Raskaaksi 2015

Onnea jm!:)

Ja pahottelut vielä ku täällä aiemmin valittelin sitä pahoinvointia, tiiän kyllä että monet tekis mitä vain että sais ne oireet ja ne 2 viivaa siihen testiin, nämä pari päivää oli vaan niiiiiiin kauheita ku mikkään ei menny alas ja tuntu että kuolen ihan just :D

Toivottavasti tulee onnittelut oikeaan osoitteeseen. Ku mun mielestä se on livenä just semmonen harmaampi :grin

Haidii kyllä se siitä joku päivä helpottaa!

Onnittelut jm! Plussa se on :)

Ei haittaa haiidi :) Minusta tämä foorumi on siitä hyvä kun täällä voi puhua mistä vain. Ja nämä ihanat naiset tukee ja tsemppaa toisiaan :happy:

Eilen mulla tosiaan nippaili välillä kovastikkin ja tänään ei oo tuntunut mitään.. Nyt vaan jännätään :nailbiting: parin viikon päästä ois festareille meno, jos sillon testailis :rolleyes:

Onnea vielä kaikille plussanneille :)
Jatkan niiden ovistestestien tekoa, ja viivat vaan tummenee! Voiskohan mulla olla ovis vasta tulossa? :eek:
toi alin on uusin. Sen tein neljä tuntia sitten. Eikö viivat tummenekkin?!
Anteeks kaikille näistä mun ovisongelmista :sad010

Liitteet

• 1436623438092450729628.jpg
    1436623438092450729628.jpg
    246.9 KB · Katsottu: 155
Ninni, toivotaan! Kunhan simpat on hyvässä kunnossa :)

Myy, kiitos:Heartred Onnea leikkaukseen! Mahtavaa, että pääset siihen jo noinkin pian :)

jm, minäkin näen selvästi väriä sun testissä, että ei se viivanpaikka ainakaan ole! Onnittelut siis plussasta ja vahvistumista viivalle :)

Kyllä me pupuilu aloitetaan jo tänään:)

Teen aamulla r-testin. Minkä mä nyt teen? Ja ostan :grin
mulla on kaapissa se pregcheckin liuskatesti. Sitä ei varmaan vielä huomenna kandee tehä..
Ostanko herkän testin apteekista?:oops:

Onnea jm, jospa lähtee viivat vielä vahvistumaan! :)

Ja tsemppiä Millier piinailuun, jospa aika kuluis nopeeta! :)

Apua mitä kaikkea täällä on taas kerinnyt tapahtua kun on päivän pois :D

ISOT onnittelut sallahaa ja jm plussista!! Antaa itsellekin toivoa, kun sulla sallahaa kävi noinkin nopeasti! Mites mies ottanut asian? :)

Se on siinä ja siinä olisko tuo nyt tuleva ovis vai merkki alkaneesta raskaudesta! Kun joillakin tosiaan raskaus näkyy ovulaatiotesteissä myös plussana!

Voithan varuilta tehdä sen r-testin ja jos vielä nega jatka oviksen metsästystä. Aloita pupuilu joka tapauksessa tänää :wink

Takaisin