Raskaaksi 2015

Olenpas nyt kamalan sekava. Tällä rundilla siis yritys alkoi vasta nyt 13.8.2015 kun kierukka lähti. Aikaisempi yritys kerta sieltä kymmenen vuoden takaa entisen poikaystävän kanssa. Ajatukset pomppii tuhatta ja sataa ni saa mitään järkevää kirjoitettua. Ehkä nämä mun postaukset tässä jossain kohtaa järkevöityy ja niihin tulee joku selko.

Täällä myös yks jolle lopettaminen on hankalaa..:( Nyt kun oon plussannu nii oon vähempi polttanu ja päätin että lopetan ennenkuin sydän lyö. Luin sit nuita viikkojuttuja (huomenna 5+0) ja kauhistuin ku en oo saanu lopetettua, kun sydän alkaa iha just lyömään ellei jo lyö! Joten huomenna yritän täysillä olla polttamatta lainkaan, ennenkin oon lopettanu joten miksen nytkin, ja se täytyy kuitenkin lopettaa nii miks viivästyttää :) Se ei vaan oo aivan helppoa, mutta nyt ei oo enää vaihtoehtoja ja tekosyitä. Normaalista (vähentämisen jälkeen) poiketen kävinkin iltatupakalla vahvistamassa päätöstäni lopettaa huomisesta alkaen, oli se sitten kuinka vaikeaa tahansa niin en polta. Onneksi mieskin aikoi lopettaa! :) Tää ois pitäny päättää jo ajat sitten, en tiiä mikä siinä on ollu kun ei oo pystynyt. Mutta nyt, hyvästi myrkyt ja tervetuloa uusi terveemåi elämä! :)

Tervetuloa uusille ja tulkoon plussat teidänkin tikkuihinne! <3

Kotiuduin mökiltä tänä iltana. Oltiin ilman konetta siellä, niin olen kyllä käynyt lukemassa ja tykkäilemässä mutta sen verran yritin mökkeilyn ajan vähentää foorumilla oloa, että en juuri käynyt kommentoimassa. Mira oli ainakin kysellyt kuulumisia. Mulla on huomenna kp9 ja folliultra. Toivon että lääke on toiminut yhtä hyvin kuin viime kierrossa.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, tuokaa nyt plussia ketjuun! :wav

Tervetuloa uusille, ainakin oli Mortem ja Withmylove, ja erityistsempit nyt tupakan kanssa taisteleville.

Teretulemast! :greet025:greet025

Mä tänään töiden lomassa lueskelin teidän juttuja ja tajusin että tänään ois ooletetusti dpo 10! jos siis mennään sillä 28 päivän kierrolla niin loppuviikosta pitäis kuukautisten tuleman :excited001 jaiks.... nyt se jännitys sitten iski muhunkin :happy093.:happy093.:happy093.:happy093.

Täällä siis kierrot tosiaan heittää häränpyllyä aikanaan todetun pco:n takia.. Esikko kuitenkin sai alkunsa het ekasta kierrosta, ja en uskonut tosiaan raskaana olevani kun laukkasin lääkärissä ja sokerirasituksessa ja kaikissa mahd.jutuissa :happy112 ja toista odoteltiin saapuvaksi se kahdeksan kuukautta ja kierrot tosiaan heitteli välillä sen yli neljäkymmentäpäivääkin... Yk 1 siis vielä menossa ja kolmosta toivotaan (mun esikko ed. suhteesta). Ihan vaan vähän taustoja, mimkäli en oo kertonu :laughing025

Beisla, joko sulla se ultra on ollut? :)

Piia, jännät paikat siellä, pian päästään tihrustamaan siun testejä! Plussatuulia sinne! :)

Katjusha, niin toivoisin sinne luomuplussaa, olisi jo korkea aika! :) plussatuulia! :)

Paljon on tullut kirjoittelua, lukenut olen ja tykkäillyt, kommentointi vaan jäänyt.

Uudet tervetuloa! Ainakin Mortem ja Withmylove liittyneet tänne. :greet025

Tsemppiä tupakasta vieroittumiseen Sunlight ja nennaa! Huikea tahdonvoima taustalla selvästi molemmilla, onnistutte kyllä! :)

Mira, jospas siellä olis hyvä syy vaivoille!! Mielelläänhän noista "kärsii" jos johtuu kyytiläisestä. Perjantain testiä odotellessa! :happy090

Katjushalle tilataan torstaiksi siis luomuihme! :happy093.

Mitäs Beislan ultra kertoi?

Täällä kp15/?? (1.kierto, yk1). Kuivumaan päin tuntuu olevan, joten ehkä ovis ohittumassa (?!). Eilen kupli oikealla alavatsalla, ei muita tuntemuksia. Talletteluja tehtiin kp 10 ja 12 ja mies läks reissuhommiin. Pinna hemmetin kireellä, johtuu todennäköisimmin jatkuneista ja toistuvista yöheräilyistä esikoisneidin levottomuuksien vuoksi. On se kun pienen ihmisen pitää treenata uusia taitoja yöt läpeensä. Nukkuis! :hilarious: Mukavaa päivää ja plussista tuulia kaikille!

Piia aika hassu oot :D Ihanaa! Jänniä hetkiä :/ Tsemppiä ja plussa tuulia!

Mulla heittää pää nyt varmasti härän pyllyä :D Rinnat arat, etovaa oloa, vatsan nippailua ja väsymystä. Hehhe. Tai ainakin minusta tuntuu, että se on pää nyt mikä tekee tepposia :/ Kp 20/26.

Larissa kyllä aina välillä iskee tikutteluhimo, toivottavasti tässä kierrossa teillä tärppää :)

Nennaa, hyvä että oot saanu ees vähennettyä tupakointia :)

Mira, millon testaat? :) taidetaan mennä melko samoilla dpoilla?

Waterlily, joko testasit?

Susannne, Onnea pienestä :)

Withmylove tervetuloa :)

Beisla, mitä kuulumisia ultrasta?

Katjusha, mitkäs dpot siulla on? Laitahan sit niitä testikuvia :)

NuuNu, voimia yövalvomiseen. Meidän neiti yrittää kovasti kontata ja nousta istumaan, ja pitäähän sitä treenata myös yöllä pinniksessä :rolleyes:

ON. to-del-la malttamaton olo :eek: viime kierron kemiallisen jälkeen tuli semmonen pakko olla heti raskaana -olo. Ahistaa kun ajatukset pyörii testeissä ja kiertopäivissä. En tiiä mones päivä on, mut kiertopäivistä ei epäilystäkään :rolleyes: toivottavasti tää olo rauhottuu pikkuhiljaa jossei tärppää nyt. En kyllä muista sen reilu vuoden yrityksen aikana (2011-2012), että oisin testannu kertaakaan ennen dpo 14. Nyt joka vessakäynnillä himottas testit. Päätin kuitenki et testaan vaan aamusta ja yritän tehä vaan joka toinen päivä :p torstaina tai perjantaina jopa saattas näkyy jotain oikeeta..
Kp27/30(?) dpo 6 (tai 7)

Mannikka, mulla on nyt noin 10 dpo ja pahat menkkaoireet sekä henkisesti että fyysisesti :) mun luteaalivaihe on noin 12-13 päivää, paitsi nythän mä en tiedä, kun IVF-keskenmenon jälkeen olen vetänyt hirveät määrät asiaa edistäviä luontaistuotteita!
Mutta kattellaan. Ainakin tämä kierto antoi toivoa, että meillä on mahdollisuus yrittää alkion siirtoa luonnolliseen kiertoon: jos voin todistaa ovulaation, voimme tätä koittaa. Tähän asti edelliset 7 siirtoa tehty lääkkeelliseen kiertoon (ei omaa ovista)
Tsempit kaikille ja tulkoon pian lisää plussia ketjuun!!

Katjusha tykkäys ovulaatiolle :) oishan se hienoo jos saisit luomuplussan :)

Tervetuloa mukaan uusille tulokkaille! Olkoon visiittinne lyhyt! :)

Muutamilla on taas jännät paikat! Saisitte kyllä käynnistellä plussa-aallon!

Katjusha, oon optimistinen sun suhteen! :Heartpink

Mira, sun testiä oottelen myös kieli pitkällä :grin

Mannikka, oot tartuttanu tuon testihimon mulle laughing7 Yleensä testaan vasta kun on pakko (INHOAN tuijotella niitä ainaisia negoja), mutta nyt aattelin koittaa aiemmin :wink Eilen kun oli puhetta siitä, että mikä dpo kiinnittyminen on mahdollista niin löysin tällaisen kuvan (linkki alla), jonka mukaan kiinnittyminen tapahtuisi JO noin dpo 5-6. (muissa lähteissä haarukka on yleensä dpo 6-9). Asiaan liittyen huomasin eilen pyyhkiessä vaaleanpunaista limaa :eek: No, mulla ei ole tarkkaa tietoa dpo;sta kun en tikuttanut ovista tai mitannut lämpöjä, voimakkaat ovisoireet oli päällä lähes viikon. Eilen oli dpo:t noin 4-6 (vähinään dpo 4). Miksi tän pitää aina olla näin jännää??? :grin

http://i46.tinypic.com/xemob9.png

Larissa, tuli itsekkin googlailtua.. Löysin myös tietoa et munasolu on kohdussa jo dpo3-4 ja sit siitä parissa päivässä kiinnittys :)
Jännähän se on varsinkin jos jotain poikkeavaa tapahtuu :o :))

Itsellä tässä kierrossa on jo tapahtunut vaikka mitä kummaa.. Ovislimat kp10-20, ruskeeta tuhrua kp13&14, olin sillon varma et ois ovis, mut sit lämmöt ei noussukkaa.. Sit aattelin et ovuloimaton kierto. Nyt ffn mukaan ovis kp21, mut kp 20 oli eka lämpöjen "romahus" päivä.. Ja tosiaan se, et lämmöt nous nopeesti yli 37, kun esim viime kierrossa nous vasta plussapäivänä sen yli.. Näistä ku tietäs. Sori, tuli vähän yksityiskohtasta selostusta :D tulee liikaa mietittyä näitä välillä :rolleyes:

Mannikka, no onpas sullakin ollut erikoinen kierto! Toki se viime kierron kemiallinen voi jotenkin vaikuttaa. Mutta jännän äärellä olemme :grin Eiköhän näihin jutuihin saada selvyyttä tässä 1-1,5 viikon sisällä :wink

Tervetuloa uusille!

Tsempit tupakoinnin lopettaville, itsekin olen moisella tiellä ollut, mutta saanut lopetettua. Stumppaa tähän-kirjasta olen minäkin kuullut hyvää palautetta ja on johtanut tuttavapiirissä lopetukseen, mielenkiiintoista olis kyllä itelläkin lukasta että mitä siellä sanotaan.

Pahoittelut negoista ja menkoista.

Monella kuulostaa oireet lupaavilta, supertsempit että tärppäis kaikille!! :wav

Monta kertaa käyn päivässä puhelimella täällä lukemassa, mutta on niin tympeää kommentoida sillä, joten harvoin kun koneelle istahdan niin sitten ei muista enää mitä halusi kommentoida..

Itsellä koitti kp1 viimein eilen, jota jo kuumeisesti odottelin. Viimeisin testi lauantainakin näytti negaa. Kerkesin jo alkaa pelkäämään +40päivän kiertoa, mutta ei onneksi omalle kohdalle sattunut, vaan 33 päivää oli pillereiden lopetuksen jälkeinen kierto siis. En onneksi ole yhtään hätäinen.. :hilarious: Viikonloppuna tuli vähän masisteltua, mutta nyt positiivisella mielellä tähän uuteen kiertoon, jospa osais olla vähän kärsivällisempi. Onneksi on tämä foorumi, tuntuu että päivät kuluu nopeammin kun saa jännittää teidän muidenkin puolesta :)

Kp 20 eikä vieläkään taida olla tarpeeks viivassa väriä.huoh.

Liitteet

• WP_20150915_14_39_00_Pro.jpg
    WP_20150915_14_39_00_Pro.jpg
    113.5 KB · Katsottu: 169
Larissa jee jee kuulostaa hyvältä sun vaaleanpunaiset limat! Itellä optimistinen olo muuten, mutta tota vaaleanpunaista en oo saanut paperiin enkä pikkuhousunsuojaankaan.. :(
Vaikka niitä negoja tosiaan vihaankin niin testaus kuume on kova! Saatan tehä jo ennen perjantaita yhden :o

Takaisin