Raskaaksi 2015

Ninni oot saanu lisää pisteitä ;) Mie sain just hiljattain ton toisen tähen kun tuli 100p täyteen, kolmeen tähteen pitää olla jo 300p ja siitä sit aina vaan enemmän :D Hassuja tommoset!

Hei kiitti hei Predictor Early!
ImageUploadedByVau Foorumi1436580703.481714.jpg

Jooh meni multa ainakin luotto tähä testiin... Pidin 6sec varuiksi pississä vaikka ohje sanoo 5sec, ja upotin sen imupinnan varmasti kokonaan pissiin... Ärsyttää!! :( Noh, eiku uutta APTEEKIN testiä hakemaan ja huomenna uus yritys, jos ei täti tuu tänään...

Muokattu viimeksi:
Testi negatiivinen. Ei siihen saa haamuviivaa edes hyvällä tahdolla :)
Nooh. Katsellaan suvaitseeko täti tulla paikalle milloin.

Voi itku Totoro! :( Toivotaan että täti ei tuu ja testasit vaan liian aikasin! :)

Joo siis ikinä ei oo apteekin testi pettäny vaikka kuin nega ois ollu. Musta toi testi-ikkunan imupinta ei kastunu ollenkaan, että ehkä se ei sit imeny tarpeeks kuitenkaan. Ehkä tää on joku merkki universumilta, ja täti tulee tänään :D

Ninni pakko tulla tsemppaa ja sanomaan että mulla oli myös oiteeton raskaus noilla viikoilla. Pahoinvointi alko vasta rv 8 ja kesti kolmisen viikkoo ja sit helpotti. Nytkin vielä satunnaisia pahoinvointi oloja on. Kyllä se pahaolo kerkee sullekki tulee vielä. Jokainen meistä on yksilöitä eikä pidä verrata itseään muihin. Repäsykipuja ja muita lantionseudun kipujakin ollu mulla todella vähän. Nauti nyt kun olet vielä oireeton :)

Testasin kuitenkin. En tiedä onko viivalasit kehittynyt mullekin mutta ihan ku jotain pientä näkyisi. Pc ei ole koskaan antanut edes viivan paikkaa mutta tämä on nyt One step testi. Tein ovistestinkin :grinnekin saattavat näyttää tummaa viivaa missä vaiheessa tahansa että ei ole siihenkään luottamista. Hupsu minä :shy:

Kuvassa ei kyllä mitään näy r testissä. Enkä jaksa vielä innostua tai elätellä toiveita. Oireita ei kuitenkaan ole mitään. Ensi viikolla selviää! Tänään siis dpo 10

20150711_082710.jpg

Jm. On punainen viiva one step testissä :) ja oviski alkaa olla aika vahvasti a muttei vielä yhtä tumma...

No tää on eka kerta kun näin rajuja oireita.. Toisaalta tovi jo tullut vauvaa toivottua että ehkä se mieli tekee tepposet. Sitä paitsi oireet on ihan selitettävissä:
Päänsärky: painostava ukkosmainen ilma
Alavatsasärky: menkat tulossa? Jokin naisten vaiva? Liikaa ruisleipää?
Puberteettinäpyt: kesä, aurinko, hiekka ja hiki, roskaruoka, suklaa
Huono olo: nestehukka? Liikaa kahvia?
Lämmönnousu: kesäflunssa?
Tissit: no ne on tissit, ehkä liivit pitäisi päivittää :)

Nokka kohti tädin vierailua, jahka suvaitsee ilmaantua, kiertohan voi olla mitä vaan. Oon ihan valmistautunu yk kutoseen :)

Totoro joo voihan se olla että kuvittelee kaikenlaista. Itsellä joka kierrossa jossa olen ovuloinut on ollut väsymystä, rinnat hassut, närästys, nenä tukossa illalla..... kaipa ne liittyy sitten menkkoihin. Olenkin päättänyt etten innostu mistään pienistä tuntemuksista. Nytkin tuntuu vähän samalle kun maidonnousu, sillee kihelmöi pikkasen. Mutta niin on ollut muissakin kierroissa eikä välttämättä mitään tarkoita. Ihana asenne sinulla! :)

Te joilla kokemusta, olisiko pc liuska hyvä, varma testi vai olisiko suoraan haettava apteekin oma? Tai sitten testaan uudestaan vasta jos täti myöhästyy... ei malttaisi :grin

jm, kyllä minäkin siellä jotain näen :)

Totoro, älä vielä luovuta. Jospa se täti jättäiskin tulematta ja noi oireet oiskin jotain ihan muuta ;)

Omaa napaa taasen.. Tänä aamuna ei minkäänlaisia nippailuja.. Jospa se eilinen ovistesti olikin plussa :rolleyes: pupuiltiin vielä tänä aamuna, liekö siitä enää hyötyä..

Teitkö millier tänään vielä testiä? Jos eilinen oli plussa ni kyllä aamusesta varmasti hyötyä vielä oli. Ei ainakaan haittaa :wink

jm: minä oon saanut pregcheckiin viivanpaikan, apteekin omaan ei oo ikinä tullut mitään konrolliviivan lisäksi ellei oo ollut raskaana.

Mä jotenkin uskon että tuo one stepkin on vaan viivanpaikka. Jos kävis maanantaina ostamassa apteekin ja tiistaina testais. Olishan se jo dpo 13. Se on niin inhottavaa ravata vessassa pitkin päivää tarkastamassa alkoiko menkat vai ei. Tietäisi sitte ainakin mitä keskiviikolle odottaa.

Sallahaa onko tuossa sun testissä jotaki pahasti vialla?? :o siis se mun testi ei ollu ton näkönen :o

Wildside kiitos tsempeistä :)

Jm toivottavasti viivat vahvistuisi :)

Takaisin