Raskaaksi 2015

Kauheesti tullu taas tekstiä yhen aamun aikana, oon ihan pihalla mitä kellekin kuuluu kun en ehdi nyt lukea kaikkea :)

Pahoittelut menkoista ja negoista :(

Tein tänä aamuna r-testin, negaa se näyttää ja 2xhormonitesti on jo myös nega. Että kai tämä sit oli vaan ovis, heti näin menkkojen jälkeen :/ mut kyllä mun kroppa on taas ihan sekasin. Ja edelleen mietityttää noi testiajan ulkopuolella tulleet haamut, että mistä ne tulee? Osaako joku sanoo siihen mitään? Punertavat ohuet viiva oli sekä apteekin että raskauskeijun puikossa. Miks ne värjäytyy jos ei ole raskaushormonia kehossa?

Tuota mietin itekin. Se olis ehkä järkevin selitys näille testien tuloksille. Mietin vaan että kun se vuoto alkoi aikalailla just viikon päästä mahdollisesta hedelmöittymisestä, niin voiko se mennä noin heti kesken, ennenkun edes kunnolla kiinnittyy, ja jättää jälkeensä raskaushormonia..? No, parin viikon päästä oon taas viisaampi.

LunaOdessa, kyllähän hipaisukin saattaa jo näkyä korkeampana hcgnä ja se kiinnittyminen/hipaisu on just noin viikko hedelmöittymisestä.

Kamala kun tekstiä piisaa, olen ihan tietoisesti koittanut olla pois täältä etten rupea liikaa innostumaan mahdollisista oireistani...
Suuret pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negan testanneille, teitä on liikaa taas. :( halaus ja voimia, toivotaan että alkava kesä saisi kaikki kohdalleen.
Vielä pahoitteli kaikille yrittämiseen tai paremminkin odotuksen odotukseen kypsyneille, toivotaan että kesä ja kesälaitumet virkistää mieltä ja kesän jälkeen täällä ei oli enää ketään.
Plussiakin taisi täällä olla, oikein paljon onnea ja tarrasukkia! :) <3
Uusille myös tervetuloa, olkoon visiittinne lyhyt.
Niin ja beisla, tervetuloa takaisin, myös minulla oli jo ikävä! Kiva että loma oli hyvä, nyt äkkiä täti sinne että yritys voi taas alkaa. :D

Kommentointi meni vähän yleisluontoiseksi, töissä ruokatauolla kun kirjoittelen. Perjantaina itse testailen ja täytyypä ehtoommalla kaivaa vappulista esiin, eikös pian olisi jo plussa-aallon aika. ;)
Lukutoukka kp 19/20-28

Lauruska: et saanut. Kun en vaan tiedä miten saisin ukon muuttaa ajatus maailmaansa ilman että suurin sille ja tulee riita

Nennaa, miksi haet ehkäsyä? :( toivottavasti tärppäis sitten heti niiden pillereiden jälkeen jos nyt haet ne :) halauksia ja tsemppiä tulevaan<3 ..
Kerkesitkin jo vastaamaan, olisitko kumminkin voinu lääkärin kanssa jutella siitä että ihan kondoomilla olis menty ja sen lääke kuurin jälkeen olisitte saaneet lähetteen?? Tai mitäs jos et käykkään hakemassa ehkäsyä ja silti pyydät lähetettä tutkimuksiin kuurin jälkeen jos vaan asian kertoo sille lääkärille jonka kanssa asioit?

Mariska, voimia sulle/teille kun teitä on koeteltu niin paljon! Toivon koko sydämmestäni teille yhteisen pienen vauvan!<3 seuraava tärppi tulkoon syliin asti<3

Beisla, ihanaa kun tulit reissusta!! Ikävä jo oli! :) millon teillä seuraava inssi? :)

Lunaodessa, en osaa vastata sulle noihin haamu asioihin, kun mulle ei niitä oo tullu, mut mitäs jos vaan ovis testi reagoi ja antoi 2viivaa, mut ei olis oikeesti ollukkaan ovis? Tai siis et jos vaan johonkin muuhun reagoi niin? Kannattaa kumminkin kierron puolessa välissä testaa ja kattoo saatko sillon oviksen näkyviin..? :)

Noniin nyt omaanapaa!
Mennään (mies pyysi mut mukaan) naistenklinikalle antamaan miehen simppa näyte maanantaina ja ja sitten saadaan varmaan niitä tuloksia kuulla 27.5 kun meillä on se yhteinen aika siellä naistenklinikalla! :) öööö mitäs mä ajattelinkaan vielä..? En muista, taidan mennä vaan nukkuu :D

- Mymmelisti kp17/29 dpo ~1 ja oviskin tuli hyödynnettyä ;)

Heippa kaikki :)

Uusia tänne oli tullut tervetuloa munkin puolesta!

Pahoittelut negan ja tädin kohdanneille! :( voimia <3

Ja onnea plussista <3

Erityisesti luckylle pahoittelut. Mutta vau mikä asenne sulla! Nostan hattua sulle :)

Moni puhui taukoilusta yms. Itse plussakierrossa en ajatellut yrittämistä yhtään, koska saatiin miehen tulos ennen plussakiertoa. Ja niin vaan siitä tulin raskaaksi. (Kiitos gelee royale ja homeopatia)!!

Mymmelisti mä pidän peukkuja sulle ja miehelles. Ansaitsette plussan jo viimein <3

Larissa mitä sulle kuuluu?

Nennaa inhottava tilanne siellä :o miksi ette mee kumeilla nyt lääkekuurin ajan?

Pepe 11+1 <3 viikko ultraan :)

Nopeasti vaan käyn taas törkeästi omanapailemassa... Yhdestä pahasta pääsee niin toinen tulee :( hiivatulehdus selätetty niin nousi kuume ja iski flunssa... Tämän päätteeksi todennäkösesti tulee täti kylään. Ttu.

Silv kp 30/30-? Dpo 12 yk 10.

Siis aateltiin siks hakea jotkut pillerit, ku kumista ei kumpika tykkää ja muutaman kerran paukkunu puhki. En tosin tiiä oisko tos ehkäsyssä ees mitään järkeä, ku eipä tässä oikeen muutenkaan raskauduta, ni miks sit just ton 3kk aikanakaan :D
En siis aio hakea niitä pillereitä, ku juteltii niin sen lääkärinkin kanssa, ettei ehkä oo järkeä ku ei mikään normi e-pilleri toimi, ni tollasta ei ehkä kannata niin lyhyeks aikaa ottaa. Kirjottti kuitenkin varmuuden vuoks reseptin.

Ja ei päästä tutkimuksiin, koska se lääkäri ei ymmärtäny miks haluisin ehkäsyn nyt, jos kuitenki tahon lapsen -.-"
Toivottavasti samalle lääkärille en enää toiste joudu, koska ei oikeen muutenkaan kemiat kohdannu tolla käyntikerralla..

Nennaa, voi harmi kun jäi niin paha mieli siitä lääkärikäynnistä. Samaa ajattelin kun Mymmelisti että ei kai teiän oikeesti tarvii niin kauan lähetettä odottaa kun kerran teillä on jo nyt vuosi yritystä takana..? Mutta aurinkoista ja rentouttavaa kesää sulle joka tapauksessa! :happy: Halauksia lähetän myös sinne! :hug013

Beisla, tosi kiva että oot taas täällä! :happy: Hienoa että matka meni hyvin. Nyt taas uudella innolla seuraavaan kiertoon!

Lucky, valitettavasti ei voi vielä olla papua kyydissä. Yritys alkaa nyt tästä toivottavasti kohta alkavasta kierrosta. Ja siitäkin menee todennäköisesti ovis ohi suun kun mies on työreissulla... Kovasti toivon että saisitte miehen kanssa kommunikaation paremmin toimimaan. Tsemppiä sinne!

Mariska, oon niin pahoillani että teillä on jo noin monta keskenmenoa takana.. :Heartred Pääsettekö jo kohta sen suhteen tutkimuksiin?

Jos jollakin meinaa täti tulla ei-toivotulla vierailulle niin lähettäkäähän tänne! Vähän menkkavihlasuja on ollu mutta ei näy edes tuhrun tuhrua..

Tervetuloo uudet! :)

Tervetuloo takas beisla ! :)

Mariska, onpas kyllä erityisen tyhmää että sait viivanpaikkoja :(

Negoista pahoittelut muillekin. Kohta alkaa meidän plussa aalto! Eikö vain?

On. Mää haahuilen täällä taustalla vaan. En tajuu mikä mua vaivaa kun on siis nyt kp 3 ja hyvä jos tuhruu ees tulee siteeseen... Ihan omituista. Viime menkat kesti jtn 8 päivää ja oli tosi niukat niinku sitä edellisetki ja sit nää vaikutti alussa ihan jo hyvältä mut loppu ku seinään tänään.. oon nii varma että tuol on jtn vikaa ja en pääse ees yrittämään.. :'(
Masentaa ja ei ees kohta kiinnosta enää.. 11.5 aika sinne gynelle ja en suostu lähtee sielt minnekää ennenku tiiän että mikä tää voi olla nyt.

Mä luulen Lissu että tutkimuksiin päästään vasta elokuussa. Kirjettäkään kun ei ole vielä tullut ja siellä on pitkä kesätauko. Tk lääkäri otti kilpparit, jotain vitskuja ja hormooneja ja siellä kaikki ok.
Pomokin ilmoitti tänään jäävänsä äitiyslomalle kohta, ei kukaan oltu tiedetty että edes odottaa, uudet kyyneleet se sai aikaan :sad001
Jotenkin niin maansa myynyt olo, tää vaan tuntuu niin täysin toivottomalta...

Soffie tältä näyttää eilinen iltaturvotus :D (rv 11+0) päivisin saa vielä piiloon löysillä paidoilla. Ja tosiaan normaalisti vatsalla ei juurikaan mitään hirveitä ylimääräisiä.

Silv voi ei :/ toivottavasti olo helpottaa!

Nenna koita soittaa ja pyytää toiselle lääkärille ja selitä asia jos ottaisi eri tavalla. Eihän tuo ole reilua, että joudutte odottamaan vielä tämän jälkeen. Ja jos kerran lääkekuurin aikana ei edes saa tulla raskaaksi!

ImageUploadedByVau Foorumi1430314559.004702.jpg

Ja kuva jäi :D

Takaisin