Raskaaksi 2015

3,5vkon kirjoittelut viimein luettu. :joyful:

Luckylle ja Juntturalle suuren suuret pahoittelut km:sta! Ihailtavaa asenteet teillä! ❤️ :hug013

Plussanneita olikin tullut paaaaljon! Ihanaa!!! Oli ainakin Mukkis, Nannu, terkku, Lauruskaah, Zanasa, Mimi, mirelyn ja Lumikello!!! Tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!! ❤️

Pepelle onnea aivan ihanista uä-kuulumisista! Halkean onnesta teidän puolesta! ❤️

Murkulle mielettömästi onnea luomuovisplussasta!!! ❤️ Inhottavaan aikaan mies pisti hanat kiinni, mutta onneksi teillä kuitenkin oli ennen plussaa peitot heiluneet. Plussaa teille niin kovasti toivon! :smiley-angelic001

Mymmelistille, Gatusalle, Anskuselle ja Taikatuulella myöhästyneet synttärionnittelut! ❤️

Tsemppiä Taikatuuli polven kanssa! ❤️

Ilpurille tsemppiä selän kanssa! ❤️

Mitä ihmettä Mymmelisti?!? olen niin pahoillani!!! ❤️ Niin kuin muutama jo onkin sanonut, näytä kuvat testeistä lääkärille. Suuren suuri voimahali! :hug013
Voi Nyytti! ❤️ :hug013 Olin niin varma, että plussaat!

Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille! Teitä on aivan liikaa...

Ihana vauva Lumella! ❤️ Kumpa se täti pysyis nyt vielä 9kk poissa! :wink

Tsemppiä piinapäivistä kärsiville ja tärppionnea teille, joilla ovulaatio kolkuttelee ovella tai on juuri ollut!!!

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Kiitos teille ihanat! ❤️ Liikutuin viestejänne lukiessa :') Mulla on sydämen vajaatoiminta ja mitraaliläppä vuotaa todella pahasti. Läppä on vaihdettava ennen syksyä ja leikkaus tehdään myös Tays:ssa. Leikkauksesta toipumiseen menee 3kk ja lupasivat, että yritys saa jatkua sen jälkeen. Jospa jouluna 2016 meillä olisi pieni perhe... Mies vaan on nyt alkanut miettimään, ettei enää haluaisi yrittää... Juhannuksen jälkeen laitetaan hormonikierrukka, siihen asti tarvii leikkiä kumeilla, jos nyt mun paikat mitään ees kestää ennen sitä. Lääkärit ei suostu laittamaan kierukkaa aiemmin noiden kaikkien toimenpiteiden jälkeen. Jälkitarkastus km:sta on edessä keskiviikkona ja kesäkuun ekalla viikolla sydänlääkärit ja päätetään leikkauspäivä. Toivon niin kovasti sen olevan juhannuksen jälkeen...
Tän viikon aikana on tullut fb:ssa vastaan monta raskausuutista. Sehän on sitten pistänyt miettimään kuinka pitkällä sitä itse jo olisi. :BangHead Sattuu kovin, mutta samalla niin onnellinen toisten puolesta. Ei ole muuten vieläkään näkynyt kkm:n jälkeen tätiä. Ei siinä, pysyköön poissa vaan, ei me tällä hetkellä mitään kiertoa tarvita muutenkaan :grin rinnat on tosin kipeytyneet, et eiköhän täti punainen lähiaikoina tule ilahduttamaan.

Myy82 yritys tauolla

Myy, voimia sinne paljon koettelemuksiin! Hyvä että saatte leikkauksen jälkeen aloittaa yrityksen uudestaan. Miksi se mies ei halua ? Tietysti hänellekin ollut tämä varmasti todella raskasta.. mutta toivotaan että asian käsittely auttaa ja saatte pienokaisen syliinne piakkoin!! Kaikkea hyvää sinne ! <3

kiitos myy, jaksamista ja kertoile toki kuulumisiasi tässä, älä ol hiljaisuudessa täällä vaan kertoile vointia etten huolestu liikaa. kälyllä on sama ongelma mut pahempana ja hän tarttee kans leikkauksen mut tässä maassa saako sen on kysymysmerkki ja toisekseen pysyykö hengissä on toinen.

Myy, tsemppiä ja voimia leikkauksen odotukseen. Pääasia että saat itsesi kuntoon! :) kyllä teille sitten se plussakin, pysyvä sellainen, tulee :Heartred ja kiitos onnitteluista :)

Mymmelisti, pahoittelut kp1 :sad001 niinkuin kaikki edeltäjätkin ovat sanoneet niin mainitse niistä haamuista ja että menkat oli tosi myöhässä. Voihan se tosiaan olla että olis ollut jonkinlainen yritys. Jaksamisia :Heartred mutta pian tosiaan pääsette polikäynnille!

Gatusa, hienoa että mies vihdoin lämpeni :)

Lume, voi ei miten ihana karvavauveli siellä :love017 toivottavasti kaiken tohinan keskellä saisit vielä plussankin :wink

Lume, miksi ei voisi ;) kunhan pidättelee pissiä ainakin pari tuntia ja ei juo hulluna vettä niin ei pitäisi olla liian laimeaa ainakaan :)

Myylle iso halaus! <3

Ne pienet vaatteet on ihan liian söpöjä ja nyt varsinkin nallepuvut on kyl ihan parhaita :D harmittaa ku osa vaatteista jää käyttämättä tai sit käyttää vaan kerran ja toteaa et on tosi epäkäytännölline.. Ja mites sit ku seuraavalle ei tarviis hankkii mitää :o

Muuten, nyt vajaa tunnin kuivunu 25mlU testi EHKÄ näyttää kahta viivaa :o mies luuli ovulaatiotestiks ja sano et kai siinä näkyy viiva. En kyl tiiä, nään aina ylimääräsii viivoi. En ainakaan kunnon kuvaa saanu otettuu..

Myy, onnea leikkaukseen. Ja pahoittelut keskenmenosta.

Larissa vaikuttaako paljonkin testitulokseen jos juo paljon :o oon litkiny juomista kun kameli koko ajan ku imetys janottaa..

Lume kyllä noilla kiertopäivillä luulis jo testissä jotain näkyvän ihan päivä pissistäki :) ja onnea uudesta perheenjäsenestä <3

Myy onneksi pääset sinne leikkaukseen syksyllä ja jouluun ei oo ees niin pitkä aika eli kohta pääsette alottamaan taas yrityksen :) luulen että sun mies varmasti säikähti todella pahasti kun teillä meni vaikeimman mahdollisen tien kautta tuo km :/ se taatusti pelkäsi kuollaksee että menettää myös sinut. Jospa se mies jouluna rohkenis aloittaa taas uudelleen yrittämisen. Tsemppiä <3

Mymmelisti eikä!! Ei ole todellista!! Mutta ehdottomasti kannattaa sanoa tuosta että sait testiin ihan viivan jossa oli väriä. Se ei todellakaan ollut väritön viivanpaikka! Eli kyllä siellä jotain tapahtui :)

Teillä oli puhetta tuosta hankintojen tekemisestä lapselle niin me ei olla vielä ees käyty kattelemassa mitään vaatteita saati tavaroita vauvvalle. Jotenkin pelottaa että entä jos ei saadakkaan vauvvaa syliin loppuvuodesta niin aletaan tehdä hankintoja vasta kun ollaan ultrassa käyty ja "vaara-aika" on ohi :)

Mannikka, tottakai se veden tai muun nesteen runsas juominen vaikuttaa testitulokseen, sillä pissi on silloin laimeampaa. Siksi r-testit suositellaan tekemään yleensä aamupissasta sillä yöllä ei tule juotua käytyä vessassa joten aamupissassa on eniten hcg:tä ;)

Muokattu viimeksi:
No onhan tuo ihan loogista :D normaalisti juon nii vähä et ei oo tarvinnu miettii.. Ja en kyl välttämättä aamulla muista tehä testii ni monesti vast päivällä teen..

Joku kyseli päänsärystä oviksen aikaan niin mulla on pää kipee useampana päivä niihin aikoihin. en osaa sanoo onko ennen vai jälkeen mutta luulen että sekä että.

Myylle tsemppiä ja voimia tulevaan. :Heartred tämä on varmasti miehellekkin rankkaa joten toivottavasti kun saa sulatella kaikkia tapahtumia nii alkaa taas haluamaan yrittämistä.:)

Kyllä illalla voi testaa hyvin :wink

Myy,kiitos ihana <3

Mullakin oli toiveet aika korkealla ja siks pettymys olikin suuri. Omituinen tämä naisen kroppa,kun koskaan ei tiedä mitä se tusaa :)
Mä luulen kans että sun mies säikähti tätä kaikkea ja kunhan sun leikkaus on ohi ja olet toipunut,niin uusi yritys voi alkaa. Toivon näin sydämeni pohjasta. Sä niin ansaitset sen plussaan ja oman pikkumyyn :)

Larissa,tuskin sentään,niin kamalat menkkakivutkin ollu tänään. Siteeseen on vuotanu yllättävän vähän,ei oo ees vaihtaa tarvinu,mutta pönttöön sit vuotaa eli ihan kunnon tädiltä vaikuttaa.

Ovistestit on ostettu ja uus pullo vehnistä, greipinkin nappasin kaupasta völjyyn,joten uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen mars!

Myylle tsemppiä tulevaan! :Heartred Mää luulen kans että sun mies säikähti kun km meni vaikeimman kautta ja sit selvis että ootkin vakavasti sairas. Varmasti sille tuli menettämisen pelko. Eiköhän miehen mieli muutu teidän tauon aikana :) Keskitytte kaikkeen ihanaan ja teette kaikkia asioita mistä haaveilette ( Mitä ei ehkä raskaus/imetys/vauvan kanssa voi tehdä ). :) Koittakaa nauttia ja ottaa rennosti, niin rennosti kun nyt voi ottaa kun on leikkaus tulossa. :)

Kyllä sen testin voi tehdä koska vaan, mutta varmimmin näyttää aamulla kun yön aikana kertyy enemmän hcg:tä. Jotkut sanoo että se pidättäminen ei auta mitään mutta juominen luonnollisesti laimentaa pissiä,tiedä sitten mikä on totuus. Itekkin kyllä panttaan pissaa jos teen päivällä testin ja samaten vähennän juomista. :) Palatakseni esikon plussaamiseen, niin olin jo käynyt aamupissalla ja juonut kahvia, kun sitten posti kolautti testit luukusta ja tuli tunne että pakko testata yks r-testi nyt kun se ei voi olla plussa ( 6 päivää ennen menkkojen alkua ) että sitten on mihin verrata haamuja tms, mutta plussa sitten tulikin jo niin aikasin. :grin Että voi se näyttää plussaa ei aamupissasta jo ennen menkkojen myöhästymistäkin. Sori nyt kun taas kirjotan tän esimerkkinä, mutta en usko että uudet naiset täällä on ihan joka ikistä viestiä lukenut saatikka muistaa kaikkia viestejä mitä on lukenu. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin