Raskaaksi 2015

Napaa, meillä tuli luovuttajalta vähän huonoja uutisia. :sad001 Oli tarkoitus siirtyä syksyllä klinikalle, mutta sen simpat ei kestäneetkään pakastusta. Joillakin vaan ei kestä, vaikka tavara muuten olis kunnossa, syytä ei oikein tiedetä. Luovuttajan sperma-analyysin mukaan sperma ei ole ihan priimaa, mutta ei huonoakaan. A-luokan uimareita oli jonkin verran, B-luokan enemmän ja jonkin verran myös huonosti liikkuvia. Mutta lääkärin mukaan jos hän luomusti yrittäis lasta, pitäis onnistua. Jos klinikalle halutaan, ainoa vaihtoehto on kallis mikroinjektio(ICSI)-hoito.
Meinataan siis jatkaa vielä hetki koti-insseillä. Hän halua kovasti vielä olla mukana. Nyt vaan mulla on pienoinen epäilys ovuloinko varmasti. Ei ole todettu PCO:ta, (on ultrattu vaan ennen ovulaatiota liian aikaisin) mutta kaksi gyneä sanonut että mulla on todella paljon folleja. Varmaan lähdetään seuraavaksi selvittämään, kannattaako koti-inssejä vielä tehdä.
Ellei sitten nyt ole tärpännyt. Kääk, jos aiemmin toivoin sitä todella paljon, nyt varmaan vielä enemmän ettei joutuis mahdollisesti rankkoihin hoitoihin. Kp24/31(ehkä)

Pahoittelut tädin kohdanneille.
Onnittelut kyfille :)

Mun pitäis tuolta ebayn ihmeellisestä maailmasta tilata r-testejä ja varmaan lisää niitä ovistestejä, kävin mä Jumbon prismasta hakemassa pari niitä rfsu:n digitestejä, on niitäkin sitten olemassa :D
Liuskoja haluan, vaan että voi alottaa testailun hullun aikasin :D

Voi larissa! Toivottvasti kesästä nauttiminen tuottaisi vaikka tulosta ja pieni taukoilu! Tulehan turisemaan sittenkun siltätuntuu <3

Kyfi kyllä se melko selvä plussa on! Onnittelut :)

Beisla voi hitsi! No ainakin tietää että on mahiksia kun kerta on jotain hyvääkin tavaraa seassa! Toivotaan nyt kovasti jos vaikka tästä kierrosta sattuis tärppään! Jos ei niin paljon tsemppiä jatkoon ja kyllä tekin sen pikkusen saatte joko suoraa tietä tai mutkan kautta <3

On. Toivottavasti oireettomuuskin olis oire meinaan ei kyllä sitten mitään tuntemuksia yhtään missään :D ehkä ihan hyvä! Nyt alko loma ja niin paljon touhua, että toivottavasti pikkusen helpottais piinailuja. Nyt ollaan nukuttu univelkoja miehen kanssa pois ja nautitaan ekasta yhteisestä PITKÄSTÄ lomasta :D Saas nähdä sanooko totuuden kolmaskerta!

Kp 30/37-40 dpo5 yk3

Ninni, kuvittelin että on kp 36/27-28, mut kai nyt on vasta kp23. Dpo:sta ei tietoakaan. Luulin, että 11.pv tullut rusehtava tuhruvuoto olis ollu kiinnittyminen ja 5.-8.pv tulleet vuodot ovulaation tekosia, mut ilmeisesti ne oli sit menkat ja 11.pv (kp7) oli ovulaatio. Jos se mitenkään on edes mahdollista. Luulisi, että silti näkyisi plussa r-testissä. Eiköhän täti kurvaa paikalle ensi viikolla. En vaan ymmärrä miten mulla on rinnat näin järkyttävän kipeet. Nivuset vihloo, juilii ja särkee. Kaikki ruoka kuvottaa ja etovaa oloa on enemmän ku tarpeeks

Olin 8 päivää foorumilta poissa, kun olin lasten kanssa reissussa.. n. 30 sivua tekstiä oli luettavana.. :grin

Onnittelut minealle, Nyytille, susannnalle, Mariskalle, ytnomille, joanmarielle ja kyfille
:Heartred
Suuret pahoittelut negan testanneille :Heartred

Toivottavasti Beisla koti-inssi tuottais kuitenkin tulosta, vaikka tilanne on mikä on. :Heartred

Mulla kierto on kai palaamassa entiseen.. kp21 sain oviaplussan... tai luulin niin, mutta ei se kyllä tainnut ollakaan.. ei ollut kyllä niin selkeät oireetkaan.. mutta jos ois ollut tänään ois dpo15 enkä oo raskaana.. mutta ovisoireet on hyvin vahvat, joten luulen että ovis onkin nyt vasta. Tänään kp37. (mun kierto on ns. normaalitilanteessa n.50 päivää) Ja tosiaan veikkaan että ovulaatio on tänään tai huomenna. Harmi kun mulla ei ole enää ovistestejä. Aattelin kuitenkin tilata niitä seuraavaan kiertoon valmiiksi.

Tulipa mieleen tämmöinen hassu kysymys.. Kun tilaa noita testejä, niin onko ne kuinka huomaamattomissa paketeissa? :grin mulla on tuttuja postissa töissä enkä tahdo, että muut saa tietää tästä meidän vauvakuumeesta..:rolleyes:

Millier ainakin kun raskauskeijulta olen tilannut ni ne nimenomaan painottaa siihen että on huomaamattomassa eikä lue mitään muuta kun saajan tiedot :) kukaan ei vois arvata mitä siellä on

Miller, huomaamattomat ovat lähetykset. Eikä niissä näy sen firman nimeä, että mistä lähetys tulee, vaan ihan joku muu firma. :-)

Täällä kp 1 ja kierto oli 32 päivää. Meijän 3 vuotishääpäivän seudulle sattuu seuraava ovis. Kuopus on muuten saanut alkunsa hääyönä. :-D

Millier, mulle tullu kans aina tavallisessa valkoisessa kirjekuoressa ja ei ole lähettäjän nimeä vaan joku ihan muu firman nimi :)

Viipsukka, ei muutaku neljänneskin alkuun hääyönä :D siis vuosipäivänä

Niin ja tietääkö kukaan, voiko olla kiinnitymiskipuja muttei vuotoa tai toisin päin? Mulla ihan normaalia kipeämpi nivunen ollu koko päivän, sitähän vaan toivoo että se olis sitä kiinnittymistä.. Noin viikko oviksesta.. Vai voiko se jo kuukautisiin liittyä? :nailbiting:

Ninni, mulla oli nivuskipua normaalia enemmän esikoisen odotuksen alussa, myös selkäkipuja. :) kestiköhän ne muutaman viikon plussauksen jälkeen, kun hävisi ensin nivuskipu ja sitten selkäkin helpotti :)

Santra ihana blogi sulla :) Ja sun lapsi, niiiiiin söpö! :Heartred ja nuo ihanat nukkuma-asennot <3 mun mieskin tykkäs tosi paljon, sille tuli enempi vaan vauvakuume :D

Heippa! Palasin takaisin reippaan kuukauden foorumitauon jälkeen :)

Pikaluin kaikki (kännykällä) n. 130sivua (n.2600viestä) ja harmittavan vähän enää muistan.
Vanhat tutut toivottavasti vielä muistavat miut, mutta olihan moni plussanutkin tässä välissä! Onnea kamalasti, jos vielä seuraatte tätä ketjua Taikatuuli, BB ja muut! :)

Ensinnäkin haluan toivottaa lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet ja pikaisia plussia! :)

Pahoittelut kaikille tädeistä ja negoista, päällimmäisenä jäi mieleen Larissa, ikävä kun eivät terot auttaneetkaan :( tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia uuteen kiertoon :)

Myös kaikkia uusia haluan onnitella plussasta, vaikkei ehditykään tutustumaan :)

Gatusa ja dreamer olivat menettäneet läheisen, osanottoni :(

Myylle ekstratsemppaukset sekä leikkaukseen että lapsiasiaan! Suuria asioita elämässä ovat, mutta onneksi olet mahtavan vahva nainen❤❤❤

Mymmelisti, ihanaa ett asiat sielläkin edistyvät, te niin saatte Iken pian! :)

Beisla, teillä onkin todella ihana luovuttaja, kun haluaa vielä jatkaa koti-insseillä! :)

Muuten tämä menee aika pikakommaukseksi, koska aion myös siirtyä tuonne pitkään yrittäneiden puolelle, jossa enemmän vanhoja tuttuja, mutta aion kyllä käydä tälläkin puolen lueskelemassa :)

Uusille voisin pika-esittäytyä. Eli olen 20v ja mies 21v. Tjottailu alkoi n. puolitoista vuotta sitten ja varsinainen yritys viimevuoden huhtikuussa. Ei yhtään plussaa tässä välissä.

Omaa napaa; tämän kuun alussa sain varattua ajan lapsettomuusasioissa lääkärille ja aika oli seuraavalla viikolla. Heinäkuun lopussa on miulla labrat, gyne jaultra ja siitä sitten päästään jatkamaan miehen simppatutkimuksiin ja muihin, jee! :)
Miullahan on nyt siis se lääkekuuri menossa jonka aikana ei saisi raskautua, mut ehkäsyä ei olla otettu ajatuksella "miksi nyt kun ei aiemminkaan ole tärpännyt" ja päätettiin ettei yritetä tähdätä pupuiluja oviksen tienoille. Enpä ole laskenut kiertopäiviä tai muita, mutta tätä foorumia selaillessa tajusin ett just otollisimmat päivät oltiin ulkomaanreissulla ja pupuiltiin vähintäänkin riittävästi :D eli jos nyt ei tärppi käy, niin joku oikea vika on oltava..
Eli vois ehkä sanoa ett tjottaillaan nää 3kk tässä? :D
Ensviikolle odotan tätiä, eikä kaapissa ole yhtään testiä! :)

Ps. Tietääkö kukaan Be:stä?

Nennaa, mä tossa pari tuntia sitten mietin sua ja vähän ikävöinkin ja sit muistin et oot tauolla.. Ihanaa kuulla susta ja hyvä että sait soitettua!!!! :)
3kk menee nopeesti ja pääsette taas kunnolla tehtailee :D jos nyt tärppäiskin niin olisko mahdollista lopettaa lääkitys ja pitää vauva vai olisko jotenki terveys riski sulle/vauvalle?
Ps. En tiedä be:stä. Mietin kans välillä et meinaako tulla takasin enään?

Mymmelisti, lääkityksen voisin jättää kyllä pois eikä kumpikaan siitä kärsittäisi mitenkään :)
Oli tiekkö todella liikuttavaa lukea tuolta viestien seasta kuinka kyselit miusta ja nytkin olit miettinyt miuta❤ :) miekin mietin muutamaan otteeseen tauon aikana kuinka siulla kävi siellä lääkärissä ja siksi luin kaikki viestit aivan alusta alkaen :) ihana olet!❤❤
Eipä tässä enää olekaan kuin reilu kk jäljellä tätä lääkitystä ;)

Ninni, jeps. Tosin miehelle tää ois toinen. Kaks vanhempaa on mun entisestä parisuhteesta. Kauhia ikävä niitä mussukoita, kun ovat olleet isänsä luona jo neljä viikkoa ja vielä pitäs viikko jaksaa. Voi pöh. :-(

Nennaa apua onko siitä kuukausi jo! Kyllä me muistetaan sut! Kolme kk menee nopsaa ja hienoa että asiat ovat edenneet :) tsemppiä odotteluun :P ehkä salaa toivon että olis nyt teillä tärpänny hih!

Takaisin