Raskaaksi 2015

Nyt millier piina viikolle! !!

Sallahaa! Et sinä tee yhtään mitään! Onnea! !! Soitat korkeintaan neuvolaan maanataina ja ilmoitat plussa tuloksesta!!!!!. :D onnea! Oliko se väärä puoli testistä jonka kuvan aamulla laitoit. Luulin jo silloin näkeväni kaks viivaa! :) hassu oot!

Millier: sulla on nyt dpo 0

Voi ihana mitä isäntä oli apteekista hakenut :Heartbigred

joku sen kaveri oli käynyt apteekissa ja saanut tällasen kirjan sieltä ja oli sano nu isännälle. No se haki asioikseen mulle (meille) samanlaisen. Toisella puolella on isälle-osio..

Nyt puuttuu vielä se plussa :)

Kävin tarkistaa.. Ei roskishaamua ei laughing6

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    175.3 KB · Katsottu: 182
Totoro hyvä kun sait tuon, ne ennen antoi tuon neuvolassa mutta nykyään tuo kirja pitää ite hakee apteekista, mulla on toi kans ja oon kirjoittelu sinne jo :)

Onnea Sallahaa ja kiitos päivän piristyksestä testikommelluksinesi! Täällä töissä viikonloppua viettämässä, piristys tuli tarpeeseen...

kaakao kp9/23-28, tänään ovisnega testattu

Äh menin lueskelemaan kokemuksia tuon one stepin suhteen. Vissii viivan paikkaa antaa herkästi :sad001

Mut ihmetyttää se ovistesti joka näytti melkein plussaa tässä vaiheessa kiertoa....

Hahha kiitoksia vaan, ja hyvä jos olen onnistunut teitä huvittamaan :D Tosiaan siinä ihan ekassa kuvassa tältä varhaisaamulta oli se väärä puoli... Hämäsi kun apteekin testin toinen puoli ihan sileä, ei ollenkaan tommosen ikkunan näkönen :D

Jooh, nyt sit ku osais olla ressaamatta pysyykö kaveri mukana :) Onneks on yks kovin iloinen rentoreino kotona tsemppaamassa!

Vou mitkä viivat sallahaa! Haha pieniä töppäyksiä sattuu :D huippupaljon onnea, olet vahvasti raskaana! Vau ;)

On. Helpommat menkat ollu kyllä sitten pillereiden! Tänään kp 5 ja ei juuri enään vuoda, ennen vuotanut 8 päivää :) Nyt mökkeilemässä tää viikonloppu ja nautin viimesistä kesälomapäivistä! Plussatuulia! :)

Tuun ketjun ulkopuolelta huutelemaan, että eikö jm toi ole jo plussa? Mä ainakin näen jo tosta pikkukuvasta selvän viivan. :)

Tosiaan kun en tiedä, en ole koskaan sellasta saanut :shy:

Esikoisesta oli ensin nega ja sit myöhemmin vahva plussa. Dpo: sta ei silloin mitään hajua ni en osaa yhtään sanoa kuinka nopeasti hormonit tässä kropassa nousisi :grin

Jm kp 34-? Dpo 10

viivanpaikassa ei oo väriä ollenkaan.. se on sellanen harmaa.. tai jossa on harmaat ääriviivat.. sun viiva on selkeeti punertava

Takaisin