Raskaaksi 2015

Ja anteeksi vielä aamuisesta tunteiden purkauksestani! En siinä kuohussa tajunnut, kuinka ajattelemattomasti tyhjensin pahaa mieltäni tänne vaikka täällä asiat on enemmän kuin hyvin...

Lumikello en usko että kukaan loukkaantu sun kirjoituksesta. Ittelläkin aivan samat pelot. Aiemmin tuulimuna tosin mennyt itsekseen kesken jo viikolla 5+6, mutta silti ei vielä uskalla täysin nauttia ja heittäytyä tähän raskauteen kun menee vielä kuukausi ennen kuin tietää onko massussa kaveria mukana.
Jaksuja sinne <3

Lumikello2015 voin vaan kuvitella tuon tunteen, todennäkösesti itekin jos/kun joskus uudelleen raskaudun niin vetkutan kyllä neuvolaan soittoa ja ihmisille kertomista mahdollisimman pitkään. tosin en nytkään ollut kun muutamalle kertonut

Kyfi86 pahoittelut! :sad001 voimahali :Heartred

Euroviisuja tuli katsottua. Meillä on myös äitin kans muodostunu perinteeks, et katotaan euroviisufinaali yhdessä :) Valko-venäjä oli kyllä ehdoton suosikki, kun sai koko esityksen nauraa :grin miehellä meinasi mennä hermo, kun lauloin mukana joka kerta, kun kuului HA HAA! laughing7 En pahemmin yllättyny, kun Suomi ei päässy jatkoon...

Beisla, no joo luulen kans ite, et ovis on ollu ja menny. Luulis ainaki, ku tädin pitäis tulla kolmen päivän päästä. Dpo on joko 7, 5 tai 3. Tai sit jotain ihan muuta :rolleyes:

pahoittelut kyfi toi on rankka kokemus, jaksamista.

onnea taikatuuli. meillä ukko on se joka kuumeilee enemmän sitä uutta vauvaa jo. siis se suostu mun vaateideaan et alan neuloon vaatteita myyntiin inshaAllah ja tänään hän hakee inshaAllah tarvikkeet ku eilen ei tuonu.

beisla eipä meillä oikeestaan ole ja mielelläni mä hoidan tyttöä, tarkotan lähinnä et pitäs revetä joka paikkaa yhtäaikaa. illal myöhää piti alkaa pestä pyykkiä, samanaikasest näyttää valoa ukolle ku korjas vespaa jne... eli aina riittää tekemistä enemmän ku tarpeeks.

on: voi elämä mikä aamu, aamu on nyt sit menny taas vaihteeks päin mäntyä. no josko mies piristäs mua tuomalla kilon lankaa inshaAllah.

Kyfille voimia <3
Ja lumikello, ethän sinä tänne mitään väärää kirjoittanut, nuo sinun tunteesi on ihan normaaleja :)

jm, kuulostaa hyvältä taukosuunnitelma. Tai siis tauko laskemisesta ja sellasesta. Harmi jos ei huvita peittoja heilutella useammin, mutta silti uskon että on hyvä saada ajatukset muualle välillä.

Haikaranyytti, en usko että kukaan voi ennustaa milloin sulla tulee taas menkat. Mutta jos tarkoitat että eikö niitä enää ikinä tuu, niin turha varmasti sitä on pelätä. Ei kai se kysta sentään sun hormonitoimintaan voinu vaikuttaa?

Ilpuri, ainakin teillä osui tallettelut aika kohdilleen jos tunnistit oviksen oikein. Mutta selän kivut ja muut ei varmaan kannusta toivomaan, mutta ihmeitäkin tapahtuu. Ja seuraavassa kierrossa on selkäkin toivon mukaan parempi jo.
Joo, mäkin oon sellanen etten kehtaa kysyä, niin tajusin että parempi alottaa kertomalla vähän niin ehkä joku kysyy sit. :)

Lissu, teillähän on yrityksen alku tosi hyvällä mallilla, kun mieskin on noin innostunut. :)

Lucky, mullakaan ei tollaseen niskakipuun ole tavalliset kipulääkkeet juuri auttaneet. Varmaan niillä on lääkärissä kovemmat dropit, uskoisin että niistä on apua.

Lumikello, kyllä tänne saa purkaa isompia ja pienempiä huolia. Sulla on kuitenkin km takana, ei ihme että pelottaa. Sait kuitenkin lääkäriajan, yritä ajatella että oot tehnyt nyt pienen hyväksi kaiken mitä voit tällä hetkellä. Onko sulla jotain pientä puuhaa mitä voisit tehdä jos pelko yrittää ottaa vallan? Jotain urheilua, käsitöitä tai vaikka kävelylenkki ulkona?

Junibea, onpa kurjaa. :sad001 Toivottavasti sun kroppa pian tajuais toimia taas normaalisti.

Kyfi86 voi ei, suuret pahoittelut. :sad001 :hug013

Beisla kp16/31 dpo0

Voi ei kyfi, pahoittelut! <3

Lumikello, kyllä sä voit tammikuisiin tulla. Siellä on muutama muukin kenellä ei oo raskautuminen ollu helppoa tai on tullu keskenmenoja. Ihan normaaleja tunteita, jota minäkin käyn läpi. Tuu vaikka edes kurkkaamaan mitä ollaan kirjoteltu, jos vielä tuntuu siltä ettet halua liittyä mukaan? :)

Lumikello, mä ressasin koko ajan ennen nt-ultraa, kun taustalla se kkm. Kävin varhaisultras 6+, syke oli mutta tooosi pieni sintti. Sitte kävin 7+4 ultras vatsakipujen takia, oli kasvanu. Siltikää en uskaltanu luottaa että kaikki hyvin, dopplerilla kuulin sillon tällön sydänäänet. Ja en vieläkää uskalla täysin luottaa, viimeks 15+6 nähny vauvan ja liikkeet jo vähä tuntuu ja eilen viimeks kuuli äänet. Veikkaan, että mulla tää pelko kestää niin kauan, että saan elävän vauvan syliin, mummulla takana kohtukuolema..

Ja mulla oli sillon sen kkm jälkeen vuoto sekasi, ensi lääkkeiden jälkeen vuodin viikon reppaasti, sitte tuhrua, sain kohtutulehduksen, sitte seuraavat menkat alkoi kp 21 ne kesti 2vk, hemoglobiini tippui 20... Sen jälkeen menkat alkoi vasta kp35, ja tein haamun ennen alkua, joten en tiedä oliko joku kiinnittymisyritys silloin. Niitten jälkeen kierto tasottui kp28-30.

Niin ja kyfille voimia ♡ puhu niin helpottaa.

Kyfille suuret pahoittelut :( tsemppiä kamalasti

Lumikello, ihan hyvin täällä voi purkaa jokainen oloaan, oli sitten raskaana, yrittämässä tai yrityksestä tauolla, kaikki olot ja vaihtuvat mielialat mahtuu kyllä mukaan.
Toivottavasti keksit jotain rentouttuvaa puuhaa noiden mietteiden keskelle jotta unohtuu ikävät ajatukset edes hetkeksi. Toivottavasti pieni kasvaa hyvää vauhtia ja aika menee nopeesti ultraan :)

Isot pahoittelut Kyfi! :(

Jos kaipaat vertaistukea niin km ryhmästä sitä varmasti löytyy. Ja kyllähän täälläkin moni on käynyt saman läpi eli tukea saat varmasti.

Keskenmenon jälkeen ainaki mulla otti oman aikansa toipua siitä ja edelleenki nyt ko raskaaksi yrittää tulla niin se "entä jos" - ääni soi päässä ja varmaan vain pahenee siinä vaiheessa jos joskus plussan saapi.

Täällä kp 7/ 27-29. Jotenki kumma olo niinkö enteilis ovulaatiota. Eilenhän nuo testitki tuli postissa niin pitihän se heti testata :D Yllättävän vahvaa viivaa näytti vaikka kierto tässä vaiheessa. Tänään testata uusiksi, että onko tummumaan päin ja ovulaatio kolkuttais jo oven takana. Ihme kyllä jos jo tässä vaiheessa kiertoa o_O

Kyfi86, Pahoittelut keskenmenosta! Tänne saa tosiaan purkaa tuntojaan ja kannattaakin johonkin ainakin etteivät jää vaivaamaan liikaa. Puhuminen kuitenkin useimmiten helpottaa edes vähän.

Kiva lukea että Ilpuri voi paremmin ja oviskin tuli hyödynnettyä :)

Lissu,ihanaahan seon kunmieskin onoikeastimukana yrityksessä, kylläsiitäkuuluu hyvämieli tullakkin!:) Mun mies syö sinkkiä, foolihappoa ja multivitaaa. Vehnistä ottaa sillon tällön :)

Lumikello, voi sinua ♥ Koita rentoutua parhaasi mukaan.Varhaisultra on hyvä ajatus, enkä mäkään kkm jälkeen varannu neuvola-aikaa ennenkuin olin ultrassa käynyt ja varmistanut että kaikki oli ok. Jaksuja!

Junibea, voi harmi kun sielläkin kroppa sekaisin :/ Mulla ei ehtiny tulla kun yhdet menkat kkm jälkeen ennen uutta plussaa, joten en kyllä osaa sanoa noista kierroista.

Kyfi86, pahoitteluni ja jaksuja!

Täällä kp4, niiiin tylsä vaihe kierrossa. Ipana nukkuu partsilla ja aamun siivosin kun tytön kummitäti tulee tänään kyläilemään :) Foorumu luettu,kuppi teetäjuotu ja nyt sit vaan surrurr kolmeksi vartiksi ennen pojan hakua :)

Takaisin