Raskaaksi 2015

Voi Mymmelisti minkä tempun testi teki :oops: aikaisemmissa oli niin selkeä plussa! Mutta niin kuin moni muukin on sanonut, niin uskon siihen, että toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa :)

Haikaranyytti, tervetuloa ja plussatuulia :)

Lumikellolle hurjasti onnea plussasta! :hug013

En nyt muista tämän enempää kenelle piti vastailla, kun olen jäänyt taustailemaan tarkoituksella. Perjantaista on niin kamala morkkis, ettei ole kauheasti huvittanut tänne kirjoitella. Mulla tosiaan oli kaikenmaailman menkkajomoja ja vihlomisia, mut päätin mennä miehen seuraksi baariin. Kotona tuli juotua hiukan kirkasta ja baarissa kolme lonkeroa. Niinkin pienestä määrästä (kun normaalisti menee helposti 10 annosta) olin ihan tillintallin ja aamulla meinasi tulla ylös. En oo krapulassa oksentanut varmaan 4 vuoteen, niin sekin vähän ihmetytti. Mut siihen loppui kaikki olot ja nyt pelkään, et oon pilannut jotain. On aika epätodellinen olo ja kaduttaa, että join tippaakaan :sorry:
nni kp 22/28?

Mymmelisti: hcg tulokset? Ei niis menny ku vuorokausi.. Ja mä oon kyl vitamiinit ja kaikki ottanu myöhemmin päivällä jos on aamusti unohtunu, liekö siitä sit jotain haittaa, en tiä. Mut sillai että joka päivä oon johonkin aikaan ne muistanu ottaa..

Pikainen hermoromahdusomanapailu: Voi luoja näitä o-testejä :banghead:

Liitteet

• 2015-05-17_13.59.32.jpg
    2015-05-17_13.59.32.jpg
    77.9 KB · Katsottu: 218
Mymmelistille tsemppiä! Toivotaan et digiä varten ei hormonit olli tarpeeks noussu! Koska kyllähän niissä liuskatesteissä oli selkeet plussat <3

Haikaranyytti, kyllähän se kierto välillä vaan venyy valitettavasti. Mulla oli syksyllä säännöllinen 30pv kierto. Sit alko venymään pikkusen, johonki kp 37 asti. Sit tuli megapitkä kierto (65pv) joka meinas saada mun nupin sekoomaan.
Lääkärikin oli sitä mieltä et helposti voi odotella pari kk että ne menkat tulis. Ton pitkän kierron jälkeen seuraava oli taas 37päivää.

Kyllähän ne 25 mlU on kuulma parempia ja ne 10 ei näytä vissii juurikaan aikasemmin vaikka pitäis. Tosin apteekin herkistä en tiiä. Kyllähän 25 aika aikasee pitäis sen raskauden näyttää. tosin ehkä jollain ne hormoonit nousee vaan hitaasti jos ei näytä pian menkkojen jälkeen mitään.

:eek: tämmönen ilme oli kun luin mymmelin digi testin tuloksen aamulla!? Mutta ainakin siel on jotain yrittänyt tapahtuu niin ehkä nyt raskautuminen vois helpottua? tietty toivon että tulos oli väärä :)

Haikaranyytti, RFSUn testeissä vissiin ollut jonkun verran epäselvyyksiä, eli saattanut olla näyttämättä viivaa, vaikka muissa testeissä ollut jo selkeästi plussa.
Toisaalta miulla ei ole ikinä näyttänyt turhia viivanpaikkoja tms, kun en koskaan ole raskaana ollut :)
Sit taas ystäväni osti samaisen valmistajan paketin äskettäin, jossa piti olla 2 testiä, mutta toinen "pussi" paketissa olikin tyhjä.

Nni, enpä usko ett mitään olet voinut pilata, koska vaikka ovis olisikin jo tapahtunut (tosin nyt tämän päiväinen testi näyttää vahvemmalta kuin muut) niin ei siulla ja sikiöllä olisi yhteistä verenkiertoa tai mitään vielä :)
Ja itse ainki olen huomannut, ett nyt kun ei tule juotua niin usein, tulee nopeemmin olot..

Ja eikö noiden digi testien pitäisi olla jotenkin tosi herkkiä silti kun nehän voi tehdä jo 4 pv ennen menkkojen alkamista. vai onko se vaan niille keille nousee ne hormoonit tosi nopeesti ?

Nyytti, oliko sulla vehnänalkioöljy tai joku lutista pidentävä lääke käytössä? Sorry en millään muista... Mulla siis on tuo vehnisöljy pidentänyt lutista mukavasti! Ennen oli ton 8 pv, nyt jo 2 kierrossa 12 pv kun on tuo öljy ollut käytössä! Pahoittelut vielä menkoista :(

Mymmelisti, luulisi, että pääsisit labraan testauttamaan hcg:n verestä! Sanot vielä niille että menkat on jo reippaasti myöhässä ja osa testeistä antaa plussaa ja osa negaa! Mie niin haluan uskoa, että nega vielä muuttuu plussaksi ja menkat jää tulematta! Onneksi teillä on toisaalta se lääkäriaika jo ihan nurkan takana :) ps. Foliren on 400 mikrog. ;)

Eikää mymmelisti! Kyllä noi testit juksas sua ihan kuusnolla tai sitten siellä yritti tosiaan jotain tapahtua! Pahoittelut :(

haikaranyytti mä muistan ku sain yhelt likalt postitse 10 herkkysiä testejä 2013 ja sit sain kokoajan vain haaleita haamuja, mentii gynelle ukon kans ja sano että onnea oot raskaana, tarkastetaa viikon päästä onko syke ku sulla noit keskenmenoi ollu, no menin ja lääkäri sano että jaa no tulepa viel ens viikolla josko se syke sit näkyis ja jotai muutaki, no tuli rv 6, rv 7 tulipa muistaakseni rv 8 myös ja mitää ei näkyn ku tyhjä pussi, meni melkei ekan kolmanneksen loppuu ennen ku tuulimuna tuli ulos itestää.
ja toinen tapaus mulla on ollu että menkkoi ei näy ei kuulu ja negaa näyttän suomes aikoinaa testi, katottii verestäki ja nega, mulla meni kuukausia ennen ku tuli menkat. lääkäri ei reagoinu asiaan mitenkää ei terolutei eikä muutakaa sillo. täällä määrättii heti ku kierto sekasi.

pahoittelut negan saaneille inshaAllah pian tärppää :)

huoh mikä päivä, melkei 20 astetta lämpötila lasken aiemmista lukemista, tuntuu talvelta. sainpa sellasen luvan ukolta että saan ilmoittaa teille että syksyn/talven neuleita saa alkaa tilailemaan minulta, teen sekä vauvoille että aikuisille inshaAllah, mallin/ohjeen voi valita joko www.garnstudio.com sivuilta tai ilmoittaa millainen malli jos haluaa että minä teen koristeet/kirjoneuleen itse omavalintaisesti, toiveita otetaan vastaan ja väritoiveet kans niiden osalta jotka haluaa neuleen :) teen meinaan näin aluksi tilaustyönä inshaAllah :)

Mymmelisti <3 eipä varmasti oo helppo työpäivä.

Gatusa, ihanaa, et sait miehen innostumaan! Ihania juttuja tuolla!

Mymmelisti :( Taisi oikeasti olla varhainen km kun testit oli digiä ennen plussaa.. Kannattaa tästäkin sanoa lääkärille.

Mymmelisti, <3 :( Voimia! Varmasti siellä jotain yritti nyt tapahtua kun plussaa ehti näyttää! Helmivauvaa nyt vain tilaukseen sitten, ja teillä pian se lääkäriaikakin! Tietääkö teillä töissä kukaan yrityksestänne, että ois saanu vähä purkaa tuntojaan jollekki? :(

Mymmelisti olen sanaton... *halaus* pakko siellä on ollut jotain tapahtua eihän noi testit voi noin punaista viivaa näyttää jos ei hormoonia ole alkanut kehittymään?!? Ota sitten noi valokuvat mukaan lääkäriin kun menette ja kysyt siltä että mitä tämä tarkoitti???

Voi ei Mymmelisti, oon niin kovin pahoillani! :( onneksi kohta on se lääkäriaika, kannattaa siellä tosiaan tästäkin mainita. Tsemppiä työpäivään!❤

Gatusa, oon aivan lumoissani nyt, aivan ihanaa kun miehesikin lämpesi ajatukselle! :) osaisitko arvioida yhtään hintaa esim lyhyelle bolerolle (miulla näkyi ainki ekalla tai tokalla sivulla suomenkielisessä versiossa) posteineen suomeen ja kauan sellasessa menee tilauksesta tulla tänne? :)

Takaisin