Napaa, meillä tuli luovuttajalta vähän huonoja uutisia.
Oli tarkoitus siirtyä syksyllä klinikalle, mutta sen simpat ei kestäneetkään pakastusta. Joillakin vaan ei kestä, vaikka tavara muuten olis kunnossa, syytä ei oikein tiedetä. Luovuttajan sperma-analyysin mukaan sperma ei ole ihan priimaa, mutta ei huonoakaan. A-luokan uimareita oli jonkin verran, B-luokan enemmän ja jonkin verran myös huonosti liikkuvia. Mutta lääkärin mukaan jos hän luomusti yrittäis lasta, pitäis onnistua. Jos klinikalle halutaan, ainoa vaihtoehto on kallis mikroinjektio(ICSI)-hoito.
Meinataan siis jatkaa vielä hetki koti-insseillä. Hän halua kovasti vielä olla mukana. Nyt vaan mulla on pienoinen epäilys ovuloinko varmasti. Ei ole todettu PCO:ta, (on ultrattu vaan ennen ovulaatiota liian aikaisin) mutta kaksi gyneä sanonut että mulla on todella paljon folleja. Varmaan lähdetään seuraavaksi selvittämään, kannattaako koti-inssejä vielä tehdä.
Ellei sitten nyt ole tärpännyt. Kääk, jos aiemmin toivoin sitä todella paljon, nyt varmaan vielä enemmän ettei joutuis mahdollisesti rankkoihin hoitoihin. Kp24/31(ehkä)
Meinataan siis jatkaa vielä hetki koti-insseillä. Hän halua kovasti vielä olla mukana. Nyt vaan mulla on pienoinen epäilys ovuloinko varmasti. Ei ole todettu PCO:ta, (on ultrattu vaan ennen ovulaatiota liian aikaisin) mutta kaksi gyneä sanonut että mulla on todella paljon folleja. Varmaan lähdetään seuraavaksi selvittämään, kannattaako koti-inssejä vielä tehdä.
Ellei sitten nyt ole tärpännyt. Kääk, jos aiemmin toivoin sitä todella paljon, nyt varmaan vielä enemmän ettei joutuis mahdollisesti rankkoihin hoitoihin. Kp24/31(ehkä)