Raskaaksi 2015

Sehan on ihan yleista etta kamppiksilla tai vaikka duunikavereilla menkat asettuu samaan kiertoon, itsellakin kaynyt niin. :grin

Muurahaiselle iso hali, ma en kylla vielakaan suostu uskomaan, etteiko teille viela pikkuinen suoda. :Heartred

Mulle iski eilen joku ihme tauti, ensin aamulla oksensin hampaita pestessa, sit paivalla kavellessa alkoi alamahassa tuntua kipeita kramppeja (?), joten soitin toihin etten tuu ja menin kotiin, nukahdin sohvalle ja herasin ihan horkassa, lampo 38.3. Koko yo meni sit kuumeisena pyoriskellessa kun ei mikaan ollu hyva eika parasetamoli auttanu mitaan, ja kuulostelin samalla et liikuuhan vauva varmasti. Nyt on lampo laskenu asteen verran, mut edelleen on aika hutera olo ja valilla vihloo jossain alapaan seutuvilla. Kummallista, kun mulla ei muutenkaan melkein ikina nouse kuume. :hungover:

Katapultti82: toivottavasti on vai tavallinen vatsa pöpö. Pidät vain huolen että kuume ei nouse kovin korkeaksi kun sehän korkea kuume on vissii haitallista sikiölle.. ja hakeudut heti lääkärille tai ainaki soitat lääkäriin ja ilmoitat että oot kipee ja onko haittaa sikiölle. Varsinkin jos jotai alapää tuntemuksia on.

Tossa kp18 tuli rusehtavaa valkovuotoa ja kp19 kohdun vihlaisuja. Mut vuoto jäi päivään ja sitäkin tuli vaan paperiin pyyhkiessä.

Lauruskaah, oiskohan tärppi! Lupaavia oireita ainakin :) Pian päästään testailee!

Ihan tylsät vesisateet alko, koko yön satanu :// piti pihahommia tehdä, mut jääpä toiseen päivään ne. Kukkapenkit oottaa uusia taimia :)

Sateesta huolimatta kivaa sunnuntaita kaikille :)

Hile kp 19/31(30-38) dpo1 yk 9. Piinaviikot...

Muokattu viimeksi:
Murkku, suuret pahoittelut negasta❤ tsemppiä kamalasti, ja niinkuin joku jo sanoikin, voihan se plussa yllättää juurikin silloin kun sitä vähiten odottaa :)

Lauruska, olisko ollu kiinnittyminen, jos ovis oliskin ollu vähän myöhässä jos kroppa teki omituisuuksia vaan limojen yms kanssa? :) toivotaan parasta! :)

Katapultti, toivottavasti kuume ei nouse eikä kipeä olo jatku kauaa. Paranemisia!

On; Huh ei tädistä vieläkään tietoakaan, kp30/33(28-35). Näinköhän odottaa vappuun asti :D Tajusin ett voinhan mie oikeestaan testata jo keskiviikkona (kp33) ku silloin on se lääkäri, ni ei turhaan tartte sitten anella mitään ehkäsyä/lapsettomuustutkimuksia jos plussa pärähtäisikin aamulla testiin ;)
Jos vain muistaisi käydä ostamassa testejä :D

Nenna kp30/33(28-35) dpo14-16??? yk12

Pahoittelut kaikille negan testanneille, teitä oli nyt ihan liikaa. :sad001 Ja Murkku, älä nyt aivan lannistu, kyllä mäkin vahvasti uskon siihen että vielä oman pienen saatte! :Heartred

Hileiselle paljon tervetuloa, toivottavasti teillä tärppää pian! :happy:

Lucky, oon niin pahoillani siitä mitä oot nyt joutunu kestämään! Toivottavasti tilanne selviää nyt parhain päin huomenna lääkärissä!

Tyttötiikeri, en osaa muuta sanoa kun kaikkea hyvää teiän suhteeseen ja toivottavasti saatte asiat kunnolla puhuttua ennen kuin päädytte mihinkään lopulliseen ratkaisuun. Ei oo varmasti mikään helppo tilanne. :shifty:

Freyja, olipa hyviä uutisia! :happy: Ihanaa, että poika voi noin hyvin!

Ninukilla ja kukalla oli siellä tosi hyvältä kuulostavia oireita, plussaonnea! :happy:

Katapultti, toivottavasti kuume laskee normaalille tasolle ja paranet nopeesti!

Täällä on kotiuduttu kaverin polttareista ja nyt iski kauhee väsy ja on kanssa vähän kuumeinen olo. No kait se tästä... Pieniä masennuskohtauksia on kanssa ollu mutta se nyt varmaan johtuu lähestyvistä menkoista. Toivotaan nyt että menkat alkais alkuviikosta niin ei kauheesti pääsis kierto venymään.

Lissu Kp 30/30?

Onpa paljon flunssaa liikkeellä :(

Taas omanapailen, mut en haluis luoda mitään oireita mut nyt ihmetteli jo mieskin. Mulla on nokka tukossa. Istuin sohvalle metrin päähän miehestä, haistoin italiansalaatin hajun niin voimakkaasti et ihan kun olisin nuuskinut suoraan rasiasta! :o sen jälkeen haistoin kurkun. Ja mulla on tosiaan nokka niin tukossa et vaan toisella sieraimella pystyn hengittää.. aamusta oli paha olo. Kävin tupakalla niin nojasin vähän vasemmalle ja tasapaino petti niin et meinasin olla mukkelismakkelis.. menkkaoloja eikä tämmösiä oo. Tissit on kipeet niinku aina ennen menkkoja. Tosin mies puhuu että tissit turvoksissa.

Ja nyt äijä istahti sohvalle taas yhtä kauas. Haistoin karkin ja kysyin mitä se syö. Sit sen oliki jo pakko koittaa haistaa omaa hengitystään koska se ei edes haista noita vaikka sillä ei oo ees nokka tukossa :D apua..

Muoks. Mies siis tosiaan söi italiansalaattia ja kurkkua :D mut mun vainua vois käyttää hyväks et tiiän ku se koittaa salas syödä nannaa :D

Lissu: näinhän tää elämä välillä potkii ja lujaa! En oo ainut tässä maailmassa enkä tässä ryhmässä ja kaikki ollaan tästä jollain lailla selvitty. Kovin positiivisia uutisia en odota maanantaiksi mutta kyllä se luoja sen plussan antaa vielä joskus...nyt jo vähä lupaili mutta käski vielä ottamaan vähän aikaa. :) joten positiivisin mielin eteenpäin kun alku järkytyksestä selvinnyt oon. Huominen vielä kirpaisee mutta sitten mennään ihan oottelemalla..

Lauruska : no sulla o ollu hyvät merkit kiinnittymisestä

Tyttötiikeri: Kokeilkaa sitä perheaikaa.fi Väestöliiton netti kurssia kun tunne keskeinen parisuhde kurssi. On hyvä...sitä voi yksinkin katella ja sit uudet tunnukset... pistettiin kysymys paperille ylös ja siihen vastaus kummaltaki kirjoitettiin ylös. ..ihan hauskaaki oikeestaan.
Saatiin isoimmat solmut aukastua. Ukkoki suostu jonku houkuttelun jälkeen sitä kokeilemaan mun kans yhessä. Kokeilemisen arvoinen juttu.

Tää päivä mennyt sängyssä todella huono-oloollu ja migreeni yritti hyökätä. Onneks n.2tunnin päästä pääsee nukkumaan. Katsoo tuleeko mies kotiin vai ei.

tervehdys! täällä todellinen kuumeilija! oviksen jälkeen ollut erillainen olo. rinnat kipeät, outoa juilintaa pistoja alavatsassa. +elohiiri vatsassa. eilen mahdollinen rv 3+2 (joo aikasin tiedän) tuli predi-mikälie early testillä tälläinen. näkyykö viivanpaikka mun silmissä? kiitos etukäteen vastauksista

Liitteet

• 20150425_185647.jpg
    20150425_185647.jpg
    730.2 KB · Katsottu: 189
Larissa, toivottavasti saat kunnon avun lääkärikäynnillä että pääset plussaamaan sitten heti seuraavasta kierrosta :)

Lucky, toivottavasti saisit huomenna hyviä uutisia. Koitahan jaksaa!

jannah, tuttu juttu :grin

murkku, pahoittelut kp 1 :sad001

Lucky, olipa hyvä kun kerroit tuon osoitteenkin tuolle nettikurssille. Kiitos! :)
Täytyy varmaan vilkaista jossain vaiheessa, meilläkin kun on tuo puhepuoli nyt miehen osalta vähän hakusessa ollut jo muutaman kuukauden. Ei siis mitään riitoja tms (tai oon pari kertaa kyllä korottanu ääntäni, ku mies lähinnä vastaa vaan mun kysymyksiin "mm-m", eikä ikinä mitään oikeita sanoja ja alkanu pari kertaa ottaa päähän turhan kovin). Ja siis tää puhumattomuus on vain näissä lapsiasioissa. Näinköhän sitäkin mietityttää salaa kun tässä on näin kauan kestäny..

Murkku, pahoittelut tädistäkin vielä :( onnea uuteen kiertoon❤

Smurffiina, toivottavasti mies palaa kotiin ennenkuin käyt nukkumaan niin ei tarvitsisi käydä nukkumaan mietteliäänä.

Lauruska, siellä aika hyvät oireet jo :) tsemppiä odotteluun! :)

Mä oon tohon predictor earlyyn saanu haamunkin aikaan vaikka en ollut raskaana.. Sitte jostain luinkin että siihen se lähes poikkeuksetta tulee. Eli testaa jollain muulla merkillä varuiks? :)

Tervetuloa kyfi! Vaihdathan nimimerkkisi, niin on helpompi erottaa ja muistaa siut jatkossa :)
Miun silmiin ei kännykällä ainakaan mitään näkynyt, toivottavasti viivalasilliset henkilöt näkee. Ja jos siellä on jotain, niin vahvistumista! :)

Muurahainen, pahoittelut tädistä. Niin kovasti sitä teille toivoisi plussaa. Toivottavasti ensi kierto on teille se oikea!

Täällä dpo12 ja olo on jo parempi. Kurkkukipu katosi, mutta kamala räkätauti jäi päälle. Nyt vähän mahassa pistelee, kuin täti olisi tulossa..

kiitos vastauksista. sain vaihdettua nimimerkinkin :) seurannut kauan näitä foorumeita nyt vasta uskaltanut alkaa kirjoittaa kun olen tärpistä tosi varma. kunpa en tipahtais korkealta ja kovaa. kp 24/28 tuli tehtyä tuo testi ip pissasta. oireisiin vielä jonka muistan viime raskaudesta on tuo hajuaisti joka on yllättävän tarkka. väsymyskin alkoi viime viikolla tolkuttomana! sohvalle heti työpäivän päätteeksi köllöttää. aattelin etten nyt testaa kuin ennen vappua to tai pe ellei oo alkanut. plussa tuulia kaikille kuumeilu kavereille :happy:

Lucky, sulla on kyllä hyvä ja kunnioitettava asenne! :) Tsemppiä huomiseen!

Ootellaan93, mä en nyt nähnyt tossa mitään mutta mulla ei ookaan viivalaseja. Plussaonnea sinne! :happy: Oireet ainakin kuulostaa hyvältä.

Takaisin