Raskaaksi 2015

Laskin hedelmöittymispäivä -laskurilla mahdollisen kiinnittymisen. Tämän viikon tiistaille näytti. Mutta mietinkin, että onko ovis sit ollu laskurin mukaan kierron alussa. Mutta alku kierto puuhasteltiin aika kivasti. Ja mies tänään tokaisi, että sulla on nännit tosi tummat. Ja joo kyllähän ne hieman tummat oli kun katsoin itsekkin. .

Jotenkin musta taas on aika kohtuutonta vaatia itseltään totaalista kieltäytymistä alkoholista joka kierron vikat viikot, etenkin, jos se yritys kestää kauan. Toki tutuille jonkin aikaa menee läpi kuskina olot tms., mutta ei varmaan kukaan halua joutua selittämään, että ei vielä ole raskaana, mutta koska voisi olla, ei voi ottaa alkoholia. Mä toki itse en juo mitään kännejä juuri koskaan, eli meinaan tällä vaarattomaksi laskettavalla juomisella semmosia about max. 6 annoksen illanistujaisia (joissa tuokin määrä siis lipitetään sivistyneesti illan mittaan). Toki niitä ihan ökylärvejä kannattaa välttää, mutta se nyt tuskin mikään ongelma onkaan, tai jos on, niin olis ehkä syytä harkita uudelleen koko vauvaprojektia :D

Enkä mä siis myöskään juo(nut ennen raskautta) varmaan edes joka kolmas kuukausi itse mitään, mutta jos olis yritysaikaan sattunut kutsuja kavereiden luo tms. vaikka useampanakin viikonloppuna putkeen, olisin kyllä ihan huoletta ne mulle tyypilliset muutamat siiderit tai paukut ottanut :)

Beisla, kuvista ei näy sitäkään vähää mitä kuvittelen näkeväni.. Enkä kyllä osaa sanoo et onko viivanpaikka vai ei, mut aiemmin en oo kyllä huomannut muuta kuin valoa vasten sen kohdan mihin viivan pitäis tulla..

Lumikello, kiitos :)

Tein nyt viel kaks erilaista 10mlU testiä (joo miul on 3laisii r-testei kaapis :D) ja nyt miul on tos rivi testejä ja 3/4 nään haaleen viivan.. Kokeilen vaik kuvata kohta. No aamulla sit testaa jos tulis testiajalla viivoja..

Hei meneekö se liuska joskus sen + viivan kohdalta "kuprulle" ? Eli ihan mammaksi.fin perus liuska. Siis se näyttää et olis vähän koholla ja sit hitusen väriä

Lumelle piti vielä sanoa että hienosti oot saanu painoa pudotettua! :) Ootko ollu dieetillä tai tiukalla kuurilla kun noin hyvin on lähtenyt? :)

Mua naurattaa ku meillä ois kesäkuun alussa työpaikan nyyttäribileet ja tosiaan lista on ollu seinällä ja en oo ilmottautunu mukaan.. ja tosiaan lähinnä juuri siksi että kun en vielä ensinkään tiiä oonko raskaana vai en sillon.. pomo vaan kokoajan selittää että no hei sun nimi puuttuu tuolta vielä ja mää vaan että "nooooh jospa se sinne vielä ilmestyy... O.o "... Onneks en oo parina muunakaan vuonna oo "jaksanut" mennä ni tuski sit yllättyyvät jos en tuukkaan.. mä käytän nykyään muutenkin niin olemattoman vähän alkoholia.. mies tosiaan käyttää vielä vähemmän ku minä ja tupakoinnin lopetin jouluna.. :)

Minä otin ryyppyä lauantaina kun ovis oli sunnuntaina. Luulin että ovis olisi vasta maanantaina. Ei mitää ongelmaa kiinnittymisessä ja nyt mennään rv 9+0. Itseasiassa niissä kierroissa missä oon ollu liian tarkka juomisen suhteen niin eipä oo pienet pysyny kyydissä mut siinä kierrossa missä en ollut tarkka vaan annoin mennä niinkun fiilis sanoi ja olin rento niin nyt ollaan erittäin tukevasti pysytty raskaana. :)
Itse olen siis sitä mieltä, että ei kannata turhan tarkka olla.

Aphrael: kiitos tarinastasi :)

Lumikello2015: aa mei lähi kaupas oli sitä ni ostin sieltä :D ajattelin viel ehkä jossai vaihees testata ihan kunnon kalliilla testillä :) mutta huomenna soittoa tk:lle :)

Ajattelin hetkeksi heittää ajatukset kokonaan imurille, luutulle ja pesurätille ja tein kunnon kevät siivouksen huusholliin ei siinä menny ku taukoja pitäen 10h :D

bb onnittelut että oot onnistunut lopettaan tupakoinnin, se ei oo helppo homma! Tosi hieno juttu! :) Ite lopetin 22.12.-12 tupakoinnin mutta vieläkin välillä himottais ottaa savut. 3 kk lopetuksen jälkeen tulin myös raskaaks, liekkö sattumaa vai mitä :)

Ja hattua nostan kyllä kaikille jotka on pystynyt lopettaan röökaamisen!! :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos :) mä olin fitfarmin super dieetti simplellä :) tässä näitä nyt tulee. Tosi vaikea saada kyllä näkyviin kun ihan paska kamera täss puhelimessa mut suurentakaa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1431889159.778108.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1431889168.248355.jpg

Aphrael, kuulostaa ihan hyvältä teidän järjestely, tosin ymmärrän että arveluttaa jos kerran vastaat esikon kuluista yksin. Toivottavasti laina järjestyy!

Lume, viivanpaikan nään mutta en ole varma onko siinä väriä.

Soma, toivon että olis oire kiinnittymisestä. Hyvä jos mieskin on huomannut, niin et ainakaan yksin kuvittele.

Alkoholikeskusteluun vielä, mäkin oon samaa mieltä että liika stressaaminen ei kyllä auta ja itekin kavereiden bileissä mieluummin juon sen pari drinkkiä kuin alan keksiä selityksiä. Nytkin on kuun lopussa kaverin synttärit, ja sen verran aikasin että ei kyllä näy r-testissä vielä mitään. Parin drinkin linjalla ajattelin olla. Kotona juomiset (esim. saunasiiderin) oon kyllä ovulaation jälkeen jättänyt, kun en mä niitä joka viikko muutenkaan juo niin en osaa kaivata, enkä bileissä juo itseäni kunnon humalaan asti. Halusin vain tolla linkillä sanoa sen, että on harhaluulo ettei mikään voi vaikuttaa sikiöön ennen istukan kehitystä.

Lume jotain tos kyl näkyy mut en tiiä onks viiva vai haamu vaan. Tosin noist testeistä on hirmu hankala saada kuvaa.. :) toivotaan vahvistumista!

Mami91, mua säikäytti noi solumuutokset niin paljo että loppu se tupakointi siihen.. :) ja voin kertoo että mieli tekee välillä mut pääasiallisesti hyvin menny enkä oo kertaakaan romahtanu!!

Soma testiä? :) vai millon pitäs tätin tulla?

Voi ei Mymmelisti!

Nyytti: ♡

Lume: onnea koira vauvasta ja jospa sieltä plussaki tulis ja hailakka värillinen haamu siinä näkyy! Viivalle vahvistumista!

Myy: sä oot ihana ihminen ja saat sen vauvan syliin ja kaikki menee hyvin ihan varmasti leikkauksessaki!

Mannika: laita kuva.

Takaisin