Raskaaksi 2015

Murkulle pahoittelut negasta, mutta älä menetä uskoasi. Ihmeitä kun todistetusti tapahtuu!! :)

Samoin pahoittelut muille negan testanneille ♥

Tyttötiikeri, mun korvaan kuulostaa siltä, että sä olet oikeasti parhaas yrittäny, vaihtoehtoja tarjonnu ja oikeasti asioita miettiny ja koittanu tilannetta kohentaa. Mutta sun mies ei tee mitään.. Mun mielestä sä ansaitset parempaa ja sulla todellakin on mahdollisuus parempaan!
Ei se ole noloa erota, jos ei ole onnellinen! Huonompi vaihtoehto on pysyä onnettomassa suhteessa, kun tavoitella onnea niin itselleen,kuin sitäkautta lapselleenkin! Sä oot ihana ja iloinen ihminen (muille tiedoksi, että ollaan siis tavattu) ja mä niin toivoisin että sä löytäisit elämääs onnen :) ♥

Nennaa kipinkapin testiä ostamaan :)

ootellaan93, tervetuloa kuumeilemaan tännekkin, ikävä kyllä mäen testissä näe edes viivanpaikkaa, mutta toivottavasti myöhemmin kun kierto pidemmällä,niin plussa pärähtää :)

Mymmelistille paljon onnea syntäreiden johdosta! Voi apua, mä olen sua 10v vanhempi! :O tuli ihan granny-fiilis :D

Miilia, hyvän kuuloisia oireita sllaja voihan luttana miten ihania kisuvauvoja! ♥
Mulla on koiravauvakuume, ihan kamala :D Käytiin eilen Mätsärissä meiän koiran kans ja törmättiin siellä naiseen, joka sano että sen naapurissa asuu ihan samannäkönen koira kun tää meiän ja uros vielä, ties vaik siitä sais sulhasen ;)

Enulle tsemppiä uuteenkiertoon,jospa tää olis just SE kierto :)

Laurushkaah, mun tylsä vastaus on että testiä kehiin jos täti myöhässä :) Mä testaisin ma-ti ellei sunnuntaina saavu.

Meritähdelle pahoittelut tädistä! ♥

Mulla ei viivalaseja ole ja tietsikan näytöllä en Mariskankaan testissä mitään näe, mutta paljaalla silmällä erottuu varmasti paremmin joten vahvistumista viivalle!! :)

LunaOdessa, ompa siellä jännä tilanne!!

Luckyn lekurikäynti täälläkin mielessä, tsemppiä!!

on. kp10/27-33. Ostin nyt kokeeks niitä pc:n ovistestejä ja tänään ohjeita tavasin.
Niissä luki että voi testata mihin vuorokauden aikaan vaan, eli kävikö mys aamupissa?
Hämäriä muistikuvia, et joku sanonu et päivällä ois paras aika?
Mulla on yliaktiivinen rakko ja yleensä taukoa vessassa ravaamisessa ei ole tuntiakaan, joten aamuja lukuunottamatta pissa aina laimeeta.. Mitenköhän ois paras toimia, neuvokaahan nyt viisaammat! :)
Donnalla testailen sivussa koko ajan myös, ois kiva saada nyt ihan lopullinen varmsitus tästä oman kropan käytöksestä :) Epäilen että kivut tulee sillon kun munasolu jo irronnut, eli sillon ois tavallaan jo myöhästä.
27pvän kierrolla jos laskee, niin testailu kannattas alottaa huomenna ja kai se ois alotettava tallettelutkin jo pikkuhiljaa. Ihmeen kauan tuhrutteli sen kierron korkkaamisen johdosta/jälkeen, niin ollaan pidetty nyt muutama päivä ihan taukoa.
Nyrjähtänyt nilkka on edelleenkipeäja särkee. Tänään ois ekat treenit loman jäliltä(ja samalla mun vika pt:n ohjaama, 2 jäi jo välistä), saas nähä mitä pystyy tekemään. Lähteny tää herkuttelu ihan lapasesta ja äskenkin vedin pussinloput vkl irttareista,missä on itsekuri!! :smiley-angry017

Mutta nyt ripustelemaan pyykkiä ja kohta haettava esikoinen tarhasta. Mukavaa päivää kaikille! :)

Larissa, tein r-testin aamulla ja näytti negaa. Nyt sitten kun rupesin sitä katsomaan, niin ihan kuin siinä jotain väriä olis!! Koitin saada kuvaa mutta ei se siinä näy niinkuin livenä... Teen vielä myöhemmin herkemmällä testillä, että mitä se sanoo.

Miehelle jo ilmotin että "vauhtia tuut töistä sit kotio, mulla on ovis jo nyt". Olisko hienoo näytellä sille positiivista testiä ja murskata sen mielikuva siitä kuinka revin siltä vaatteet päältä kun astuu ovesta sisään :D "et kulta saakaan tänään, on jo pulla uunissa"

No joo, ei tässä vielä voi innostua, oli kuitenkin ne lyhyet menkat tässä just.. Mut jos ne olikin valetta. Tai sit mun kroppa vaan on ihan päin veetä järjestäny toimintansa. Ei kai ovis voi tulla uudestaan heti kahen viikon päästä edellisestä??! Sitä toi ovistesti mulle virnuilee.

Nyytti mää olen käyttäny noita pc:n ovistestejä ja testannu aina aamupissasta just sen takia, kun päivällä käyn niin usein vessassa. Mun mielestä ne on näyttäny tosi hyvin ovisplussan, sen tietää siitä että se testiviiva alkaa vahvistumaan jo ennen sitä kontrolliviivaa. Hyviä ovat, kannattaa kokeilla. :happy:

Miilialla oli ihania kissanpentuja siellä! :cat:

Mariska jotain hailakkaa määkin näen. Vahvistumista siis sinne. :woot:

LunaOdessa sulla onkin jännä tilanne. Laita sitten siitä uudesta r-testistä kuvaa tulemaan. Niitä on niin kiva tihrustella. :joyful:

enu kp2/31

LunaOdessa, onpas siellä kyllä mysteerinen tilanne! Onkohan ovis vai r-plussa...??? Laita kuvaa siitä testistä! :grin

Täällä odottelen niitä menkkoja alkavaksi, mutta jos viime kierron malliin mennään niin ne on muutaman päivän myöhässä. Tuhru jatkuu, joten plussan mahikseen en usko. Näin viime yönä unta pienestä tyttövauvasta, jolla oli keltaiset potkarit ja hän sopi minun syliin niin täydellisesti :Heartpink

Lucky, tsemppiä lääkäriin! :)

Mariskalle toivon viivan vahvitsumista! :)

Larissa, kyllä teille vielä se pieni tulee :) onneksi siulla on se lääkäri :)

Eikös Beisla sanonut tulevansa takaisin reissusta tämän kuun lopussa? Eli varmaan aika piakkoin palaa taas tännekin :)

Missäs muuten Ilpuri? :o

On; parin tunnin yöunien jälkeen tunsin kuinka menkkakrampit tulivat parin päivän tauon jälkeen takaisin :( uusi yritys tädillä tulla? :D aamuyöllä oli kamala kuumepiikkikin, luulin jo kuolevani vessaan kun kylmähiki alkoi valua ja pää meni ihan sekasin ja meinas alkaa oksettaaki ja mieletön jano. Sain vähän juotua kunhan olin kontannu keittiöön ja menin takas sänkyyn ja olin niiin jäässä, vaikka mies nukkui puoliksi peiton ulkopuolella (niinkuin miekin olin aiemmin).
Noh nyt on parempi olo onneksi kun kävin lenkillä :) ennen lenkkiä laitoin ph-suojan, ja koko aika tuntuu olevan kosteana, mut nyt taas tulee vv ihan riittämiin parin päivän tauon jälkeen..
Eikun vaan kohta töihin jännäilee ett tuleeko täti vai eikö :)

Nenna kp31/33(28-35) dpo 15-17??? yk12

Mä oon ollu täällä taustalla nyt aika paljon mutta kaikki viestit suurinpiirtein lukenut läpi. Täällä on monilla jännät päivät tulossa! Plussia kaikille :)! Pahoittelut niille kellä ei tässä kierrossa tärpännyt.
luckylle tsemppiä lääkäriin,näillä minuuteilla oletkin siellä.

On. Me puhuttiin miehen kanssa että ehkä voitais vähän siirtää yrittämistä ja eilen kuitenkin mies tuli sisälle ja tiesi että mulla ovis pitäs olla nyt parin päivän sisään. Mutta ei mua haittaa tietenkään. Ihmettelin vaan tätä kovasti eilen :). No nyt mä testaan vasta kun menkat oikeasti myöhässä jotta ei tuli katsottua ja toivottua niistä mahdollista viivanpaikoista turhia plussia. Ehkäpä me vielä sitä tänään ja parina päivän talletellaan.

Mariskalla näin haaleahkon, vahvistumisia!

Lunaodessa apua :D toivottavasti pian selviää mistä oli kyse!

Meritähti, kyllä teillekkin se plussa vielä tulee ja toivottavasti jo ensi kierrossa! ♡ tuntuu pahalta kun haluisin kaikkien teidän plussaavan mutku en oo saanut sellaisia taikavoimia :/

Nenna, apua mikä yö sulla ollut :o

Ja samaa kyselen, missä ilpuri? :o

Luckylle tsemppiä !!!! :)

Meritähdelle pahoittelut :hug013

Voi Miilia miten ihanat kissavauvat !! :)

Mä nyt piinan teitä sen verran, että tuossa kuva kuivuneesta testistä, kyllä siinä vaan jotain on ! :excited001 Hui ! Jännittää !!
En kyllä sais yhtään innostua.
Nyt siis kkm jälkeen kp 34/28-30

Plussatuulia !!

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    341.4 KB · Katsottu: 206
Muurahainen: Kyllä taatusti jokaiselle se pieni suodaan jollain tapaa <3.

Lucky: Tsemppiä lääkäriin! :)

Lauruskaah: Sun oireet kuullostaa TODELLA lupaavilta. Mä täällä jo rehellisesti sanottuna jännään sun puolesta.

Kukka: Testaa jo!!!!

Mariska: Nyt vaikuttaa jo ihan pikkusen lupaavalta :) ihanaa!<3

Lunaodessa: Ei ne valemenkat mikään myytti ole ;) Paljon mahdollista, että matkassa joku on!

Tyttötiikeri: Nyt se parisuhde kuntoon. Kriisejä tulee ja menee, ne vaan pitää ottaa vastaan. Kuullostaa siltä että miehesi on masentunut. Kyllä ne hommat aina selviää. Mulla oli pitkä masentuneisuus jakso ja olen kiitollinen, että ihana aviomieheni pysyi vierellä. Jälkeenpäin ajateltuna, se vain vahvisti. Ainahan kummassakin on jotain "vikaa" miksi tilanne on millainen on, joten keskustelu ulkopuoliselle tai kirjeitse tms auttaisi varmasti.

Pahoittelut kp1 ja negoista! Kaikille kamalasti plussaa toivon. Miten oon näin kiintynyt tähän ryhmään!? Sairasta :)

Täällä olo on energinen ja positiivinen. Mitään negatiivisia raskausfiiliksiä ei ole. Pissalla saa tosin ravata kokoajan..... :D

Soffie 7+1

Täälläkin jännitetään luckyn lääkärikkulumisia!

On. Tytölle ilmoittautunut vapuksi hoitaja. Juhlat olisi tiedossa mutta mitä jos ihmeen kaupalla onkin tärpännyt? Torstaina vasta dpo 10 jos testaisi. Voihan joku testi näyttääkin vaikka roskishaamun suuntaa antavasti. Mikähän olisi testi herkimmästä päästä? On tää naisen elämä välillä hankalaa :wtf:

Jm, digitestit on ainakin herkkiä, ja apteekissa on toinenkin mikä on herkkä testi. Mutta tuossa vaiheessa juhliminen ei kylläkään vaikuta mitenkään alkioon. Minä jos olisin elänyt siten että "mitä jos", niin olisin seonnut tässä vajaassa kahdessa vuodessa :D

Jm, tuttua mulle :D mutta juu, tuossa vaiheessa äidillä ja alkiolla on erillinen verenkierto sun muut. Eihän yleensä tuossa vaiheessa ketään edes vielä tiedä olevansa raskaana :)

Nyytti, ikä on vaan numeroita ja eiks kaikki jää ainakin mieleltään parikymppisiks? :D mulla olis kans siivous/pyykkipäivä, mut en millään jaksais alottaa kun on vapaa päiväkin :)

Lunaodessa, aika kummallisesti sekoilee sun kroppa jos nyt jo muka ovis??? :O toivotaan herkempi r-testi näyttää ihanasti 2viivaa :)

Larissa, sulla selkeesti enneuni!!! :)

Mariska, tässä tokassa kuvassa nään jotain tosi haaleen viivan! Toi testi on muutenkin tosi punertava. Missä vaiheessa sun kierto nytte? Vahvistumisia viivalle!!!! :)

On. Ovis ihan lähettyvillä kun halut on katossa!! :) ööö.. Olikohan mulla viel jotain? Kyllä mä muistaakseni jotain mietin :D
Aaa nii, voisin käydä kattoo näkyykö siellä omakanta sivulla sitä lähetteen lähetystä :)

-Mymmelisti kp15/29 yk33 + lähete lapsettomuustutkimuksiin.

Kohtu oli tyhjä ja siisti ja limakalvo ohut. Hcg mitataan vielä verikokeista. Uusi clomi kierto alkaa seuraavan kierron alusta. Ei oo mitää yhdyntä kieltoa. Helpolla selvisin. Aikasinhan tuo oli ni kovin kummoista sieltä ei pitäis tullakkaan. Nyt uutta yritystä sitten kunhan tämä vuoto on menny ohi. Mutta ei näitä itselleenkään kovin montaa enää toivoisi. Helmikuista sitten varmaan kun tuskin enää tammikuun vauvaa kerkeää enää ku tämäkin kierto pitää odotella :) mutta mennään sillä mitä annetaan.

Takaisin