Taikatuuli, onnea!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!! <3
Jm, joskus voi tehä ihan hyvää vaan antaa olla. Jospa seuraavasta kierrosta teillä tärppäiskin

pidän sulle sormet ristissä <3
Lumikello, on varmasti raskasta kun koko aika stressaa, mut jos auttais niin yrittäisit ajatella et nyt kun olet raskaana nautit just siitä hetkestä. Jos (toivon että ei) menis kesken niin murehdit sitten. <3 yritä ajatella aina jotain hyvää kun rupee mietityttää pahat asiat.
Kyfi86, eiiii

oon tosi pahoillani! Tsemppiä sinne!!<3
Azalea, ihana kuva

<3 hyvä että kaikki oli hyvin!
Kiitos, oote kaikki kyllä niin ihania! Miehelle just kerroin et täällä on niin hyvä olla siks et muut kannustaa sua jos sun oma usko alkaa loppuu ja tukee sillon kun sitä tarviit. Miehet ei kumminkaan ymmärrä kierroista yhtään mitään ja jos asioiden oikeella nimellä miehelle puhuu (siis kierrosta ja muusta vastaavasta) niin se näyttää siltä kun joku olis lyöny halolla päähän ja sanoo "aijaa, okei... Eli mikä se on?" :)
Mua vähän alkaa stressaa, et mitä jos stressaan koko kierron tän ja seuraavan jne jollon en saa toivottua tulosta kun mietin taas liikaa.. Nyt vaan pitäs lähtee sinne lenkille, ei vaan meinaa jaksaa, kun oon niin laiska, mut tiedän et sillä sais ajatukset ajateltuu ja sit en jäis kotii niitä murehtii.
Eilen ostettiin foolihappoa ja sinkkiä ja greippimehua (ei ollut kun appelsiini+greippi) mut ajattelin kokeilla kaikki läpi tän kierron aikana kun se on niin hyvää :P
Mun pitäs tehä taas semmonen "kielto" ittelleni et en koko aika oo täällä, fb ja ig, voisin hyvin käyttää ajan vaikka sinne lenkille, mut yritä taas viivytellä. Huomattavasti auttaa kun poistaa sovellukset puhelimesta ja jos kämnykällä haluaa niin joutuu aina kirjautumaan, mut sit taas oon niin koukussa. :D voisin harkita kyllä sitä et vaan kerran päivässä käyn lukemassa/kirjottelemassa, ku nyt on menny siihen et tunnin välein melkein tarkistan kuka ketä missä ja millon..
Nyt taas hiljenen tänne taustalle, tai siis ainakun sanon näin tulee jotain asiaa :D
- Mymmelisti
Kp4/29 yk 34 ja enään 6päivää ja joku 21 tuntii naisten klinikalle!!! :)
Ps. Voisko nyt joku käskee mut sinne lenkille, kun edelleen oon yökkärissä :D