Raskaaksi 2015

Me käytiin tänään ultrassa, kaikki on hyvin. :)

Liitteet

• 1432108782092.jpg
    1432108782092.jpg
    58.7 KB · Katsottu: 213
Mulle iski nyt ihan sellai olo että menetin toivoni. En tiiä kehtaanko ees testata turhaan jos vaa jäis oottelee sitä tätin tuloo.. käsittääkseni raskautuessa noi lämmöt pysyy koko loppukierron koholla eikä laske tolleen yli puolta astetta... En ees tiiä miks aloin mittailee lämpöjä mut nyt tuntuu et tää oli tässä ja ens kiertoon siis peitot heilumaan enempi oviksen aikaan. Byhyäää :'(

Lumikello, yritähän nauttia olostasi. Eiköhän se pieni mukana pysy <3

Ja azalea ihania uutisia :) <3

Haikaranyytti, eiköhän ne kk:t sieltä tuu vielä :) pääset sieki uuteen kiertoon sit.

Sori ku en jaksa nyt ku eilen meni se megaviesti ihan jonneki bittiavaruuteen ja nyt masentaa niin paljon että plaah... Tosiaan täti tulos ku ihan maansa myyny kiukkuolo..

Pakko vielä pistää kuvaa tuosta ovis testistä. Tuo siis se eilinen kp6:lla. Iha ihmeissään nuin vahvasta tässä vaiheessa. Tälle päivälle en oo vielä tehny ko aamun tässä lipittäny kahvia, että heräis tähän päivään.

Liitteet

• WP_20150520_002.jpg
    WP_20150520_002.jpg
    930.3 KB · Katsottu: 183
Taikatuuli, onnea!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!! <3

Jm, joskus voi tehä ihan hyvää vaan antaa olla. Jospa seuraavasta kierrosta teillä tärppäiskin ;) pidän sulle sormet ristissä <3

Lumikello, on varmasti raskasta kun koko aika stressaa, mut jos auttais niin yrittäisit ajatella et nyt kun olet raskaana nautit just siitä hetkestä. Jos (toivon että ei) menis kesken niin murehdit sitten. <3 yritä ajatella aina jotain hyvää kun rupee mietityttää pahat asiat.

Kyfi86, eiiii :( oon tosi pahoillani! Tsemppiä sinne!!<3

Azalea, ihana kuva ;) <3 hyvä että kaikki oli hyvin!

Kiitos, oote kaikki kyllä niin ihania! Miehelle just kerroin et täällä on niin hyvä olla siks et muut kannustaa sua jos sun oma usko alkaa loppuu ja tukee sillon kun sitä tarviit. Miehet ei kumminkaan ymmärrä kierroista yhtään mitään ja jos asioiden oikeella nimellä miehelle puhuu (siis kierrosta ja muusta vastaavasta) niin se näyttää siltä kun joku olis lyöny halolla päähän ja sanoo "aijaa, okei... Eli mikä se on?" :)
Mua vähän alkaa stressaa, et mitä jos stressaan koko kierron tän ja seuraavan jne jollon en saa toivottua tulosta kun mietin taas liikaa.. Nyt vaan pitäs lähtee sinne lenkille, ei vaan meinaa jaksaa, kun oon niin laiska, mut tiedän et sillä sais ajatukset ajateltuu ja sit en jäis kotii niitä murehtii.
Eilen ostettiin foolihappoa ja sinkkiä ja greippimehua (ei ollut kun appelsiini+greippi) mut ajattelin kokeilla kaikki läpi tän kierron aikana kun se on niin hyvää :P
Mun pitäs tehä taas semmonen "kielto" ittelleni et en koko aika oo täällä, fb ja ig, voisin hyvin käyttää ajan vaikka sinne lenkille, mut yritä taas viivytellä. Huomattavasti auttaa kun poistaa sovellukset puhelimesta ja jos kämnykällä haluaa niin joutuu aina kirjautumaan, mut sit taas oon niin koukussa. :D voisin harkita kyllä sitä et vaan kerran päivässä käyn lukemassa/kirjottelemassa, ku nyt on menny siihen et tunnin välein melkein tarkistan kuka ketä missä ja millon..
Nyt taas hiljenen tänne taustalle, tai siis ainakun sanon näin tulee jotain asiaa :D

- Mymmelisti
Kp4/29 yk 34 ja enään 6päivää ja joku 21 tuntii naisten klinikalle!!! :)

Ps. Voisko nyt joku käskee mut sinne lenkille, kun edelleen oon yökkärissä :D

Azalealla ihana kuva :Heartred

Kyfille suuren suuret pahoittelut :sad001on se niin väärin! Jotkut uskoo siihen että kaikella on tarkoitus... on vaan niin monta asiaa joiden tarkoitusta en ole vieläkään tajunnut! Voimahalaus surun keskelle.

Mh mulla näyttää ilmeisesti koko kierron kahta viivaa. Itse jokunen päivä sitten ihmettelin myös vahvaa viivaa (vielä vahvempaa kuin yleensä) vasta kp 11. Laitanpa taas kuvan. Muutaman niitä jaellut, koittakaa kestää :grin

20150514_150325.jpg

Tuo alin siis.

Ja lisää kuvaa....

20150520_120829.jpg

Tästä se taas lähtee, kp 17-26 nappia naamariin.
Kohti uusia pettymyksiä :grin
Jos ens kierron malttaisi olla sit ilman...

Mitä greippimehua muuten juotte? Itse en ole löytänyt sellaista ällöä aitoa greippiä. Valiolla joskus ollu mut ilmeisesti lopetettu. Itsellä rybb. & deckers. Se on hyvää mut siinä kun on sokeria. Haluaisin ihan ehtaa tavaraa vaikka pahaa onkin!

Eikun hei, onko greippiä semmosessa minipullossa niinku sitruunaa? Jos sitä laittais veden sekaan??? Miksi tajusin tämän vasta nyt. Voi ei. Ei taida enää tähän kiertoon hyödyttää :grin

Verigreippimehua muistaakseni löytyykin kaupan hyllystä. Olen vaan ajatellut ettei se aja samaa asiaa kun pelkkä GREIPPI :laughing001

Jm, mulle ehdotettu Tropicanan ja Valion mehuja, koska ite en tykkää makeista mehuista ja niissä ei paljoa sokeria pitäisi olla :)

Mymmelisti, oot ihan oikeessa, tää foorumi on aivan korvaamaton, etenkin kun myö ei olla kerrottu kenellekkään yrityksestä :) täällä on aivan mahtava ryhmähenki ja tää tsemppien määrä! :)
Iiks siullahan on ihan kohta jo se lääkäri! Kirjoitathan kaikki jutut ylös, niin muistat varmasti siellä kaiken. Eikä tartte stressata, pois vaan huolet ja murheet, kohta ootte askeleen lähempänä tulosta :)
Nyt lenkille mars sieltä, jos et vielä ole lähtenyt! :)
Ps. Iteki oon niin ig ja foorumiriippuvainen ett voi hyvää päivää :D onneks face vähän jäi, kun ig ja foorumi tuli kuvioihin, en enää faces käy ku ehkä max kerran päiväs, mut ig ja foorumi tunnin-parin välein, heti kun on pienikin hetki aikaa :D

Aahhh sain soitettua sitä aikaa, mutta hoitaja sanoi ett niitä on niin vähän enää, ett joutuu keskustelemaan lääkärin kanssa, ett ottaako mua vai eikö enää. Huomenna soittelee onneksi takaisin päin, ni ei tartte sitä ressaa ite :D
Kyllähän tää tästä pikkuhiljaa alkaa etenemään! :) meinaskohan toi hoitaja ett oisin saanu ajan jo ennen kesätaukoa? :o ajattelin ite lähinnä ett ehkä päästäisiin joskus elokuussa sinne lääkäriin :D
Iiks nyt suunnittelee töihin lähtöä! :)

Käykää hakeen Rauchin verigreippiä S-marketista. On hyvää eikä ole lisättyä sokrua. Saa sitä varmaan muualtakin mutta mä muistan löytäneeni sitä viime kesänä S-marketista.

Kyfi, oon tosi pahoillani! :(

Azalea, ihana mönkijäinen! <3 <3

Bb, tosi harmi sun fiilikset :( just ton takia mä en oo mittaillu lämpöä. Jotenkin kivempi olla hyvällä fiiliksellä menkkojen alkuun asti kun ei tiiä mistään mitään. Yhdessä kierrossa mut taulun ja olin ihan maani myynyt monta päivää jo ennen menkkoja.
Toivottavasti sun fiilis kohosi pian :)

Mymmelisti, mun mies kans aina ihmettelee et mistä voit tietää noin paljon kaikesta. Ja et oon paras mä viisas :D siistiä, sulla on alle viikko aikaan! Lenkille,mars! :D

Kävin ma antaa verta monta putkiloa ja ens ma lääkäri soittaa mulle tuloksista. Saapi nähdä!

Oma napaa: oon hämmentyny ovis testeistä ja huomasin että aikasemmin oli joku muukin ollut yritin löytää aikasemmista testeistä kuvia, siis teidän muiden kuvia siitä kuinka pitkään testissä näkyy, ensimmäisen testin tein muistaakseni sunnuntai-iltana tai maanantaina ja odotin hetken ennen kuin näkyi kunnon väriä mutta siltikin näkyi, eilen tuli aamulla vielä vahvempi ja tänään aamulla tuli jo heti paljon punaisempi kuin kontrolliviiva, eli tänään varmaan vasta huippu kun luulin että se oli jo eilen, kuinka monta päivää ovistestissä näkyy siis väriä, noin yleensä?

Kp13

Azalea ihana pieni ihminen ultrassa näkynyt ♡ Hienoa kuulla, että kaikki on hyvin :)

Kyfille pahoittelut keskenmenosta, mitkään sanat eivät vie sitä pahaolo pois. Täältä saat varmasti tukea ajatuksiin ja tunteisiin mitä tällä hetkellä käyt läpi. Anna kaikille tunteille lupa tulla ja sure niin kauan, kuin tarvitsee.

Oman keskenmenon kohdalla huomasin, että mies jää hieman naisen surun ja tunteiden varjoon. Joten kampesin itseni syvimmästä kuopasta ylös ja keskustelemalla miehenkin tunteista ja ajatuksista, huomasin että miehillekkin (ainakin oman miehen kohdalla )menetys oli kova isku. Onhan pieni ihmisen alku varmasti miehellekkin tärkeä , kun sellaisen haluaa elämäänsä :)

Joten kanssa sisaret,älkää unohtako miehiänne näissä vauva projekteissa, vaikka he eivät aina kaikkea halua kuulla tai ymmärrä . Onhan heillä oikeus tietää asioista ,jotka liittyvät yrittämiseen ,raskauteen,keskenmenoihin yhtälailla , kuin meillä naisilla :)

Täällä tylsää odottelua kp20/28 ja apteekin kautta tekisi mieli ajaa, mutta maltan mieleni viikonlopulle ainakin :D Mitään oireita ei ole(vähäisetkin oireet kadonneet ) :D Flunssa jatkuu, mutta kuume hellittänyt :)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille ♡

Beisla : ei tietenkää kukaa voi ennustaa millo mun kuukautiset alkaa . Anteeksi tyhmästi muotoiltu kysymys :( kunhan halusin va tukea kun muualta en ole kuullut että menkat jää pois... Joskus suomenkieli on vain vaikea nm. Äidinkieleni ei ole suomi...

Takaisin