Voi, mä laahaan taas niin pahasti teidän perässä!
Plussia oli tullut, onnea teille ja vauvaliimaa matkaan :) plussa-aalto saanut taas uutta tuulta alleen. Jatketaan sitä!
Tervetuloa uusille! Toivottavasti plussaatte pian :)
Pahoittelut negoista ja kp1:stä
Joku kyseli mistä päin porukka on, niin mä asun turussa.
Pahoinvointirannekkeistakin oli puhetta. Mä ostin sellaiset esikoista odottaessa, mutta eivät ne mullakaan auttaneet. Ja mulla alkoi raskausoireet(etova olo ja todella voimakas huimaus) vasta rv6 ja jatkui sinne rv20 asti, joten Ninni älä huoli :) haiidi, kyllä ne oireet helpottaa. Nauti nyt raskaudesta meidän yrittäjienkin puolesta...
Mulla tais ovis olla ja mennä. Kolmena päivänä lorisi valkkaria siteeseen aika reippaasti. Tiedä sitten siitä koostumuksesta, kun et sitä ruvennut sörkkimään

viimeisenä päivänä tuli teelusikallisen verran haaleaa rusehtavaa vuotoa ja olin kiukkuinen kuin mikä. Päänsärkyä oli joka päivä. Menkkajomojakin oli kaksi ensimmäistä päivää ja teki ihan hulluna mieli seksiä koko ajan

Eli olettaisin, että ovis oli silloin viimeisenä päivänä, eli torstaina kp11.
Ja seksistä tuli mieleeni, että onko meillä huonot saumat saada mitään aikaiseksi, kun mies tulee keskimäärin sen pari kertaa päivässä? Kun muutenkin ollaan mietitty miehen simppojen kuntoa, kun herra saanut niin paljon iskuja alakertaan entisenä jalkapallomaalivahtina. Heikentääkö useasti laukeaminen niitä sitten entisestään
nni kp13/27-28, yk4, dpo2?