ytnom, paljon onnea!
mimulus, pahoittelut menkoista.
joanmarie, onnea plussasta!
Puhvis, onnea kihlautumisesta, ihanaa!
Mira, harmi että mökkeily osuu verikokeen kanssa päällekäin, mutta toivottavasti vielä ehtis plussaksi muuttua. :) Harmi että sulla vaan negaa pukkaa. Kyllähän useimmiten tuossa vaiheessa näkyy jo, mutta on täällä mun foorumiaikana ainakin pari plussannut vasta useita päiviä menkkojen myöhästymisen jälkeen. Jos on yli viikon myöhässä, sit melko varmasti pitäis näkyä jo.
Kiitos kysymästä, en osaa oireiden perusteella sanoa milloin ovis oli, mutta fiilis on tällä hetkellä lähinnä "taistelutahto".

Siellä on
parasta olla joku kiinni! Ja sulla myös, jos ei nyt niin viimeistään ens kerralla!
norappi, pahoittelut kp1:stä.

Toivottavasti ehditte talletella, vaikka oottekin mökillä.
IceQueen, mäkään en muuta tiedä kuin että Suomessa suositellaan vuosi raskauksien välissä. WHO:n suositus taitaa olla jopa kaksi vuotta, että kroppa ehtii palautua. Kannattaa varmaan kysyä neuvolasta.
Tyttötiikeri johan olis kyllä tuuri jos niin kävis, jännäks menee. :)
Millier, pahoittelut menkoista. On ne vaan rankat, ekankin yrityksen jälkeen.
nni pahoittelut negasta.
Kyfi, mä oon tehnyt jo aika monta Sofin liuskatestiä, enkä oo saanut edes viivanpaikkaa. Luulenpa että sulla on plussa tulossa!
Anskunen mikä vointi? Ootteko ultrassa käyneet taas?
Larissa voimia, ja pidä rentouttava kesätauko. :)
Lissu tsemppiä piinailuun. :)
sallahaa, onpa hankala tilanne sulla.

Toivottavasti sun äiti nyt ymmärtäis antaa sulle tukea, vaikka alkuun voikin olla yllättävää ajatus mummoudesta.