Mymmelisti, vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että siellä on siis varhainen km tai ainakin kiinnittymisyritys ollut. Ihana asenne sulla kyllä, plussatuulia seuraavaan kiertoon!

Foolihappo ja sinkki kuulostaa myös hyvältä.
Mannikalla mäkin nään viivanpaikan, toivottavasti on parin päivän päästä vahvistunu!
Beisla: jee ovisplussasta! :)
Ailelle paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!
Nennaa: hieno juttu että oli nyt ihan erilainen kokemus lääkärissä. Ja mahtavaa että pääset sinne psyk. sh:lle jo noin nopeesti. Varmasti tekee hyvää päästä ulkopuoliselle juttelemaan.
Ipaipa ja Joanmarie tervetuloa ja pikaista plussaa!
Haikaranyytti, pahoittelut kystasta! Toivottavasti kivut hellittää ja menkatkin alkaa niin pääset uuteen kiertoon.
Ainakin Smurffinalle ja Nuuhkulle pahoittelut negasta!
Lume, toivottavasti tilanne pian selviää vaikka lääkäristä ei ollutkaan apua...
Nni, älä yhtään mieti enää sitä alkoholijuttua, ei varmasti ollu yhellä kerralla vaikutusta!
Lumikello, siellä on jo upeat viivat!
Aphrael, mä nään ainakin viivanpaikan, vahvistumista!
Nyytti, onpa ihanaa että sait ruusuja.
Silv, omakotitalo kuulostaa kyllä mahtavalta. :) Toivottavasti muutto sujuu hyvin.
Junibealle pahoittelut menkoista.
Taikatuulelle paljon onnea ja tarrasukkia!
Ninukka, mä oon kanssa sairaanhoitaja ja tuntuu että multakin kaikki tieto katoaa päästä kun on omasta yrityksestä kyse.

Ensimmäistä kertaa tässä kuitenkin yritetään niin ei oo omakohtaista kokemusta ennestään...
Ilpuri, hienoa että on selkä ees vähän parempi. Plussatuulia!
On. Seuraavaksi on tiedossa kahden päivän vapaat niin saa ottaa ihan rennosti. :) Greippimehua ostin kaupasta kun oli tarjouksessa. Apteekista tuli myös haettua lisäystä vitamiineihin. Tuli muuten niin hyvä mieli tässä yksi ilta kun juteltiin miehen kanssa ja hän sanos että täytyy sitten ruveta sinkkiä popsimaan kun palaa kotiin.. Kyllä sitä vähän hassahtanut täytyy olla kun tommosesta tulee niin hyvälle mielelle...

Mutta kiva kuulla että on toinenkin innoissaan vauvaprojektista!
Lissu kp 21/33