Raskaaksi 2015

Anteeksi omanapailu :( oon ollu ni huonovointinen et en o ollu täälkää oikee ! :(

Minun mieltäni vaivaa yksi asia ja se kuuluu näin :
milloin kystan jälkee sitten tulee menkat? vai mitä kierrolleni nyt tapahtuu? vai jääkö ne kokonaan pois? Ainoa mitä tiedän niin kysta vuotaa vatsaontelooni verta! Auttakaa jos tiiätte jtn menkoista kystan kanssa. <3 nyt kp39

Paljon onnea plussanneet! !!

Oon taas vähän taustaillut mut katotaan miten pysyn jutuissa mukana. Selkä alkaa olla parempi, olin tänään normisti töissä . Asiakkaatkin ehti jo ärsyttää :D

Ihania plussia tullut! Ja ihania uusia kirjoittelijoitakin! Molemmat tietenkin tervetulleita!

Oon vähän ollu huonolla mielellä ton oviksen suhteen, luulen limoista päätellen et se oli eilen, seksiä oli su iltana et jos tulkitsin itseni oikein niin hyvä mahis pitäs olla. Mut oon niin stressistä ollu tän selän takia ja vetäny kipulääkkeitä niin toiveet tän kierron suhteen ei oo kovinkaan korkealla. Mut katsotaan.

Mä katoin euroviisuja, viro on mun suosikki!

Muoks, Beisla, kiva oli lukea tosta teidän kuviosta enemmän, kun en oo kehdannut kysyä :D

Mymmelisti, vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että siellä on siis varhainen km tai ainakin kiinnittymisyritys ollut. Ihana asenne sulla kyllä, plussatuulia seuraavaan kiertoon! :happy: Foolihappo ja sinkki kuulostaa myös hyvältä.

Mannikalla mäkin nään viivanpaikan, toivottavasti on parin päivän päästä vahvistunu!

Beisla: jee ovisplussasta! :)

Ailelle paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :happy:

Nennaa: hieno juttu että oli nyt ihan erilainen kokemus lääkärissä. Ja mahtavaa että pääset sinne psyk. sh:lle jo noin nopeesti. Varmasti tekee hyvää päästä ulkopuoliselle juttelemaan.

Ipaipa ja Joanmarie tervetuloa ja pikaista plussaa! :welcome

Haikaranyytti, pahoittelut kystasta! Toivottavasti kivut hellittää ja menkatkin alkaa niin pääset uuteen kiertoon.

Ainakin Smurffinalle ja Nuuhkulle pahoittelut negasta!

Lume, toivottavasti tilanne pian selviää vaikka lääkäristä ei ollutkaan apua...

Nni, älä yhtään mieti enää sitä alkoholijuttua, ei varmasti ollu yhellä kerralla vaikutusta! :hug013

Lumikello, siellä on jo upeat viivat! :happy:

Aphrael, mä nään ainakin viivanpaikan, vahvistumista! :shy:

Nyytti, onpa ihanaa että sait ruusuja. :shy:

Silv, omakotitalo kuulostaa kyllä mahtavalta. :) Toivottavasti muutto sujuu hyvin.

Junibealle pahoittelut menkoista.

Taikatuulelle paljon onnea ja tarrasukkia! :happy:

Ninukka, mä oon kanssa sairaanhoitaja ja tuntuu että multakin kaikki tieto katoaa päästä kun on omasta yrityksestä kyse. :hilarious: Ensimmäistä kertaa tässä kuitenkin yritetään niin ei oo omakohtaista kokemusta ennestään...

Ilpuri, hienoa että on selkä ees vähän parempi. Plussatuulia! :shy:

On. Seuraavaksi on tiedossa kahden päivän vapaat niin saa ottaa ihan rennosti. :) Greippimehua ostin kaupasta kun oli tarjouksessa. Apteekista tuli myös haettua lisäystä vitamiineihin. Tuli muuten niin hyvä mieli tässä yksi ilta kun juteltiin miehen kanssa ja hän sanos että täytyy sitten ruveta sinkkiä popsimaan kun palaa kotiin.. Kyllä sitä vähän hassahtanut täytyy olla kun tommosesta tulee niin hyvälle mielelle...:hilarious: Mutta kiva kuulla että on toinenkin innoissaan vauvaprojektista!

Lissu kp 21/33

Lissu: niin toivotavasti!
Oon yrittäny lukee netistä mut missää ei o mitää et on menkat jääny pois ni mua huolettaa oikeesti että tuleeko ne enään :( kirjottakaa jos tiiätte tästä jtn <3

Haikaranyytti, voisin varmaan tuollaista kystan aikaan saanutta kiertoa verrata ovuloimattomaan kiertoon (nyt korjaatte jos oon väärässä). Itselläni ovuloimaton kierto oli lopulta 50 päivää... Ei missään vaiheessa mitään ovis merkkejä, tallettelua lähes joka päivä, aiemmat kierrot 30pv.. Se oli semmonen sarja testailu kierto että huh! Mutta sen jälkeen oireista päätellen ovis ollut :)

Lume: Ompas ollu tyhjentävä lääkäri...:D no miks ette niitä clomeja käytä... mulla on tainnu vähän mennä joku juttu ohi?

Nuuhku: pahoittelut nega testistä

Taikatuuli74: ihanaa ihanaa ihanaa! Varovaiset onnittelut vaikka sua vois jo onnitella ihan tosissaan!!!

Beisla: nyt sit tosiaan piinailemaan :D

On. Täällä niska kipu ei hävinnyt. Vasemmalle ei saa päätä käännettyä mutta oikealle kääntyy jo. Ei oikeen mitään äkki liikkeitä pysty tekee niin en myöskään autolla lähtenyt ajelee vaan varasin päivystykseen ajan huomiselle ja käyn siellä kuuntelee mitä ne sanoo ja sit lähden kotiin... sanoivat että kipupiikillä laukee yleensä tuo ja pystyn jo parin tunnin päästä ajaa muta katotaan...ei ainakaan voltarenin jälkeen olis ollut ajajaksi.

Ninukki: nii en tiiä, tiiän va sen verran et ovuloin kyllä tässä kuussa mutta kai sitä voi verrata en tiiä. Oon koko elämäni aikana ovuloinu 2 kertaa mutta kun EN ole ovuloinut on kierto ollut säännöllinen myös eli kp 32... Että tosi vaikee sanoa! Siks huolettaa missä menkat on ja millo ne tulee :(

Täällä alkaa olla hermot ihan kuralla. :( Ekan km:n takia mua pelottaa koko ajan, että tämäkin menee kesken. Ravaan koko ajan vessassa kun pelkään, että vuoto taas alkaa. Varasin ajan yksityiselle ultraan vajaan kahden viikon päähän ja pelkään niin pirusti, että saan taas kuulla, ettei kasvu ole ollut normaalia. En uskalla mennä tammikuisiin tai soittaa neuvolaan, kun en tahdo taas alkaa selitellä, jos tämä menee kesken. Eikä tämä stressaaminen oo takuuvarmasti hyväksi elämän alulle. :(

onnea taikatuulelle :Heartred

mun kierto on kyllä sekasin.. luteaalivaiheen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. eilen tuli ruokalusikallinen ihan kunnon verta, sen jälkeen ei ole tullut mitään. kivut ja kouristelut jatkuu. tänään kp 2 tai kp34, dpo11. luulen kyllä että vuoto jatkuu tänään. kuinka pitkään keskenmenon jälkeen kierto hakee paikkaansa?

Haikarannyytti, mulla kystien ansiosta piteni kierrot melkein viikolla, sit ne alkoi taas tasottumaan kun ne poistettiin. Stressikkin vaikuttaa kiertoon. Kyllä ne menkat sieltä tulevat.
Lumikello, tiedän tunteen. Minä olin ar-ultraan (6+4) ihan hajalla, itkin vaan ja en antanut kenenkään edes puhua mitään koko raskaudesta, koska pelkäsin niin paljon. Mutta nopeasti se aika loppujen lopuksi menee, koita keksiä jotain tekemistä itselles ettei olisi niin paljoa ajatuksia. Ja jos sinulla ei ole mitään km oireita, niin kaikki on ihan varmasti hyvin :)

moikka taas, nyt en jaksanut listaa etsiä mutta minut voi poistaa plussanneista, toissapäivänä alkoi keskenmeno (rv11+4)

Omanapailuni tälle aamulle. Oon 99% varma että ei tuu meille vauvaa helmikuussa.. :( aamulämpöjä mitannu tässä ja eilen ja toissa päivänä oli 36,7 ja nyt vaan 36,0 taitaa se täti valmistella siellä tuloaan..

Takaisin