nennaa, tuo on kyllä just totta, että koulussa peloteltiin kyllä ikihyviksi, ehkä se on toisaalta siinä vaiheessa ihan hyvä! Enemmän varmaan tulis teiniraskauksia jos realiteetit selviäis, että ei sitä oikeesti (yleensä) noin vaan paksuksi pamahda. Joskus tuntuu, että semmoset jotka vauvaa oikeesti haluais ja ois hyvää äiti- ja isimatskua, niin ei tule sitten millään. Sitten esim. entinen luokkakaveri amk:ssa uhosi aina kuinka hän haluaa lapsia vasta joskus piiitkän ajan kuluttua, että ei halua vakiintua vaan nauttia nuoruudesta. Ja tiesin mun kuumeesta. Niin kappas, vajaan 3kk seurustelun jälkeen kumi oli vissii pettäny ja pam... Oli vielä todella helppo raskaus ja synnytys. Aina ei mee nallekarkit tasan...

Mutta mukavalle kuulostaa tuo teidän elämä nuoresta iästä huolimatta, oon vähä kade tuosta omakotitalosta

Ollaan molemmat sh-opiskelijoita (mies ennestään lähäri) nii eipä näillä tuloilla vielä talolainoja oteta
mannikka, hyvälle kuulostaa nuo su oireet, varsinkin kun sulla on kerta mihin verrata! Jospa sinne ois mukaan tarttunu joku :)
Minni2, säkin siis samanikäinen kuin mä :) Kadehdittavan kauan ootte ollu yhessä tähän ikään nähen, hatunnosto siitä! Omassa kaveripiirissä tuntuu olevan erobuumi ja pitkiä suhteita (5v ja enemmän) menny poikki. Itekkin olin exän kanssa reilut 4v ennenku alko sydän viiä nykysen suuntaan, enkä kadu kyllä "vaihtoa" ollenkaan

Exä oli vuotta nuorempi ja aika lapsellinen, joten sen kanssa oisin vauvatouhuja saanu ootella vielä monet vuodet. Ei toki ollut ainoa syy, mikä vaakakuppia kallisti nykysen suuntaan :)
Mira13, oon kyllä nyt rohkastunu ja aatellu tässä lähiaikoina äitille kertoo. Onneks meillä on semmonen melkeen 300km välissä, ehtii tunteet varmaan tasaantua seuraavaan näkemiseen mennessä

Mulla ei ketään semmosta läheistä kaveria oo tässä tilanteessa, mut parin "tuttavan" kanssa nyt lähentyny näitten vauvajuttujen ansiosta :)
Millier, tosi harmi että ne menkat nyt sit oikeesti alko

Onneks teillä on jo yks nappula kotona ja yritys vasta aluillaan, joten entistä päättäväisemmin vaan uuteen kiertoon! :)