Raskaaksi 2015

Minni, tuossa santran allekirjoituksen alla on suora linkki :)

On. Pahoinvointia. Onko se menkkaoire? :grin Tai ehkä mä taas kuvittelen liikoja.....

Millier, alkoko ne menkat nyt sitten ihan kunnolla? :sad001

Nni, pahoittelut negasta! Kunpa nyt vaan tulis joku selvyys tohon sun kiertoon...

Beisla, kurja juttu. :sad001 Kiva kuitenkin että luovuttaja on edelleen valmis jatkamaan. Tiiätkö vielä koska sua aletaan paremmin tutkimaan?

Minni, ihanalta kuulostaa yhteinen pitkä loma. :happy: Meillä se on edessä vasta ens vuonna, olin mä sitten töissä tai äippälomalla, toivottavasti jälkimmäisellä. :p

Nennaa, kiva että oot tullu takasin! :happy: Hienoa, että pääsette jo pian tutkimuksiin. Kyllä se pikkuinen sieltä tulee, jos ei oo jo saanu alkuaan! :wink

Lissu kp 25/33-35

Kiitos kaikille tsempeistä. :hug013

nni, onpa ärsyttävä tilanne. Tulis nyt ratkaisu suuntaan tai toiseen.

Junibea huh, onpa sulla pitkä kierto! Tossa tilanteessa on tosi hyvä kun tunnistat melko hyvin oviksen oireista, vois muuten aika monta tikkua kulua.

Viipsukka, toivottavasti seuraavan oviksen ajankohta toisi oikean taian. :wink

Nennaa, ihana kun oot tullut takaisin! :) Ja hyvä kun tutkimukset etenee. Mäkin mietin just myös be:tä, enpä ole kuullut mitään. Muistelen, että kun hän sai km:n hän taisi poistaa tunnukset koska nimen alla luki "vieras".

Lissu, kun yksityisellä klinikalla ollaan, ne varmaan alkaa tutkia heti kun me sitä pyydetään. Meidän klinikalla ei edes ole kesätaukoa. Mutta itse ollaan varmaan mökillä heinäkuussa, joten voi hyvin olla että tutkimukset ja ehkä seuraava inssikin menee elokuulle. Toisaalta en haluais jättää inssiä väliin, mutta on vaan rajallinen aika milloin voidaan olla pidempään mökillä, eikä varmaan ole sekään hyvä että elämä pyörii vaan vauvanteon ympärillä. Kesätauko siis todennäköisesti tulossa, ellei mun tän kierron ovis myöhästynyt. Silloin oltais ehditty palata mökiltä.

On. Valkkarin tulo jatkuu. Jos ovis ei ole myöhässä, tämä on uusi oire mun listalla. Rinnat hieman arat, yleensä (jos ei ole yritys päällä siis) kipeytyy vasta juuri ennen kuukautisia. Mutta se ei ole uusi oire. Etovan olon puute vähän huolestuttaa, sitä kun on ollut muutamassa yk:ssa, ilman tuloksia tosin. Kp25/31(oletettu)

nennaa, hauska tutustua! :) Ompa hurjaa, että ootte nuin nuoria ja kauan jo yrittäneet, tosi kurja juttu :sad001 Voinko kysyä, että mikä saa 19-vuotiaan yrittämään vauvaa? :grin Etkös sä niitä ikiä sillon ollut. Itellä kyllä vielä sillon ollut vauvat tosissaan mielessä, vaikka aina niistä tykänny :laughing002 Mutta hyvä että pääsette tutkimuksiin jo homma etenee :)

Voi Millier :grin Itellä ainakaan koskaan pahoinvointia menkkojen aikana ollut, toki mun menkat aina ollu helpot muutenkin. Mut eihän sitä tiiä jos ne ei oikeet menkat ookaan? :wink Toki ehkä kannattaa olla sillä linjalla että on, tulis mielummin positiivinen yllätys :)

Beislalle osaa oikeen sanoa mitään nuista oireista, oon niin noviisi näissä asioissa vielä :)

Minni, juu puhelimella ei näy sintturansekalaisia.blogspot.com on osoite :) Nauttikaas pitkästä lomasta, me ollaan ekaa kertaa saatu yhdessä pitkään lomailla nyt kun pikkumies on tullut meitä viihdyttämään. Toivottavasti vielä ensi vuonnakin sama edessä :)

Millier, täällä ei ainakaan pahoinvointi oo kuulunu menkkaoireisiin :rolleyes:

Beisla, tuo valkkarin tulo on yleensä hyvä merkki. Toivottavasti sielläkin :wink

Täällä sitten se tiputtelu loppui, saas nähdä mikä on lopputulos :wideyed:

Sallahaa, miustakin tuntuu toisinaan aika hurjalta ett kuinka tää voikaan kestää näin kauan, kun molemmat ollaan perusterveitä jne, kuitenkin koulussa kerrottiin ettei tartte ku nähdä penis ni on raskaana ;D
Meillä on aika vakaa elämäntilanne. Ostettiin yhteinen omakotitalo kun olin 18v, molemmilla on ainakin toistaiseksi ollut töitä, kumpaakaan ei kiinnosta pahemmin juomiset tms (3x vuodessa juodaan ehkä). Koettiin että meille olisi ollut hyvä aika jo silloin, vaikka luonto toisin päättikin :)

Minni, kiva kuulla ettei miuta oo ainka täysin ehditty unohtamaan :) mikäs siellä tilanne?

Beisla, eipä kai ovis myöhästy rennosti ottamisesta, eiköhän siellä alkais jo plussat paukkumaan tän kierron päätteeksi, ettekä edes tarvitse tehdä seuraavia inssejä ;)
Ahaa, enpä tiennyt moisesta :( Olisi kyllä mukava jos be palaisi vielä kertomaan kuulumisia :)

Beisla valkovuoto kuulostaa alkuraskauden oireelle ;)

millier, jospa se huono olo ei ois kuviteltua ja kohta plussa :)

Nennaa, hyvä et aletaan tutkia :) miullakin ollut vauvakuume 17 -vuotiaasta, ei vaan elämäntilanne oo ollut hirmu hyvä kun opinnot ollu kesken jne (tai onhan ne vieläkin :D )

ON: oloja. Aamulla heräsin järkyttävään nälkään. Tätä tapahtunut vain raskaana. Närästystä ollut, tätäkin aikasemmin ollut vain raskaana. Päätä särkee melkein jatkuvasti vähän ja muutenkin vähän huono olo jossei syö koko ajan. Tunteet on aika pinnassa ja erittäin herkästi menee itkuks.
Mutta edelleen puuttuu testistä ne viivat. En kyllä tajua näitä oloja jos en raskaana oo. Tai sitten vaan osaan kuvitella liian hyvin..

Nenna eipä mitään uutta :D ovuloin kyllä tikkujen mukaan vahvastikkin, mutta tulosta ei ole vielä tuottanut. Nyt piinailut menossa ja kierto on tasaantunut pillereiden jälkeen siihen 37-40 päivään :) otin tähänkiertoon geleet ja greippimehun ja toivon että viikonpäästä saisin kaks viivaa! :P

Tuli mieleen, etten oo tainnu ikinä kertoo omaa taustaa tai mitään muutakaan syvällisempää joten siis ikää (vasta) 22 ja mies saman ikänen. Yhteiselämää takana 6 vuotta ja kihloja puolvuotta :) yks yhteinen (karva) vauva löytyy! pillerit jätetty pois 2/15 ja yritystä 4/15.

Voi sallahaa! Mustakin tuntuu et vaikee puhuu kellekään kaverille kun eivät ole samassa tilanteessa.. suosittelen äidillesi puhumista, se voi yllättää! Varsinkin kun saa hetken ajatella asiaa :)

Beisla, tauko kuulostaa mustakin tavallaan houkuttelevalta, mutta samalla pelottavalta. Jospa se olisikin se kerta kun olisi tärpännyt! :o Tuntuu tällä hetkellä vielä mahdottomalta tää kun vaan yksi yritys per kk.. onko sulla tälläsiä fiiliksiä? Meinaatteko pitää luovuttajanne vielä syksyllä jos ei tärpänny? (Toivotaan toki että olis osunu nyt!) Vai ootteko kerenny miettiä?
Vaikea asia varmasti!

Äh, mahdan vain kuvitella liikoja.. Aamulla oli pahoinvointia, mut se johtui vain nälästä ja närästyksestä. Rinnat olleet tänään hiukan arat, mut sekin johtunee taas menkoista. Ja kovista kivuista ja vuodosta päätellen menkat on nyt kunnolla alkaneet..

nennaa, tuo on kyllä just totta, että koulussa peloteltiin kyllä ikihyviksi, ehkä se on toisaalta siinä vaiheessa ihan hyvä! Enemmän varmaan tulis teiniraskauksia jos realiteetit selviäis, että ei sitä oikeesti (yleensä) noin vaan paksuksi pamahda. Joskus tuntuu, että semmoset jotka vauvaa oikeesti haluais ja ois hyvää äiti- ja isimatskua, niin ei tule sitten millään. Sitten esim. entinen luokkakaveri amk:ssa uhosi aina kuinka hän haluaa lapsia vasta joskus piiitkän ajan kuluttua, että ei halua vakiintua vaan nauttia nuoruudesta. Ja tiesin mun kuumeesta. Niin kappas, vajaan 3kk seurustelun jälkeen kumi oli vissii pettäny ja pam... Oli vielä todella helppo raskaus ja synnytys. Aina ei mee nallekarkit tasan... :confused: Mutta mukavalle kuulostaa tuo teidän elämä nuoresta iästä huolimatta, oon vähä kade tuosta omakotitalosta :wink Ollaan molemmat sh-opiskelijoita (mies ennestään lähäri) nii eipä näillä tuloilla vielä talolainoja oteta :grin

mannikka, hyvälle kuulostaa nuo su oireet, varsinkin kun sulla on kerta mihin verrata! Jospa sinne ois mukaan tarttunu joku :)

Minni2, säkin siis samanikäinen kuin mä :) Kadehdittavan kauan ootte ollu yhessä tähän ikään nähen, hatunnosto siitä! Omassa kaveripiirissä tuntuu olevan erobuumi ja pitkiä suhteita (5v ja enemmän) menny poikki. Itekkin olin exän kanssa reilut 4v ennenku alko sydän viiä nykysen suuntaan, enkä kadu kyllä "vaihtoa" ollenkaan :grin Exä oli vuotta nuorempi ja aika lapsellinen, joten sen kanssa oisin vauvatouhuja saanu ootella vielä monet vuodet. Ei toki ollut ainoa syy, mikä vaakakuppia kallisti nykysen suuntaan :)

Mira13, oon kyllä nyt rohkastunu ja aatellu tässä lähiaikoina äitille kertoo. Onneks meillä on semmonen melkeen 300km välissä, ehtii tunteet varmaan tasaantua seuraavaan näkemiseen mennessä :laughing002 Mulla ei ketään semmosta läheistä kaveria oo tässä tilanteessa, mut parin "tuttavan" kanssa nyt lähentyny näitten vauvajuttujen ansiosta :)

Millier, tosi harmi että ne menkat nyt sit oikeesti alko :sad001 Onneks teillä on jo yks nappula kotona ja yritys vasta aluillaan, joten entistä päättäväisemmin vaan uuteen kiertoon! :)

Minni2, minä oon myös (vasta) 22v :) me ollaan oltu 5v yhdessä, asunto ostettu mutta kihlat ym ei oikein käy mielessäkään, ehkä välillä:D ja meillä 2 kissaa :P

Oon miettiny sitä, että miten kissat ottaa vastaan sitten vauvan ku sen aika on, ne ei oo ennen pikku vauvaa nähnytkään :D

Niinpä sallahaa. En ois kyllä uskonu, että jo ekasta yk:sta saan haamulaisen. Tähän kiertoon valmistaudun paremmin ja jospa saisin oviksenkin bongattua. Juu, tuosta tytöstä ollaan kyllä enemmän kuin onnellisia :Heartred

Meillä on tällä hetkellä yks koira, joka on varsinaisesti mun. Miehen oma vanha koira lopetettiin toukokuussa, ja sillä ois pentukuume, mutta mulla on vaan niin kova vauvakuume etten jaksa koiranpentuja aatella! :grin
Ja voih, meikä kyllä oottaa että tuo kosis, ja se tietää sen kyllä :rolleyes: Joskus ennen aattelin, että haluan olla naimisissa kun ensimmäinen vauva tulee, mutta nyt ei oo enää niin väliä. Ois kyllä kiva olla ees kihloissa ja mennä naimisiin mahollisimman pian vauvan jälkeen. Mulle se avioliitto on jotenkin niin iso juttu, vaikka eroperheistä ollaan kummatkin, minä lisäksi uusioperheestä. Ehkä just siks haluan perinteisen ydinperheen. Ja uskonnon kanssa tällä ei oo mitään tekemistä, koska ollaan molemmat erottu kirkosta, enkä oo siis kristitty. Pinnallisesti haluan, että kaikilla on sama sukunimi ja eritoten tahon eroon tästä nykysestä, koska se vaan muistuttaa isän suvusta... ei kiitos! :meh:

Toki ei voi vielä tietää miten kauan se vauvan saaminen ottaa, (huonolla tuurilla) saattaa hyvinkin ehtiä naimisiin...

Ninni, meillä ei oo kissat olleet moksiskaan tytöstä :) Sillon ihan alussa kun tyttö itki, ne oli vähän hädissään/ihmeissään, mut muuten eivät välitä ollenkaan..

Mä vähän luulen kans että ei nää kissat hirveesti vauvasta järkyty, ne on niin sosiaalisia sylivauvoja :)

Sallahaa, kovasti toivon sun puolesta että mies kosis sua vielä tässä lähiaikoina tai vuosina :) kyllä mäkin haluaisin ehkä kihloihin ennenkun vauva tulee, mutta naimisiin tuskin keretään, tai eihän sitä voi ennustaa koska se vauva tulee, mutta häihin pitäis säästää rahaa ja nyt kaikki ylimääränen menee vauvan säästötilille :)

Takaisin