Raskaaksi 2015

Onneks kohta vappu niin pääsee tutkii r testejä ;) niitä odotellessa. harmi ku ite en siihe ehdi mukaan ja muutenkin tää kierto oli kyllä turha, vaan kerran ennen ovista oli semmoista seksiä mistä voisi tulla jotain hedelmää :) mutta toivottavasti saadaan monta uutta plussaa pian :)!

Nennaa ja Mariska ♥ *halaus*

Tervetuloa Kyllikki!

Kerttu, olipa ihanan positiivinen kirjoitus, pisti itteäkin hymyilyttämään!! :)

Täälläkp12 ja mä oon niiiin kipeä treenien jäliltä! Meillä oli viimeinen treenikerta pt:n kanssa toissapäivänä ja veti meille sellasen 1,5h että huh huh. Nyrkkeilyä, kiertoharjottelua ja supersarjaa. Voi pojat, joka lihas on kipeä..
Eihän se muuten, mut oon liian vammanen että vois ees talletuksia tehä :D
Eilen oli pakko vaan todeta ettei pysty,pitää toivoa et lihakset vähän palautus iltaan mennessä. Ei meinaa pöntölle ja ylös ees päästä :D
Tänään en oo vielä tikuttanu,kun sitä aamupissaa en nyt sit viittii käyttää jos ei se hyvä ookkaa. Hassua kyllä että testissä lukee että testin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vaan, ellei se se kohonnu Lh näykkään aamupissassa hyvin. Mutta koitan muistaa iltapäivästä tehdä :)

Nyytti kp12/27-33 yk4

Nyytti, itse ainakin tein aamupissastakin sen, ja jonkinlaisia tuloksia kyllä tuli :) Tärkeintä kaiketi olisi että sen samaan aikaan tekisi(?). Ainakin näin muistelisin.. Ja sitten kun rupesi viiva vahvistuu (+kalenterin mahd.ovispäivät) niin tuli iltatikuttelut kanssa :) Ja muistaakseni jossain testissä oli että pitää aamupissasta tehdä, voi toki olla että muisti pätkii.. Ja muistan ton lihaskivun kun oltiin tykyilemässä crossfitissä... Siinä kohtaa kyllä panttas vessaan menoa kun ei yksin meinannut tulla hommasta yhtään mitään kun et istumaan ees päässy :hilarious:

Pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

Täällä piinaillaan, viikko vielä olisi edessä että tietäisi onko jotain tapahtunut.. Toki olenhan liuskatestiä jo eilen kokeillut, tosin negaahan se näytti :grin Nivusia on nyt särkenyt taas enemmän, sekä alavatsalla tuntuu välillä vähän jotain menkkamaisia/muunlaisia kipuja.. Toki uskon että suurinosa on vaan omia haavekuvia :rolleyes:

plussa-aaltoa odotellen, puhvis kp26/33(-42) dpo 7?

Nannulle ja Terkulle ainakin onnittelut plussasta!! Vappuna sitten pitkä liuta uusia plussanneiden joukkoon, eikö vain? :)

Mariskalle ja nennaalle pahoittelut! :sad001 Voimia pettymykseen ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Murkulle ja nuuhkulle voimia luovuttamisajatuksiin. Tauko foorumilta voi tehdä hyvää. Mä olen vihdoin pystynyt ajatuksen tasolla luovuttamaan hieman ja se on helpottanut omaa oloa ihan hurjasti. On helpottavaa, kun ei tarvitse koko ajan kytätä kierron vaiheita ja pitää järjetöntä toivoa aktiivisesti yllä. Anskunen kirjoitti ihanan positiivisen kannustusviestin. Heilläkin yritystä takana ihan hirveän monta vuotta ja nyt pikkuinen tiukasti masussa mukana. Tahdon uskoa, että me ihan jokainen saadaan oma pikkuinen, toiset nopeammin ja toisilla se vie kauemmin - valitettavasti.

Mymmelistille myös tsemppiä alakuloisiin fiiliksiin! Meillä taitaa yritys olla hyvin samanlaisessa vaiheessa, kun ensikäyntiä pukkaa pian samaan paikkaa kuin teilläkin. :)

Tervetuloa Kyllikki ja kiva Kerttu, että teilläkin päästy nyt aloittamaan yritys!

Nyytti, tiukat treenit, joiden jälkeen tuntee oikeasti treenanneensa, ovat ihan parhaita. Yritä nyt venytellä ja palautella kuitenkin lihaksia! :grin

Mä uskon vahvasti lauruskaan kiinnittymisvuotoon! :)

Voi Mariska, pahoittelut tädin saapumisesta! :hug013

Ja nennaalle pahoittelut negasta! Älä nyt kuitenkaan luovuta, kyllä se plussa sieltä vielä joku päivä tulee!:happy119

Kerttu, paljon tärppionnea sinne! Kyllähän se voi hyvin jo ekastakin kierrosta tärpätä. :happy:

Tervetuloa Kyllikki! Toivottavasti plussaat pian kierukan poiston jälkeen. :happy:

Tervetuloa Kyllikki! :)

Kävin äsken siellä lääkärissä, joka keksi vain yhden mahdollisen ehkäsyn, jotain keltarauhaspillereitä, joita syötäisiin ilman taukoja. Enpä taida kyllä hakea niitä, koska ne kuulemma saattaa alkuun tiputella ihan miten sattuu ja sit jo lopettaisinkin ne :D eli varmaan kumilla (ts. selibaatilla) mennään seuraavat 3kk.
Lapsettomuustutkimuksiin voidaan päästä vasta lähes puolentoista vuoden päästä, koska hain nyt tuon ehkäsy reseptin. V*tun jippii.
Nyt oon ainki niin loppuun asti menettäny toivoni, ett ehkä kohta alan taas puolentoista kuukauden jälkeen nukkumaankin, kun ei tartte pohtia ett tuleeko miusta ikinä äitiä. Ei näillä näkymin ainka..

Ihanaa ja rentouttavaa kesää ihanat ja mahtavat naiset!
Pikaisia ja pysyviä plussia toivon teille jokaiselle, ootte ne ansainneet!❤ Toivon ettei ketään tuttuja näkyisi enää täällä, jos loppukesästä palaan ;)
Ja kiitos kun olette olleet tukena täällä, miulle se ainki oli tosi tärkeetä :)

Nyt oottelemaan tätiä ja kesää :)

Ja tietty hyvää vappua kaikille, plussailkaahan hurjasti ;)

Tänään kp25/28. Yöllä heräsin kolmen aikoihin vessaan ja aamulla en ois millään jaksanut nousta vaikka nukuttiin tunnin pidempään. Nyt töissä tekis mieli mennä toimiston sohvalle ottaa pienet tirsat..

Mariska ja nenna, voimia ja pahoittelut <3

Muoks.

Murkku ja nuuhku <3 <3

Muokattu viimeksi:
Nennaa ihanaa kesää teille <3 valtavasti rutistuksia ja halauksia kyllä mä jaksan uskoa että teillekin se pieni vielä suodaan <3

Hihii, I'm back! :grin

Katoin että melkein sata sivua ootte kirjottaneet, joten en nyt ala lukemaan kaikkea läpi. Kymmenisen sivua kahlasin takaspäin, mutta nyt oon vielä niin jetlagissa että menee omanapailuksi tämä viesti.
Kuitenkin hurjasti onnea ja vauvaliimaa plussanneille, tervetuloa uusille ja voimia niille jotka ovat kohdanneet tädin, painivat luovutusfiiliksen kanssa, tai parisuhdeongelmien, tai minkä tahansa. :hug013 Oma nimikin vilahti muutaman kerran, voi teitä ihania kun olitte jo kaipailleet. :Heartpink

Tauko teki mulle kyllä hurjan hyvää. Ei ole harmittanut, ettei tässä kuussa päästy yrittämään. Samaan aikaan kuitenkin vauvakuume ei ole laantunut yhtään. Näin pari yötä sitten unta, että kaveri oli raskaana (tämä kaveri ei oikeasti ole raskaana tai edes yrittämässä) ja mun piti valita tulevalle vauvalle pikku töppöset lahjaksi. Sitten mua alko itkettää hirveästi kun ei ole vielä omaa vauvaa jolle valita töppösiä, ja musta tuntuu että heräsin silmät kosteana. Silti valveilla ollessani en reissuintoisena kyennyt olemaan pahoillani siitä, että ei vielä tärpännytkään. Viiniä juotu ja muutenkin ollut tapahtumia täynnä oleva reissu, joten en tiedä miten olisin jaksanut esim. pahoinvoivana. Myöskään matkalla ei tullut samaa pahaa oloa kuin Suomessa aina kun näkee jonkun pienen vauvan kanssa. Tapasin jopa noin 7kk raskaana olevaa kaveria, ja olin vain vilpittömästi iloinen heidän puolestaan.
Nyt odotan kuitenkin innolla uutta kiertoa. Täti on ikävä kyllä unohtanut tapaamisen, yleensä mulla kierto 28-32 pv ja nyt vissiin kp34 eikä tätiä kuulu tai edes normaalia tuhruakaan. Tuntuu kyllä että menkat olis alkamassa mutta mitään ei näy. Varmaan matkajännitys syynä, mulla on ennenkin käynyt näin. Valemenkat ei edelliset voineet olla, koska kävin kierron puolivälissä gynellä ja eiköhän se viimeistään olis huomannut jotain.

Huh, mutta mahtavaa olla takaisin! :smiley-bounce012

Ihana beisla!! <3 täällä onkin ikävöity sinua!! :)
Toivottavasti oot saanu rentoutua ja tätikin varmaan niin rentoutunut että on unohtanut tulla ;) jospa se täti sieltä saapuis niin pääsisitte uuteen kiertoon! Loma tais olla ihanan rentouttava? :)

MindiS 5+4

Lauruska: ihana että mies on noin mukana. Omani ei ihan uskonut raskauteen vaikka plussa tulikin yhteensä 6 testiin. No mitä lie ollutkaan. Se vaan o sellanen ettei se innostu tai näytä innostuneen mistään tällaisesta.

Nennaa: eikä :'( miks sä ehkäisyä haet? Mutta ihanaa kesää teille!

Beisla: oot takas tullu! Missäs olitkaan lomalla?

Lissu: toivottavasti menis kauan ja papu olis kyydissä

Mariska: voi ei!

Kerttu: pikaista plussaa

Nuuhku: elähän kuitenkaan liian pitkäks aikaa meitä jätä

Kyllikki: tervetuloa! Ja pikaista plussaa kunhan eka pääset kierukasta eroon!

Nyytti: jospa palaituisit juuri sopivasti ja saisit oviksen hyödynnettyä

lucky kuinka inhottavaa ettei sun mies osaa oikein innostua mistään :( toivottavasti kumminkin joku herättäis sitä vähän tähänkin päivään, että osais kans iloita sun kanssa :Heartred

Juu. Toisinaan tuntuu että tekis. Mieli luovuttaa ja myydä tää talo ja lähtee ihan uusiin tuuliin. En mä saa oikeen mitään irti tuosta ukosta. Sit kuitenki välillä se saa mun ajatukset muuttumaan... nyt on taas paska fiilis....

Voi lucky :Heartred toivottavasti mä en saanu sulle paskaa fiilistä aikaseksi mun puheillani, kunpa löytäisit oikotien onneen ja kaikki menis sun kohdalla paremmin :Heartred

Tervetuloa takaisin Beisla ! Ikävä jo olikin :)

Lucky ❤️

Tervetuloa uusille !! Olkoon visiittinne lyhyt :)

On: mun kaveri on saanut vauvan viime yönäja laittoi siitä kuvan mulle, ei tiedä meidän yrityksestä. Mä vaan purskahdin itkuun väkisin, onneks ehdin vessaan piiloon.(oon siis töissä)
Olen kyllä onnellinen kaverin puolesta, mutta tänään tuo tädin tulo ym niin voimat on ihan loppu :sad010kohta vuosi takana ja nuo kolme keskenmenoa, tuskin meille sitä pysyvää plussaa suodaan, nyt masentaa niin etten tiedä jaksaako tässä enää yrittää. Onhan nuo kaksi ihanaa jo tuossa kuitenkin.
Se kaipuu on vaan niin hirmuisen kova, mutta se satuttaa...

Mariska pahoittelut tädistä ja harmituksesta, jonka kuva sai sussa aikaan. :sad001 Ite oon huomannu saman, et kyllä noihin pc:n testeihin tulee viivanpaikkaa myös. Nokka pystyyn vaan, tämä alkanut kierto on teidän! :joyful:

nennaa voi pöh negasta. Jospa se vielä plussaksu muuttuis, pidetään peukkuja. :wink

Kyllikki tervetuloa! Toivotaan pikaista plussaa. :)

Lauruskaah hyvältä kuulostaa sun oireet! :woot:

Beisla ihanaa, että oot taas täällä ja kiva kuulla, että reissu teki hyvää. Nyt vaan uudella innolla seuraavaan kiertoon kunhan se täti sieltä vaan ilmaantuisi. :happy:

enu kp4/31

Lucky, miulla on sellaset lääkekuurit odottamassa, joiden aikana ehdottomasti ei saa olla raskaana (tiiä sitten tulisko joku mutanttininjakilpikonna vai miks..) :D
Kaduttaa kamalasti ett tuli käytyä! :(

Mahtavaa Beisla, kun matkasi oli mennyt noin hyvin ja kiva kun olet taas bäck! Itseasiassa siksi täällä vielä roikun, kun tiesin ett tuut ihan varmasti vielä tässä joku päivä tänne ja halusin ehdottomasti kuulla miten reissu meni! :)
Tsemppiä siullekin tädin odotteluun ja tulevaan yrityskiertoon! (eihän se vaadi ku sen yhden kierron enää, vai mitä ;) )

Takaisin