pahoittelut kyfi toi on rankka kokemus, jaksamista.
onnea taikatuuli. meillä ukko on se joka kuumeilee enemmän sitä uutta vauvaa jo. siis se suostu mun vaateideaan et alan neuloon vaatteita myyntiin inshaAllah ja tänään hän hakee inshaAllah tarvikkeet ku eilen ei tuonu.
beisla eipä meillä oikeestaan ole ja mielelläni mä hoidan tyttöä, tarkotan lähinnä et pitäs revetä joka paikkaa yhtäaikaa. illal myöhää piti alkaa pestä pyykkiä, samanaikasest näyttää valoa ukolle ku korjas vespaa jne... eli aina riittää tekemistä enemmän ku tarpeeks.
on: voi elämä mikä aamu, aamu on nyt sit menny taas vaihteeks päin mäntyä. no josko mies piristäs mua tuomalla ainaki kilon lankaa inshaAllah. selkä iha jumis ollu lisäks ni jippii mikä olo, no venyttely sentää autto jonki verran alhamdulillah. ja huh hellettä varmaa lähemmäs 40 ulkona ja tuuli saharasta. huomen jos aiemmat ennusteet pitää paikkansa tiputaaki taas sinne n. 25 asteesee. tyttö on alkan sanomaa useamman kerran päivässä äiti, ukkoki kuuli sen eilen ni nyt sit ukol on hirvee kiire saada tyttö sanomaa baba.