Raskaaksi 2015

Sallahaa se on ihana tunne ku mummuille kertoo =D ne on niin aidosti onnellisia sun puolesta :) ja aina kyselee että miten on menny jne.. mä oon tällä kertaa jättäny kertomatta, sitten vähä myöhemmin :) mulla kans iltavuoro tänää...

Nni, ei useasti laukeminen pitäisi vaikuttaa, eiks se oo vaan hyvä juttu? :) ainakin on aina tuoreita ja liikkuvaisia yksilöitä tarjolla ;)

Kiitos kaikille noista r-testi vinkeistä. Käyn ostaan cb digin ja plussan, ja testailen huomenna aamusta!

Sallahaa, paljon PALJON onnea paljon plussasta:Heartpink
kyllä pieni matkassa pysyy :)
milloin sulla oli ovis?

Ihana sallahaa :grin ja onnea selkeästä plussasta! :happy:

Pitääkö se olla just se neljä tuntia? Kolmea tuntia viime pissasta ja mulla räjähtää rakko kohta :grin

Voi kiitos hirveästi teille kaikille! :Heartred Mie niin toivon, että jokainen teistä raskautuu vielä tämän vuoden puolella, te ootte ihania tyyppejä kaikki! :):Heartred

jm, nyt on dpo 13-14. Kp ois 29 mut nyt en sit saanukaan selville, kuin pitkä ois ollu eka luomukierto kaikkinensa :grin

Viima, ovis oli ainakin gynen mukaan 27. tai 28.6. ja niitten mukaan oon laskenu :)

Kyllä se eilinen ovistesti oli plussa :nailbiting: Pupuiltiin keskiviikkona ja tänä aamuna, saapa nähdä...:oops: Eli mikähän dpo mulla nyt on :grin Tässä siis tämän päivänen testi...

Liitteet

• 20150711_120425.jpg
    20150711_120425.jpg
    237.8 KB · Katsottu: 170
Onnea sallahaa!!! Nyt mä taas alan vertaamaan oireita mielessä... Ja jos mulla olis la niin se olis 22.3.. Eli olisin laskurien mukaan 3 pv sallahaa jäljessä...

Ei hyvää päivää.. Nyt mä lopetan tän ennustamisen :hilarious:

Jm, minäkin nään punaista! Viivoille vahvistumista! ❤️

Totoro, hih, tuli oma plussakierto mieleen, kun luettelit syitä oireisiisi. :grin Samanlailla luettelin, kun ei plussan pitänyt olla mahdollista, enkä halunnut turhia toiveita nostaa. Ystävä oli kuulemma viikon ajan mielessään kiherrellyt, että oon raskaana ja oikeassa oli. Toivottavasti nega johtui sulla aikaisesta testauksesta ja muuttuisi vielä plussaksi! ❤️

Ihana hassu Sallahaa! ❤️ Hirmuisesti onnea ja rutkasti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!! :gen053

Nni, tärppionnea! ❤️

Millier, käsittääkseni sulla on nyt dpo 0. Tärppionnea! ❤️

Muoks. Kiitos kaikille tsempeistä ja ihanista sanoista! ❤️❤️❤️❤️❤️

Takaisin