Raskaaksi 2015

Sunlight, onnea plussasta!

on. Välillä jotain nippailuja on ollut, lievää turvotusta, illalla lievää päänsärkyä, kylmä (sormet nytkin jäässä). Alkuviikosta naamaan pukkasi finnejä, nyt nekin kuivuneet pois. Oisko nämä sellaisia oireita?

Itse alan uskoa olevani raskaana, vaikka alkuviikosta ajatukset oli ihan päinvastaiset. Siksi sillä testilläkään ei silloin tuntunut olevan mikään kiire. Karmeeta, jos sitä plussaa ei tule ensi viikollakaan. :nailbiting: Pitäis nyt sitten osata vaan odotella rauhassa, eikä hermoilla ja ajatella asiaa koko ajan. Olen nähnyt unia vuoroin positiivisista testeistä ja vuoroin menkkojen alkamisesta. Ja taas oli unen testissä viivat mutkilla. Mutkaviivat on näköjään joku mun juttu. Olis kiva saada ne viivat (suorat tai mutkaiset :rolleyes:) testiin ihan oikeassakin elämässä. Mutta odotellaan...

kp 30/26, yk 3

Täällä nuvaring lopetettu eilen, jänskää! :) ajatus olisi että ei tekemällä tehdä, tulee kun on tullakseen mutta tietty sitä toivoo että pian tärppäis :) eeliah, myöskin meinaan etten tikuttelis mutta voi olla että jollei mitään ala kuulua niin sitten. Toivotaan että omalla painollaan alkais tapahtumaan :)

Huiskis, ala jo testata uudelleen! Älä pidä hulluja jännityksessä :grin

moony ja Eeeeliah, pikaista plussausta toivon teille nuvaringin lopettamisen jälkeen :) Itse jätin nuvaringin viime vuoden kesäkuussa ja nyt on yk 15 menossa. Mulle tuli renkaan lopettamisen jälkeen karmeat oireet, kun kroppa lähti toimimaan :grin Hiukset ja naama rasvottui, tuli kunnolla finnejä, turposin kuin pallo, hiuksia lähti paljon... Onneksi hormonit tasoittui noin 1-2 kk sisään :)

Muokattu viimeksi:
Onnea Sunlight! :)
Huiskis, vaikuttaa lupaavalta! Jännää! Toivotaan viivoja ensi viikolle! Rautahermo jos jaksat odottaa vielä ;)
Moony, siitä se lähtee! Toivottavasti plussa ilmaantuu nopeaa :)

Hyvää viikonloppua kaikille! Tsempit piinailijoille, testaajille, oviksen odottajille ja ihan meille kaikille tähän vauvahaaveiluun! :singing::happy:

NuuNu, kp11/senkuntietäis (1.raskauden jälkeinen kierto), virallinen yk1, ei tuntemuksia mihinkään suuntaan

Larissa, kiitos! :) no hui! Enpä aatellut että voisi tulla negatiivisia vaikutuksia renkaan lopetuksesta :o toivottavasti täällä säästytään ilman niitä. :D oon syönyt n.11v pillereitä, siitä suoraan vaihto renkaseen mikä oli nyt sitten varmaan parisen vuotta.

moony, ne oireet yllätti mutkin täysin :grin Mutta yksilöllistähän se on miten reagoi. Mullakin oli yhteensä noin 10 vuotta käytössä ensin noin 6 eri pillerimerkkiä (mikään ei sopinut) ja viimeiset 3 vuotta nuvaring.

Noh, ei muuta kun mielenkiinnolla odotellaan millon tapahtuu mitäkin :D jänniä aikoja elellään :)

Kiitos Mira :Heartred Mullakin on peukut pystyssä sulle! :wav Eikös sullakin ollut inssi aika vasta? Milloin testailet? :wink

Pahoittelut menkoista Huiskis :sad001

Höh Huiskis. Olen pahoillani :sad001

Larissalle pitikin kirjoittaa jo edelliseen, että superovis kuulostaa superhyvältä! toivottavasti tuottais supertuloksen! :smiley-angelic001:dance008

Viimalla siellä hauska uni :grin Vitsi kun joku analysoisi mitä eriskummallisimmat unet, minkähänlaisia johtopäätöksiä niistä ja omasta päänsisällöstä tehtäisikään :hilarious::nailbiting::grin ja hyvältä kuulostaa myös päivän startti!

On. Alka olla kosteaa, jokohan ovis olisi lähellä? :p Kp 12/whoknows, tallettelut aloitettu toissailtana ja tänään mies vakaasti lupasi, että illalla tehdään vauva :hug003:happy::wacky::grin:smiley-angelic001 huomisen jälkeen lähteekin taas työreissulle 4pv:ksi, joten toivoa sopii, että ovis olis pian.

Onnea oviksen kanssa NuuNu! Hyvältä kuulostaa :wink Pääasia, että tallettelut on kohdillaan. Ja tulisipa se ovis sinne pian! :)

Täällä on nyt megaovista seurannut aikamoiset juilimiset munasarjoissa. En meinannut eilen saada illalla unta tän juilimisen takia o_O Toivotaan, että se olisi merkki siitä, että kerrankin olisi kunnon keltarauhanen kehittynyt :) Vielä saa pitkästi piinailla!

Larissa kp 21, dpo 2, yk 15

Voi Huiskis, inhottavaa, jaksamista! <3

Larissa tiistaina oli, eli nyt dpo 4? Aikasintaan pe vasta testailen ;) oon niin malttamaton aina että eikön se siis se pe ole :)

Tänään tein otestin piiitkästä aikaa, kun halusin nähdä näkyykö siinä tikussa mitään ja näkyihän siinä :)
Onneksi. Kyllä mulla on läpi kierron ne kaks viivaa siinä. Tummuus vaan vaihtelee aika radikaalisti :grin
Nyt vaan odottelen oviksen saapumista kylään...
kp6 (periaatteessa 7 koska kellohan on 0.33 kun tätä kirjoitan)/30+ & yk4

Larissa, nyt pärähtää plussa! Minulla oli samanlainen ovis melko tarkkaan vuosi sitten ja nyt vierestä herää kaksi tyttöä! :) Mietin jo oviksen aikaan, että onpa vahvat oireet. Myöhemmin tuntui kahtena päivänä kaksinkerroin vetävä vatsan kouraisu ja samoina päivinä tuli pari tippaa verta. Liekö ollut kiinnittyminen? Nyt niin toivon, että sinä saat vihdoin sen plussan! Ja edes yhden kyytiläisen, vaikka kahden kanssa toki on aina tuplasti hauskempaa. ♡

Hirmuisesti tsemppiä kaikille muillekin! Syksyllä on hyvä plussata, kun koko kesä on ladattu auringon valoa ja tuoreita kasviksia. Ja kesä on ihanaa aikaa vauvan kanssa.. ♡♡

Takaisin