Raskaaksi 2015

Lucky. Tosi upea asenne! (: jaksuja! ♡

Piti tosi monelle kommentoija vaikka ja mitä ja olin valmiiksi kirjottanu jo mutta koko hemmetin romaani katos! Ja nyt monta kymmentä sivua lukeneena ei mitään muistia, ehkä vähän väsy :D :/

On. Tänään illalla VIIMEISET TEROT! voi jestas kuinka ihana fiilis on kun vihdoin se loppuu ja pääsen eroon näistä haittavaikutuksista varmaan viikon päästä (:
Täällä ihan kummallista kun yleensä menkkojen jälkeen on kuivakausi joka kestää vähän alle viikon niin nyt ei ollu yhtäkään päivää ja melkeen tuplasti tulee vv kuin normaalisti 0.o ja mahakivut on ihan outoja :0
Nyt meilläkin alkaa sitten yritys, mammaksi sivustolta tikkutilaus tulemaan ja peittoja heiluttelemaan :P

Pahoittelut vastoinkäymisistä, negoista, tädeistä kaikille :(

Paljon paljon plussa onnea nyt teille kaikille ja varsinki vapputestaajille, kyllä sieltä yks plussa vähintään on tultava kun sen verran porukkaa testaamassa (: +++++++++

Ja joillain näin määki testi kuvissa hailuraa, sille vahvistumista ♥

Kommentoin ja luen paremmin huomenna teiän jutut kun ootte taas viikonlopun aikana ehtiny niin monta sivua kirjottelemaan ettei pesässä pysy :D

Lucky oon tosi pahoillani! Halauksia ja voimia <3 uskomaton asenne sulla nainen!

Soffie toki tiedän että kriisit ja ongelmatkin kuuluvat parisuhteeseen. Eikä tässä nyt ole todellakaan kyse siitä että olisi hylkäämässä miestäni! Olen mielestäni aika paljon 10 vuoden aikana kestänyt, monista asioista ollaan selvitty... Ja toki psykiatrisen puolen hoitajana tiedän ja ymmärrän masennuksesta aika paljonkin. Olenhan itsekin epäillyt että mies saattaisi olla masentunut ja sen vuoksi yrittänyt häntä auttaa ja rohkaista hakemaan apua, yksin tai yhdessä mun kanssa. Monenlaista apua, ratkaisua, yms olen hänelle tarjonnut... Mutta siinä vaiheessa kun hommassa on mukana kolmas osapuoli, pieni lapsi, niin on pakko pistää hänen tarpeensa etusijalle. Jos mies ei kykene, halua tai viitsi edes yrittää korjata asioita, niin omassa henkilökohtaisessa tilanteessaan saatikka parisuhdetta ja perhettä ajatellen, niin silloin on pakko miettiä asioita monelta eri kantilta. Tuskinpa tässä tätä pyörittelisin jos en haluaisi laittaa parisuhdettani kuntoon!

Saatiin aika hyvä keskustelu tai "keskustelu" pidettyä eilen illalla. Minä puhuin, kerroin faktat, asiat mitkä mua ahdistaa, stressaa, vaivaa, masentaa, huolettaa, pelottaa yms ja mies kuunteli. Sanoi kyllä että haluaa oikeasti olla mun kanssa ja yrittää nyt skarpata että saatais homma toimimaan... Mutta kertoi muös että häntä ärsyttää kun enää ei voi "ikinä tehä mitään ku on toi lapsi"... Ja siitä sitten keskusteltiin... Kattoo nyt mitä tapahtuu. Mutta nyt jätän tämän aiheen vatvomisen tällä foorumilla.
Kiitos teille kaikille myötätunnosta ja tsempistä ja tuesta!
Ja Nyytti <3

Ja sitten muihin aiheisiin...

Luckylle suuret pahoittelut ja voimia teille!

Ja Mariskan testissä jopa minä, täysin ilman viivalaseja, näen haalean punertavat viivantapaisen sun testissä! Vahvistumista! :)

Ei tässä mitään. Tiedossa tuo oli. Varmistus vaan että kaikki on kropassa niinku tässä tilanteessa kuuluu olla.
Niin ja mut vois listassa siirtää takas kuumeileviin ja poistaa raskautuneista.

Muokattu viimeksi:
Lucky <3

Soffie, onpas ne viikot menny äkkiä, iha ku vasta päivä pari sitten oisit plussannu ;)

Mariska!!! ++++++ wohoo!! :)

Me käytiin aamulla juniorin kanssa taysissa silmätutkimuksissa, näössä/silmissä ei muuten vikaa, mutta hajataittoa niin paljon että lasit tarvii. Tuli sekin selvitettyä, päiväkoti epäili keskittymisongelmaa, ku jätkää ei esim. Askartelu jaksa kiinnostaa, mutta eipä kai jos se ei nää vaikka sitä viivaa mitä pitkin pitäisi leikata... Onpahan tuo ongelma korjattu ennen kouluikää :)

Mua väsyttää ja pissattaa.. Voisin nukkua vessassa :D muuten olo yllättävän zen tähän kierron vaiheeseen. Kp24/30

Testattu on.. Ja nega oli.. :( nyt on kyllä takki tyhjä.. Reilu 4,5 vuotta yrittämistä eikä vieläkään toivottua plussaa.. Taidan jäädä taka-alalle..

Tsemppiä ja parempaa onnea teille kaikille!

Lucky, jaksamista sinne! Toivottavasti tämä kierto menee nopeasti ohi..

Kukalle pahoittelut negasta! <3

Nyt sais kyllä tulla välillä vähän parempia uutisia, vapun plussauksia odotellessa. :)

Pelottaa kyl toisaalta tämä yrittäminen kun tiedän äitini ja isäni ei sulata helpolla jos vielä lapsia saan. Ovat koko ajan olleet että ei enempää kolme riittää. Varsinkin kun isät ei lapsia tapaa ollenkaan. Että olisi hyvä lopettaa kolmeen lasten tekeminen ja ruveta keskittyyn itseensä ja opiskeluun.

Pikaisesti omaa napaa:
Ei se eilinen ollutkaan kp1, tuli siis pyyhkiessä vaaleanpunaista vv:tä ja olin jo ihan varma, et nyt alkaa. Siitä asti pöksyissä sidekin ollut mukana, mutta enempää ei mitään olekaan tullut, edes pyyhkiessä... Eli tänään illalla odotettavissa tädin saapuminen. No ompahan side jo valmiina..

Muoks. Mariska varovaiset onnittelut täältäkin, kyllähän siinä selkeästi kaksi viivaa näkyy :)

Muurahainen kp 30/28-37 dpo 13

Muokattu viimeksi:
Ninnuki: mulla on molemmissa silmissä ollu karsastusta. Silmälaseja käyttänyt josko korjaantuis mutta päädytty kuitenki leikkaamaan molemmat silmät. Toinen silmä leikattu laaserilla ja toinen ennen vanhasella keinolla. Molemmilla saatu hyvät tulokset. Eikä kaikkia kiinnosta askartelu. Pojat on poikia. Ei se siitä tee keskittymis ongelmaa jos ei tykkää askarrella. Meillä poika tykkää leikellä saksilla lehdistä auton ym. Liikenne välineiden kuvia. :) joskus maalailee ja piirtää dinosauruksia ja pyssyjä ja hai kaloja ym. "Pahoja " ja pelottavia juttuja. :)

Kukka: pahoittelut negasta

Smurffiina; onko se lapsi asia sun äidin ja isän asia :) niille tahtoo jäädä tuo ohjaus ja opetus ja neuvominen päälle ja hyvää tarkoittaminen päälle kun lapset aikuistuu... siihen pitää vaan sanoa että juu juu. Tiedän että hyvää tarkoitatte mutta haluan elää näin.

Takaisin