Raskaaksi 2015

Onnea Nannu ja Terkku!!!

Soma, pahoittelut!!! Itellä perjantaina kanssa sama fiilis, ajattelin, ettei vaan enää jaksa. Nyt kuitenkin jo paremmalla mielellä. Tsemppiä sinne! Murkulle myöskin pahoittelut <3

Ilpuri, voi kun plussaisit!!! Ei tarttis hoitoja miettiä!

MindiS, sun viestejä on ihana lukea, kun niin ihanasti jaksat kommentoida kaikille!!

Nuuhku, toivottavasti stressittömyys tuo halutun tuloksen! Ymmärrän kyllä niin fiiliksen!

LunaOdessa, kyllä siellä punaista näkyy!!

Lauruskaah, plussaa!!!

Liisu kp 5 yk 11 :(

Ninukki täällä kp24/28 ja mies välillä silitellyt mahaa ja puhunut et koitas pikkunen tärpätä kiinni vaan.
Eniten tässä kierrossa hämmensi se n. Dpo9 / kp18/28 rusehtava valkovuoto joka vois eri foorumien yms lisäksi viestiä kiinnittymisvuodosta. Mut oon ennenkin kuvitellut oireita, tosin toi oli ainoa minkä panin merkille ettei muissa kierroissa oo tullut.. koko aika tekisi mieli testata ja silmissä vilisee vaan pregnant ja not pregnant tekstit et kumpi osuu silmiin kun digin teen ja sit koko aika vaan olo et nega mut sit on se entä jos tuliskin positiivinen.

Toivottavasti en mun murheillani ärsytä ketään, koska on monia jotka yrittänyt niin paljon kauemmin kuin mä. Mä haluaisin niin kovasti kaikille plussaa täällä ja vauvaliimaa ettei kenenkään tarvitsisi tähän ketjuun palata ilman pienokaista.. :(

Mukkis, toivottavasti saatte talon! :)

Lauruska, siulla on ainki jo hyvät oireet, toivottavasti tässä kierrossa enteilevät plussaa!❤ :)

Ilpuri, niinhän sitä sanotaan ett aina on toivoa, kunnes täti tulee :) toivottavasti täti ei tulisi piiitkäään aikaan sinne! :)

Murkku, toivottavasti kesälaitumille siirtyminen rentouttaa sen verran ett plussa sinne vihdoinkin saataisiin! :)

Ja muutkin jotka sinne kesälaitumille olette siirtymässä; plussatuulia kaikille tauolle! :)

Niemja, ihania kuvia olivat molemmat, en kyllä osaisi itsekään päättää kumpi olisi parempi! :)

Aphrael, eikun hyödyntämään ovista! :)

LunaOdessa, miekin näin jotain testissäsi, väristä en kyllä mene takuuseen, kun kännykällä katselen. Toivottavasti vahvistuu! :)

On; miulle tuli kamala ramppikuume, kun mies laittoi viestin ett testi ostettu :D pelkään niin kamalasti pettyväni, niinkuin joka kerta tähänkin asti...
Eikös apteekin oma puikko ollut ihan hyvä testi? Sen nimittäin mies oli ostanut :)
Kokoaika on olo ett menkat alkaa, mut ei vielä näköjään. Päivälläkään ei enää ollut jomotuksia, mut nyt taas tuli.. Siks oonkin ollut ihan varma ett "nyt ne alko" ja juossu vessaan tarkistamaan, mut ei :D katellaan mitä yön aikana tapahtuu, ett tarviiko edes testata.
Jos täti tai nega tulee, lähtee tääkin naikkonen kesälaitumille lomps-lomps! :)

Nenna kp32/33(28-35) dpo15-17??? yk12

Lauruska, sama mulla oli se yhden pyyhkäsyn verinen vv mitä ei oo ikinä ennen ollut, se pientä toivoa pitää yllä, mutta ehkä mieli suojelee pettymykseltä ja pistää ajatteleen että turha toivo..

Tästä foorumilla avautumisesta oon kyllä saanu ite rentouden tähän hommaan, en ookaan ainoo joka kuvittelee oireita, ja se helpottaa ku ei tarvi itsekseen ressata vaan saa tänne purkaa mietteet ja täällä on samassa tilanteessa olevia jotka ymmärtää.. Muuten ei ois ku toi mies eikä se välttämättä tajuis mun limapohdintoja :D

Hyi kauhee ilmeisesti on jotai ovis pahoinvointia ollut tänään. Laskurin mukaan tänään onkin, myös pää vähän kipeä. Viikonloppuna pystyin juomaan pari siideriä mutta nyt ajattelin maistaa uuttaa makua yhden ja alkoi heti paha olo kun vaa haistoin :wtf: pitkin päivää heikottanut ja vähän oksettanut.

Nenna ne apteekin on kyllä hyviä ainakin mun mielestä :) näyttää suht aikaseen mutta ei turhia

Nannulle ja Terkulle paljon onnea ja vauvaliimaa! :happy:

LunaOdessa, sunkin testissäkin näin jotain, toivottavasti vahvistuu niin että näkyy testiajallakin. :)

Somalle pahoittelut tädistä, toivottavasti olo paranee pian!

Murkku ja Nuuhku, toivottavasti ette meitä nyt ihan kokonaan jätä.. :shy: Ymmärrän kyllä jos haluutte pitää taukoa ja ottaa rennommin koko homman. Mutta täällä sitten odotellaan että tuutte viimeistään kertomaan kun on käyny hyvin!
Ihanaa ja aurinkoista kevättä ja kesää teille! :Heartred

Ilpuri, täällä jännätään kovasti sun testiä, jospa ei tarttiskaan mennä tutkimuksiin! :nailbiting:

Täällä on edessä parin päivän vapaat, suunnitelmissa on paljon kohtaamisia ystävien kanssa. :happy: Tätiä tänne ootellaan edelleen, saas nähdä kuinka kauan menee..

Lissu kp 33/30??

Vapputestaajille paljon plussatuulia! :)

Jokaiselle teille se pieni vielä suodaan! :Heartred mun yritys on vuodesta 2011 ollut ylä- ja alamäkeä. Enemmän siihen on mahtunut niitä surun hetkiä. Mutta aina oon yrittänyt pitää katseen tulevassa, mielen korkealla ja olen ollut varma että mullekin se pikkuinen nyytti vielä suodaan :Heartred tällä hetkellä näyttää hyvältä ja yritän nauttia siitä, ikinä kun ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Joten älkää ihanat naiset luovuttako, kyllä se aurinko vielä jokaiseen risukasaankin paistaa! :)

Anskunen 9+1

Tyylipuhdas nega, eiköhän tää sit ollu tässä. Meinaa tuntua vähän pahalta, yli vuosi tjot/yritystä takana ja ainut kerta kun annan itelleni ees pienen mahiksen uskoa toivoa olevan. Noh eikun pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!
Toivottavasti te kaikki ihanat plussaatte kesän aikana! :)

Liitteet

• WP_20150429_006.jpg
    WP_20150429_006.jpg
    384.1 KB · Katsottu: 170
Gnome jokos siellä on ehitty tänä aamuna testi tekemään? ;)

Aphrael loistava idea tuo flagyl-kuuri!!! Tiiä siis vaikka lähtisinki lauantaina sinne työpaikan kinkereihin! ;) hyvää synttäripäivää päivää sekä sulle että esikolles! Nopeesti se aika vaan menee :)

Tyttötiikeri täälläkin ikävöidään beislaa! <3

Lunaodessa sais kyllä joku selvyys tulla tuohon sun tilanteeseen! Jospa se tulis plussan muodossa ;)

Lauruskaah jee! Kohta pääset siellä taas heilumaan testien kanssa! Nyt vaan plussa-aallon kyytiin! :) ihana kun sun mies noi kovasti toivoo myös että pikkuinen on tarttunut kiinni <3

Lumikello ihana ku sun mies on noi hyvin mukana vauvvaintoilussa! Kyllä te nyt sen oviksen saatte bongattua! :)

Ninukki tämä foorumi on kyl melkonen henkireikä! Jos kaikista näistä asioista ja pohdinnoista höpöttäs vaan miehelle niin luulen että se aika nopeesti menettäs hermonsa :'D

Nennaa ja mariska oon tosi pahoillani :( halauksia <3

Nennaa ja Mariska ❤️

Ja kaikki muut joilla alkanut uusi kierto. Voi kun kaikki saisi plussan pian!

Laruskaah!! Täällä jo odotellaan että pääset testaamaan!

Täällä kp 13 ja ovis käsillä.. Pari kertaa jo talletuksia tehty ja tuntuu et vähän väliä suupielet menee hymyyn... Mä saatan olla RASKAANA!! No tuskin se nyt ekasta kierrosta tärppää mutta silti se ajatuksena kutkuttaa mukavasti! :D

Mukavaa päivää kaikille ja jään tänne odottamaan teidän Vappu Plussa Aaltoa! :D

Just sellaset on fiilikset.. :D mutta noup en jätä teitä kokonaan käyn luoeskelemassa ja ehkä sillon tällön kommentoimassa mutta ehkä rupeen nyhtään tota kasvimaata(toista jo tehdään ) ja yritän unohtaa koko homman.. :) mut hyvillä fiiliksillä silti tsemppiä kaikille ja plusstuulia! :) ootte ihania! <3

Voi tädit ettekö voi pysyä poissa kun selkeästikään teitä ei kaivata! Pahoittelut Nennaa ja Mariska! :(

Tervetuloa Kyllikki ja pikaista plussaa! :)

Takaisin