Myy82
Sanaisen arkkunsa ammentaja
3,5vkon kirjoittelut viimein luettu. 
Luckylle ja Juntturalle suuren suuret pahoittelut km:sta! Ihailtavaa asenteet teillä!

Plussanneita olikin tullut paaaaljon! Ihanaa!!! Oli ainakin Mukkis, Nannu, terkku, Lauruskaah, Zanasa, Mimi, mirelyn ja Lumikello!!! Tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!!
Pepelle onnea aivan ihanista uä-kuulumisista! Halkean onnesta teidän puolesta!
Murkulle mielettömästi onnea luomuovisplussasta!!!
Inhottavaan aikaan mies pisti hanat kiinni, mutta onneksi teillä kuitenkin oli ennen plussaa peitot heiluneet. Plussaa teille niin kovasti toivon! 
Mymmelistille, Gatusalle, Anskuselle ja Taikatuulella myöhästyneet synttärionnittelut!
Tsemppiä Taikatuuli polven kanssa!
Ilpurille tsemppiä selän kanssa!
Mitä ihmettä Mymmelisti?!? olen niin pahoillani!!!
Niin kuin muutama jo onkin sanonut, näytä kuvat testeistä lääkärille. Suuren suuri voimahali! 
Olin niin varma, että plussaat!
Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille! Teitä on aivan liikaa...
Ihana vauva Lumella!
Kumpa se täti pysyis nyt vielä 9kk poissa! 
Tsemppiä piinapäivistä kärsiville ja tärppionnea teille, joilla ovulaatio kolkuttelee ovella tai on juuri ollut!!!
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!
Kiitos teille ihanat!
Liikutuin viestejänne lukiessa :') Mulla on sydämen vajaatoiminta ja mitraaliläppä vuotaa todella pahasti. Läppä on vaihdettava ennen syksyä ja leikkaus tehdään myös Tays:ssa. Leikkauksesta toipumiseen menee 3kk ja lupasivat, että yritys saa jatkua sen jälkeen. Jospa jouluna 2016 meillä olisi pieni perhe... Mies vaan on nyt alkanut miettimään, ettei enää haluaisi yrittää... Juhannuksen jälkeen laitetaan hormonikierrukka, siihen asti tarvii leikkiä kumeilla, jos nyt mun paikat mitään ees kestää ennen sitä. Lääkärit ei suostu laittamaan kierukkaa aiemmin noiden kaikkien toimenpiteiden jälkeen. Jälkitarkastus km:sta on edessä keskiviikkona ja kesäkuun ekalla viikolla sydänlääkärit ja päätetään leikkauspäivä. Toivon niin kovasti sen olevan juhannuksen jälkeen...
Tän viikon aikana on tullut fb:ssa vastaan monta raskausuutista. Sehän on sitten pistänyt miettimään kuinka pitkällä sitä itse jo olisi.
Sattuu kovin, mutta samalla niin onnellinen toisten puolesta. Ei ole muuten vieläkään näkynyt kkm:n jälkeen tätiä. Ei siinä, pysyköön poissa vaan, ei me tällä hetkellä mitään kiertoa tarvita muutenkaan
rinnat on tosin kipeytyneet, et eiköhän täti punainen lähiaikoina tule ilahduttamaan.
Myy82 yritys tauolla

Luckylle ja Juntturalle suuren suuret pahoittelut km:sta! Ihailtavaa asenteet teillä!

Plussanneita olikin tullut paaaaljon! Ihanaa!!! Oli ainakin Mukkis, Nannu, terkku, Lauruskaah, Zanasa, Mimi, mirelyn ja Lumikello!!! Tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!!
Pepelle onnea aivan ihanista uä-kuulumisista! Halkean onnesta teidän puolesta!
Murkulle mielettömästi onnea luomuovisplussasta!!!

Mymmelistille, Gatusalle, Anskuselle ja Taikatuulella myöhästyneet synttärionnittelut!
Tsemppiä Taikatuuli polven kanssa!
Ilpurille tsemppiä selän kanssa!
Mitä ihmettä Mymmelisti?!? olen niin pahoillani!!!

Voi Nyytti!
Olin niin varma, että plussaat!Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille! Teitä on aivan liikaa...
Ihana vauva Lumella!
Tsemppiä piinapäivistä kärsiville ja tärppionnea teille, joilla ovulaatio kolkuttelee ovella tai on juuri ollut!!!
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!
Kiitos teille ihanat!
Tän viikon aikana on tullut fb:ssa vastaan monta raskausuutista. Sehän on sitten pistänyt miettimään kuinka pitkällä sitä itse jo olisi.
Sattuu kovin, mutta samalla niin onnellinen toisten puolesta. Ei ole muuten vieläkään näkynyt kkm:n jälkeen tätiä. Ei siinä, pysyköön poissa vaan, ei me tällä hetkellä mitään kiertoa tarvita muutenkaan Myy82 yritys tauolla
ja kiitos onnitteluista :)
toivottavasti kaiken tohinan keskellä saisit vielä plussankin