Gatusa, mainiota että sait mieheltä vihreää valoa omille unelmillesi :) vaikuttaa ihanilta noi vaatteet :) jospa sitä saisi itsekin vaikka tilata jotain kivaa pikkuiselle jokin päivä sinulta sit!
Aphrael, mun mies kans on vähän ulapalla näissä vauvajutuissa.. oon vähä niinku säästäny siltä nyt osakseen näitten asioitten mietinnän :D eilenki ku vitsailin ku mahaa jotain juili että siellä se meidän juniori nyt tekee itellee tilaa ni kysy että "ootko sä nyt varma asiasta ootko jtn raskaustestiä tehnyt?" Naureskelin vaan että no en oo tehny ja vaikka oisinki ni siinä näkyis yhtään mitään :D kun on vasta vähän aikaa ovulaatiosta.. ni se oli ihan pihalla... Oon muutenki päättäny että JOS se raskautuminen joskus tapahtuu ni aion kyllä vetää pässiä narussa hetken aikaa ihan vaan että saan hyviä tarinoita tulevaisuuteen kerrottavaksi :D
Junttura, hyvä että km-vuoto on lopuillaan ja toivotaan että ne hormoonit ois hävinnyt samalla tavalla että pääsisitte yrittämään uudestaan <3
Nyytti, mä olin jo varma että sinäkin plussaat ku oli sitä "kiinnittymis" vuotoo..

ihan typerää tollanen tätin tuleminen ja lutiksen lyheneminen..!! Voimia <3
Aile, toivotaan sulle ens viikolle plussaa testiin :)
Nni- tuskin tolla on mitään vaikutusta että oot elänyt normaalia elämää :) "pahemmissakin" olosuhteissa raskaudutaan..
Tiiä vaiks noi ovistestit viittaiski tulevaan plussaukseen!
Omanapailen, kaikki oletettavat oireet on kadonnut ja usko raskauteen on totaalisesti hävinnyt.. kaipa tota ens viikolla testailla vois loppu viikosta ihan varmuuden vuoksi kuitenkin. Sorruin tekemään ostoksiakin ja en tiiä mihinkä hitsiin piilottaisin nää.. ne vaan halus tulla mun mukaan kaupasta ja jo nyt kaduttaa.. luultavasti tuu mitään vauvoja ku tällasii ostan etukäteen...