Raskaaksi 2015

No joo, ehkä kannattaa vielä muutama päivä odotella... :) Voit Lauruskaah sitten liittyä siihen sankkaan joukkoon, joka plussaa vappuna! :) Mutta kai täällä nyt sentään joku plussaa jo alkuviikosta, että voi jännitellä..?

Huoh täällä taas yksi uneton yö.. Onneksi menen vasta iltavuoroon huomenna. Jännittää kai niin kamalasti kun tajusin ett keskiviikko kolkuttelee jo melkein ovella testailuineen ja lääkärineen! :) edelleen ravaan kokoaika vessassa tarkistamassa onko täti saapunut, toivottavasti ei saavu piiitkään aikaan, ois sitä jo odotettukin! :)

Ihan pikainen napailu työpaikan pihasta ennen vuoron alkua !

Taas tikkuun pissiminen vei akan mukanaan :laughing021 aamulla tällainen ja testiajalla jo näkyi. Miten musta tuntuu että siinä on enemmän kun eilen :nailbiting:
Kylläpä taas mieli tekee tepposia :eek:

Plussaa Kukalle !
Ja plussaa kaikille !
Kivaa maanantaita, palaan kommentoimaan iltapäivällä teille ihanille :oops:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    508.3 KB · Katsottu: 205
Täti saapui vihdoin eli kp1! Huh. Ei sentään ihan älyttömästi venyny, mut silti harmittaa tosi paljon :( Kp:t jäi 37 nyt :) edellinen kierto oli 65 joten tää on parempi suunta.

Mä aina miehelle sanoin ku ekaa alettii yrittää ja tätä toista, et "se voi tärppää heti tai voi kestää vaikks vuoden". Eka tärppäs tosi nopee ni mies (ja minä) ajatteli et toinenki tietty kävis niin. Tän ajattelutavan takia ei "saatu" reilu 2v ikäeroa. Oon vähä surullinen. Esikoinen ehtii yli 3vuotiaaks ennen toista :(

Ens kierrosta pakko alkaa tärppää! Hitonvittu sit jos parhaimpina pupuilupäivinä ollaan eri aikaan töissä tai menoissa.

Mariska näen viivaa testissä :Heartred

on: itsellä todella heikko olo. Vatsaa nipistelee välillä ja kuvottava olokin. Asiota tarvitsisi jaksaa lähteä hoitamaan täksipäiväksi.

Mariska86: nään punaisen haamun sun testissä :) vahvistumista toivon nyt tuolle viivalle!

Voihan flunssa ku nyt tulit! Ei oo yhtään kiva. Pään särkyä...tai no ennemminki kaula särkyä josta säteilee päähän... sais mennä nopeeta ohi kun haluan rullaluistelemaan ja kuntosalille! Bodypump niin houkuttelisi ja combakti myös...tartteis saada kroppa liikenteeseen :) eilen oli niinku vuodon viimeinen päivä... enää tuli vain paperiin pyyhkimällä sellasta vaalean ruskeaa jotai vuotoa ja välillä vaalean punaista. Tänä aamuna sellanen vaalea klimppi vai. Hyvä näin. Vuoto siis näillä näkymin 4 päiväinen, ihan normi aika. Katsotaan mitä lääkäri tuumaa. Viime yön mietinki sitä asiaa kun en saanut unta.

Lucky älä vielä heitä kirvestä kaivoon. <3 toivotaan että se lääkäri kertoo sulle että syke löytyy ja pieni on mukana loppuun asti!! :)

On. Kp 1 starttasi ajallaan. Parin viikon päästä aika kontrolliin ja sit ootellaan että joko pääsisi turvallisin mielin ens kierrosta yrittämään.

Pahoittelut muille tädeistä ja negoista !

Vastaan nyt omiin ihmettelyihini... Ihmettelin siis kun nännit tuli araks heti menkkojen jälkeen. Tän aamunen r-testi näytti negaa, mut kaksoishormonitesti näytti heti +++ hymyilevän naaman, ei edes sitä "vilkkuvaa" ensin. Eli voi helvetti, joko mun ovis on jo nyt kp5 tai sit oon raskaana, menkat oli valettaa ja r-testit ei vaan vielä näytä sitä plussaa... Tässähän hajoo lopullisesti nuppi.

Enulle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Kukka, testiä vaan kehiin, täällä ootellaan jo. :happy:

Mariska, mä en nää tossa mitään mutta mulla ei ookaan viivalaseja ollenkaan. Muut on onneks nähny niin kovasti toivon vahvistumista! :happy:

Meritähti, kiva ettei kierto ton enempää venyny.

Mä näin yöllä sellasta unta että olin yksin alkuraskauden ultrassa (kun mies on matkoilla) ja siellä ei näkyny yhtään mitään. :sad001 Ja muutama yö sitten näin sellasta unta että meillä oli pieni suloinen 2kk ikäinen tyttö. Että kyllä tää kuumeilu alkaa aika pahasti tulla uniinkin, hohhoijaa...:p

Tätiä nyt ootellaan saapuvaksi. Menkkajomoja ei oo kyllä vielä ollu, toivotaan nyt ettei kierto pääsis kauheesti venymään...

Lissu kp 31/30?

Pikana kommaan vaikka mun piti taustailla :grin

LuneOdessa, r-testiä kehiin!

Mariska, kyllä siinä haamu näkyy!

Luckylle tsemppiä! Sun kuulumisia täällä ootellaan!

Pahoittelut negoista ja menkoista!

Larissa kp 28/27-31, dpo 11, yk 10

Takaisin