Raskaaksi 2015

En oo vielä tehnyt. Aamukahvin jälkeen ei oikein pystynyt pidättämään :grin parin tunnin päästä teen uuden testin :)

Totoro, arvostan tota sun asennetta! :) Joka tapauksessa toivoa on niin kauan kunnes täti saapuu :wink

Ninni, en tiiä kun en oo aijemmin näitä ostanu :grin Avainapteekista sen ostin, luki että "uutuus", paketti oli semmonen vaaleenpunanen/pinkki. Mut iha sen niminen se oli.

*Käy tarkistamassa roskiksen*

Ei hitto, nyt siinä on ihan selkeet kaks viivaa :eek: Tuossa paketissa on muute kirjotettu usein kysýttyihin kysymyksiin "voinko säilyttää testin muistona", että "voit, koska testitulos ei muutu. Ööö :nailbiting:

ImageUploadedByVau Foorumi1436600238.083402.jpg

Mitä mä nyt teeen?? :grin Teenkö uuden testin? Kävin just apteekissa varuiks... Vai ootanko huomisaamuun? Joo eihän noihin testiajan jälkeisiin tuloksiin pitäs toki luottaa, mut ei mulla ennen oo muuttunu... :eek:

sallahaa :wideyed: tuo ei oo edes mikään haamu :grin selkee plussa, mutta sen ilmestyminen on melkosen erikoista.. minä tekisin toisen testin vielä tänään :woot: En millään pystys oleen epävarmuudessa.. uskon kyllä että plussa tulee kun toikin on niin selkee..

Muokattu viimeksi:
Viima, kävin eilen pikaseen apteekista cb plus testin. Mielestäni se on herkempi kuin digi? Saatan puhua omianikin?
Hatara muistini sanoo että plussalla voi saada positiivisen tuloksen jo 4päivää ennen menkkojen alkua ☺
Mulla esim. One stepit ei antanut vielä haamuakaan mutta cb plussaan tuli selkeä plussa.

Voi, mä laahaan taas niin pahasti teidän perässä!

Plussia oli tullut, onnea teille ja vauvaliimaa matkaan :) plussa-aalto saanut taas uutta tuulta alleen. Jatketaan sitä!

Tervetuloa uusille! Toivottavasti plussaatte pian :)

Pahoittelut negoista ja kp1:stä :sad001

Joku kyseli mistä päin porukka on, niin mä asun turussa.

Pahoinvointirannekkeistakin oli puhetta. Mä ostin sellaiset esikoista odottaessa, mutta eivät ne mullakaan auttaneet. Ja mulla alkoi raskausoireet(etova olo ja todella voimakas huimaus) vasta rv6 ja jatkui sinne rv20 asti, joten Ninni älä huoli :) haiidi, kyllä ne oireet helpottaa. Nauti nyt raskaudesta meidän yrittäjienkin puolesta...

Mulla tais ovis olla ja mennä. Kolmena päivänä lorisi valkkaria siteeseen aika reippaasti. Tiedä sitten siitä koostumuksesta, kun et sitä ruvennut sörkkimään :grin viimeisenä päivänä tuli teelusikallisen verran haaleaa rusehtavaa vuotoa ja olin kiukkuinen kuin mikä. Päänsärkyä oli joka päivä. Menkkajomojakin oli kaksi ensimmäistä päivää ja teki ihan hulluna mieli seksiä koko ajan :grin Eli olettaisin, että ovis oli silloin viimeisenä päivänä, eli torstaina kp11.

Ja seksistä tuli mieleeni, että onko meillä huonot saumat saada mitään aikaiseksi, kun mies tulee keskimäärin sen pari kertaa päivässä? Kun muutenkin ollaan mietitty miehen simppojen kuntoa, kun herra saanut niin paljon iskuja alakertaan entisenä jalkapallomaalivahtina. Heikentääkö useasti laukeaminen niitä sitten entisestään :confused:

nni kp13/27-28, yk4, dpo2?

Siis siinä ekassa kuvassa minkä laitoin näkyy toi väärä puoli. Siis mä vaan otin sen unenpöpperössä siitä paketista, katoin että jaa tässä on erinäkönen tää ikkuna, noh eikai siinä. Ei tosiaankaan käyny siinä vaiheessa mielessä kääntää.... Sit heitin sen vaan vihasena roskiin, että se on viallinen :hilarious: Voi elämä, saako jo laittaa blondin pään piikkiin vai meniskö unenpöpperö selityksenä, koska ihan selkeestihän ton eron nyt huomaa :grin Apua pitää varmaan eka oottaa hetki et teen uuden...

Älkää tuomitko, kyllä mä oon oikeesti ihan fiksu ihminen, joskus vaan vähä tollukka... :rolleyes:

Sallahaa, voi apua! :hilarious: katsoinkin tuossa aikasemmin että mikä ihmeen testi tuo tuollainen on :grin Onnea selkeästä plussasta :Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1436602037.796975.jpg

Ja kävin vasta 30min sitte pissillä... Ei voi olla totta, en meinannu saaha ees kuvaa ku kädet tärisee.. Apua pakko herättää mies vaikka se oli yövuorossa :grin Ei tää voi olla totta! Huomenna digii... Kiitos jo kaikille valtavasti! :Heartred ihan hävettää että kävi näin helposti vaikka manailin, kunhan vaan pysyy matkassa... Mummut saa kyytiä iltavuorossa! :grin

Takaisin