Raskaaksi 2015

Ilpuri en tykännyt tämän aamuisesta negasta vaan siitä, että testaat perjantaina. Silloinhan ne tuplaviivat sulle sitten ilmestyy. :happy: Kyllä se mun mielestä on mahollista, et yksityinen tekee tutkimukset ja laittaa lähetteen kunnalliselle. Ei siinä pitäis olla mitään ongelmaa ja olen kyllä lukenut, että näin jotkut ovat tehneet. Ja eihän sun tartte niitä hoitoja miettiä kun plussaat sillon perjantaina. :joyful:

Murkku ei älä jätä meitä! :arghh: On ollu niin kiva piinailla yhtä aikaa, mutta ymmärrän kyllä jos haluat muuta ajateltavaa. Käy edes välillä meitä täällä moikkaamassa ja viimeistään sillon, kun plussaat. :wink Kesälaitumella kirmailu tekee varmasti hyvää, pitäis varmaan itekin harkita. Mietin jopa sitä etten tässä kierrossa ovista tikuttais, mut mut. Saa nähä. :hilarious: Kaikkea hyvää sulle ja teille! :Heartred

enu kp3/31

Älkää rakkaat luovuttako toivoa, taukoa saa pitää toki täältä jos se helpottaa :) ja muutenkin ehkä ihan hyvä heittää yritys hetkeksi niin tiedä vaikka sitten tärppääkin :) toivottavasti kaikki jotka ansaitsette eniten plussan (ei sillä etteikö kaikki) mutta te jotka ootte yrittäny niin pitkään ettei oo reilua olla saamatta sitä plussaa.. <3 lähetän kaikille toivonsa menettäneille ison halin ja tartutan teihin jättiovulaatiot ja ens kiertoon viimestään plussat ! ! !

Olen puhunut! :D

Pikakommaus:

Terkku, ihanaa plussa se on!!! <3

MindiS, voi sua kun oot ihana :) ei oo treffikutsua vielä kuulunut onneksi :D jos sellaisen tekee niin siinä vaiheessa on kyllä pakko "särkeä sen tyypin sydän" ja paljastaa että varattu nainen olen :'D on se kyllä hauska tyyppi ja piristää jutuillaan mun päiviä silloin kun käy asiakkaana :) Voi, että on sullakin siellä jännät ajat ja odottavan aika pitkä :)

Nuuhku, mulla on tästä touhusta vähän samanlaiset fiilikset :D tympii koko homma :D onneksi on muutakin tässä elämässä vaikka musta ei ikinä äitiä tulisikaan!

Murkku <3 ehkä kesälaitumet tekis hyvää meille kaikille :'D

Ilpuri, toivotaan sulle iloista yllätystä perjantaille :) eipä tarttis lähteä minnekään taistelemaan tutkimusten kanssa!

Larissa kp 29/27-31, dpo 12

Hyvät ihanat naiset olen täysin samaa mieltä kuin bb!
Ja eihän sitä tiedä jos juuri silloin tärppää kun sitä vähiten odottaa ;)
Minulle ja anskuselle kävi juurikin niin että kun päätti ottaa rennommin niin kuinkas kävikään ;)

Terkku tais vetää miehes sanattomaksi tuo uutinen ;)

Lääh, monta sivua viestejä urakoitu, mutta sen verran pakko kommentoida, että ne kesälaitumet voi olla myös ihan hyvä idea. Meidänkin esikoinen sai alkunsa yrityksen jo tauottua (ehkäisyä ei alotettu kuitenkaan), eli itelle ainakin se stressin lievittyminen oli toimiva systeemi :) Toisaalta mielelläni mäkin tätä teidän viestittelyä oon seurannu, vaikken ite hirveesti kirjottelemaan ehdi. Motiivikonflikti :grin

Napailua: Maanantaina testasin apteekin testillä negan, mutta se nyt olikin odotettavissa, koska menkkojen pitäis alkaa vasta tänään, jos viime kierron pituudella (26) mennään (edellinen oli sit 46, en ala jos pitää niin kauan odotella taas :arghh:). Ei vaan tätiä näy, ja koska pahoinvointi ja ihmeelliset alavatsatuntemukset jatkuu, oon kyllä edelleen kivenkovaa vielä sitä mieltä, että tärpänny on. Huomenna uudestaan testiä kehiin!

Nannu, Onnea plussasta!

Soma, Pahoittelut tädin saapumisesta! Älä vielä luovuta kokonaan kuitenkaan.

Murkku, Pahoittelut tädistä! Toivottavasti alkaneessa kierrossakin superovis ja sittenhän sen raskauden täytyy jo tärpätä.. Ei kahta superovista voi tulla ilman tärppiä ovuloimattomalle ihmiselle! Ja nyt voit näyttää lääkärille, että onnistuu se ilman clomejakin ;)

Terkku, Onnea plussasta! Viiva on vielä haalea, mutta toivottavasti vahvistuu pian.

Mukkis, Toivottavasti saatte talon!

Nuuhku, Sulla on selvästi tuo ”vuosi yrittämistä takana, ei tästä tule mitään, ei huvita” –vaihe. Hetkeksi jos hellittää stressaamisen kanssa niin kummasti sitä uutta puhtia löytyy yritykseenkin. Tsemppiä!

Niemja, Ihania kuvia! Mä laittaisin sen missä koira katsoo tulevan leikkikaverin vaatteita :)

LunaOdessa, Mäkin olen näkevinäni haalean viivan, mutta väristä en ole varma. Mut mä en todellakaan omista viivalaseja :D

MindiS ja Terkku, Flagyl-kuuri on hyvä valesyy olla juomatta alkoholia. Tuo kun saa aikaan antabusreaktion alkoholin kanssa ;)

Mimmu, Herkällä testillä monella näkyy jo jotain dpo 12, mutta ei kaikilla.

Silv, Noitakin oireita on kyllä hyvä joskus seurata mitkä tulee vaikka olisi ollut selibaatissa koko kuukauden ;)

Hileinen, Mulla on toiminut ihan hyvin raskauskeijusta tilatut halpisliuskatestit. Ei ole tullut viivoja jos ei ole ollut aihetta, mutta aiheesta on tullut selvät viivat.

Ilpuri, Työstätte asiaa vaikka sekä yksityisellä, että julkisella siihen asti kun on mahdollista. Ihme kyllä jos ei julkiselle kelpaa yksityisellä tehdyt testit. Tokikaan eivät näe niitä suoraan, mutta jos saat kaikki tiedot yksityiseltä matkaan niin pitäis onnistua. Kyllä yksityiseltä voidaan muutenkin lähettää julkiselle ja onnistuu. Jotain alkuselvittelyitä toki aina tulee kun eri lääkärit haluaa erilaisia asioita selvittää mut kuitenkin.

On. Ah niin ihania finnejä alkaa tulemaan eli ovulaatio alkaa lähestymään. En kyllä jaksanut tänään vielä tikuttaa ovista kun en usko kierron olevan mulle tyypillistä 28-30 päivää kun edeltävät kierrot on ollut 32-36 päivää. Mutta lähipäivinä täytynee aloittaa jos meinaa saada tuloksia. Katsoin, että tänään on kp 10. Huomenna olisi sitten esikoisen 15v synttäripäivä (ja mun 34v). Järkyttävää miten nopeasti noi lapset kasvaa! Kohtahan se jo muuttaa kotoa ja vielä on tuoreessa muistissa ne ensimmäiset vuodet kun 24/7 kannoin sylissä täyttä kurkkua kiljuvaa lasta. Ääni on sentään vaimentunut vuosien varrella onneksi ;)

Tein vielä illalla apteekin omalla, mutta siihenkin sain vasta testiajan ulkopuolella joko viivanpaikan tai haamun, en erottanu. Huomenna jatkan testailua, on digi valmiina odottamassa jos saisin ensin normitestiin ajallaan jonkun haamun tapaisen. Viimestään kuitenkin torstaina tuhlaan ton digin, siihen mennessä luulis näkyvän jos jorain on näkyäkseen. Jos ei niin nää päivät on oikeesti sitä ovista ja parin viikon päästä alkaa vuoto, viimestään.

Onnea Nannu! !!!

Soma: pahoittelut menkoista! Pikkuinen suodaan teillekin ihan varmasti

Muurahainen: pahoittelut menkoista!

Larissa: onneksi on poli aika

Terkku: kyllä siinä ihan on viiva Varovaiset onnittelut!

Ilpuri: millon testaat

Luna Odessa: Varovaiset onnittelut! Tuossa mä nään ihan väriä. Ja apteekin omassa nään ihan hailuran. Siihen en oo koskaa turhia viivoja saanut.

Silv : jospa plussaisit

enu, thanks kannustuksesta, piristi :rolleyes: Jotenkin menin vähän maihin tosta tän päivän negasta, kun tuli mieleen et koska oli herkkä niin kai siinä ois näkyny jos ois näkyny, mut koska menkkoja ei näy en heitä kirvestä vielä kovin kauas :grin

lucky, perjantaina meinasin

Otinpa sitten miehen vakuuttamiseksi ja oman mieleni rauhoittamiseksi digin käyttöön jo tänään, muutaman tunnin pidin taukoa vessakäyntien välissä ja tulos raskaana 1-2. Tiedä sitten, olisko ollut aamupissistä viikkolukema jokin muu, mutta katsellaan sillä toisella digillä joskus ensi viikolla sitten. Yritetään pitää pää kylmänä ja faktat mielessä, keskenmenoriski on kuitenkin vielä tässä vaiheessa suht suuri. Nyt eletään siis laskujeni mukaan 4+2.

Onnea Terkku! ♡

On. Tissit kipeemmät. Eilen ei uponnut hesen pihvi, ei maistunut "normaalilta" ja tänään ei mennyt mountain dew ales.. tissit on kipeemmät ja alamaha juilii välillä. Mut enpä sano mitään. En siltikään usko että mä muka voisin mahdollisesti olla raskaana.. jaja raskauskeijulta digit tulee varmaan huomenna et torstai aamulla varmaan testaan. :)

Terkku mä toivon myös kovasti mut oon tavallaan ehkä menettänyt vähän toivoa sen suhteen kun pelkään kuvittelevani :(

Lauruska, mullon kans ollu tänää semmonen fiilis että lakkaa haaveilemasta, kuvittelet kaikki oireet ja negaa ja tätiä luvassa... Tilasin myös vloppuna raskauskeijulta testejä, eiköhän se jo takaa sen tädin pikapuoliin.. Ja ärsyttää ku mies on ihan varma että olis tärpänny, koita sitä tässä nyt sit toppuutella! Tänään kp25/30, ovisoireiden perusteella tosin tää kierto jäisi päivän pari lyhyemmäksi, tai sit kuvittelin nekin..

Sieltähän se toivottu vapun ennakkoplussa-aalto lähti liikkeelle!!! Ihanaa! Hirmuisesti onnea Terkulle! :)

Tsemppiä kaikille, jotka harkitsevat luovuttamista! Foorumilla hengailu on ihanaa mutta samalla toiveita herättelevää, joten ymmärrän tauon tarpeenkin. Mutta älkäähän meitä kokonaan hyljätkö! :)

Niemja ihanat kuvat! Itse valitsisin sen, jossa haukku kattoo kameraan.

Itse meinasin aloittaa oviksen päivätestauksen, mutta oon pyrkinyt ottamaan miehen kaikkeen vauvaintoiluun (foorumia lukuunottamatta) mukaan ja mies sanoi, että kun (jostain kumman syystä) paketissa lukee, että testataan aamuvirtsasta niin silloin tehdään niin. No jos ei ovisplussaa löydy tässäkään kierrossa, niin voin sanoa I told you so. Tietty jonkin verran limojakin osaan jo tulkita ja *älkövaroitus* tänään irtosi limatulppa, joten vielä jokunen päivä h-hetkeen...

Takaisin