Raskaaksi 2015

tervtuloa kyfixxxxx pädillä selaan mut en saa siihen viivaa näkymään, mutta nyt on niin aikastakin.. kokeile jotain toista testiä! pidetään peukkuja että viiva vahvistuu :)

murkulle pahoittelut kp1 :sestä!<3 tsemppiä uuteen kiertoon!<3

ajattelin taas hirveesti et nyt kirjottelen kaikille, mut ajatus katos kun laitoin langattoman näppäimistön pädiin.. :D

on. Täällä ovis lähettyvillä, en oo testaillu enkä varmaan testaile kun limoja on niin niitä nyt tutkailen.
Eilen oli omat synttärit ja kaveri piti synttäri (hänellä oli pe oikeesti) kekkerit niin eilinen meni sitte siellä ja oli kivaakin :)
eli mä oon nyt sitte 24, tuntuu et vuodet menee nopeemmin mitä vanhemmaks tulee eikä kerkee edes tottua siihen uuteen ikään kun on taas jo uudet synttärit :D
Mä tavallaan jo oon luovuttanut yrittämisen suhteen, tai no tuolla takaraivossa se aina on eikä siitä noin vaa voi päästää irti, mutta ajattelin jos menis tjottaillen sinne asti et päästään tutkimuksiin ja saadaan tietää missä vika ja miten korjataan. :)

En oo nytte kirjotellut, mut taustalla luen ja elän mukana. Ihanaa sunnuntaita naiset <3

Kauheasti on tekstiä tullut viikonlopun aikana.. Mitäköhän mun piti kommentoida ja kenelle?
Luckylle voimia!

On. KISSAVAUVOJA ♡♡♡
eilisestä on ollu veren/raudan maku suussa (ihan uutta mulle), nännit ollu noin viikon kipeet, repäisykipuja ja jomoja ollu dpo ~4->.. Mitäköhän muuta.. Laitan ainakin vauvoista kuvan.. Veikkaisin et neljäs ois viel tulossa..
Miilia_ kp21/26 (olin aiemmin laskenut väärin.. mulla luteaalivaihe aina 13 pvää) dpo 8, yk ~33

Liitteet

• 1430065260888.jpg
    1430065260888.jpg
    71.2 KB · Katsottu: 169
Tuo lähimpänä emon päätä oleva mustavalkonen, rakastuin ♡♡ vaik he kyl on kaik sulosia ♡

Ihania pikkusia, miilia! Onko heille kaikille jo koti tiedossa? Meillä ennestään kaksi maatiaiskisua, leikattuja poikia, ja vielä kolmatta kaivattas... :) Tuossa miu profiilikuvassa on vanhemman kissaherran tassut.

Ja btw täytyy kehua, jos Tampereelle eksytte, ni pizzeria napoli! Huhhuh miten hyvät mätöt oli... vierin pallona kotiin :D Illalla vielä uus Avengers ja sit kohti uutta viikkoa! Ehkä ens su vois jo hätäsenä testata, sillon dpo8.

Illanjatkoja kaikille! :greet025

Miilia, ihania vauvoja siellä!❤❤
Toivottavasti siunkin oireet poikisivat plussan ;)

Mymmelisti, paljon onnea synttäreiden johdosta! :) eikös pepekin plussannut odotellessaan hoitoihin pääsyä? ;) tsemppiä tjottailuun ja lääkäriajan odotukseen! :)

Ootellaan, toivottavasti sieltä plussa tulisi jo :)

Mies lupasi äsken, ett hakee miulle työmatkalla testin tiistaina, jos ei täti ennen sitä tule. Eli ainakin haluaa osallistua tähän silti, vaikkei haluakaan puhua asiasta, jei siitä miulle jo puoli voittoa! :)

Nenna kp30/33(28-35) dpo14-16?? yk12

Mymmelisti, myöhästyneet synttärionnittelut! :hug013 :Heartred

Miilia, ihania kisuvauvoja!!! :love017

Hileinen, Napoli on kyllä tosi hyvä paikka!

No niin, nyt selvitty kaikista viesteistä. Ahkeria olette olleet. :happy:

Viikonloppu menny sukulaisia kestitessä, joten en ole kauhean hyvin perillä mitä täällä on tapahtunut. :oops:

Murkku oon niin pahoillani teijän puolesta. Oisin niin halunnu sun plussaavan. :sad001

Mymmelisti myöhästyneet onnittelut. :)

ON: Täällä täti pääsi yllättämään tänä aamuna ennen kuutta. Hieman olen hämilläni, koska primoluttien kanssa mulla on aina alkanu niin täsmällisesti menkat ja ootin niitä siis huomiselle. Muutenkin nää on ollu jotenkin kummalliset menkat. Jospa tämä alkanut kierto olis sitten se, josta plussaan. :joyful:

enu kp1/31

Kuinka yleistä on että nännit tulee menkkojen jälkeen kipeeks? Mä oon ihan kujalla nyt kiertoni suhteen... Menkat kesti runsahkona "vaan" 3 päivää, normisti 5 päivää. Alkoivat muutaman päivän etuajassa vrt edellinen kierto (edellinen 32pvä tämä 29) JA siis vasta tänään olis kuulunu alkaa menkat edellisen kierron mukaan, mutta vuoto on jo loppu ja nännit tuli tänään aroiks. Mitäääh? Voiko olla valemenkat?? Lämmöt on kyl romahtanu, ja vaikea uskoo raskauteen. Kai mä silti testaan huomenna.

Onko kokemusta? Ainoo millon mulla on nännit arat on joskus oviksen aikohin, ja eikai se ovis voi vielä olla, kp 4/29?

Muurahainen: pahoittelut menkoista! Sais jo teillekin papu tulla mikä olis ihan loppuun asti!

Ootellaan93: tervetuloa! Ei näy mun silmään viivan paikkaa mutta toivotaan että sieltä plussa tulis! :D

Nennaa: siinä tavallaan eka on sen terapian jutustelu eka videolla ja elävä pari jolla on ongelma. Sit ne yrittää ratkoa niitä ongelmia ja sen jälkeen on kysymykset/keskustelun aiheet/tehtävät joihin sitten yhdessä vastaillaan. Ja mä jouduin tekee niin että ukon pyysin sanomaan eka ja sitten vasta itse koska muuten olis tullu että "sama vastaus" ihan samaa mäki aattelin". Siinä pitää toiselle antaa puheenvuoro eikä saa syyttää eikä tyrmätä toista :D

Mymmelisti: sanoppa elä muuta. Itsellä on tuo ikä aina vaan yks kysymys... oonko mä 26,27 vai 28 :D kai mä oon vielä 27 ;) monesti oon ukolta sen joutunut tarkistamaan :) ja se pitää mua ihan tyhmänä :D enhän mä ees ukon ikää muista.... joko se on 30 tai 31 :D no laskekaa ite minä -87 syntynyt ja ukko -83 :) molemmat loppu vuodesta :D mulla tais aivo soluja katketa 4 vuotta sitten synnytyksessä kun en tosiaa muista mitään... :D mutta myöhästyneet synttäri onnittelut sulle! Ja olkoon tämä ikä nyt se sun vauva ikä!

Miilia: Ompa nättejä kisuleita! Miten se mamma tossa selällään niitä imettää vielä pitäis synnyttää? :0 jos saisin noista valita olis tuo musta valkoinen (vasemman puoleinen) mun. Ja varsinkin jos se olis tyttö :) tuoki keskimmäinen raita ihan kiva :) mamma on kyl tosi nätin värinen :)

Enu: pahoittelut menkoista! Ja toivotaan että tää on se teidän kierto!

Lumaodessa: jos sulla on hormooni toiminta vähän sekasi :D

Voi ihan liikaa negoja ja tätejä odotteli foorumilla... :sad001 Mä olin Murkunkin oireista ihan varma... Mutta uusia kiertoja kohti! Kyllä ne plussat sieltä on tulossa meille kaikille! Se on päätetty! :gen045 Vappunahan oli tulossa kunnon plussasuma mutta eikös joku voisi aloitella plussa-aaltoa vähän ennakkoon..? Lauruskaah..? :)

Ja tervetuloa uudet! Plussia teillekin hetinyt! :)

Sormet ja varpaat ristissä Luckyn huomisen käynnin puolesta!

On. Alkavalla viikolla vihdoin ovista bongaamaan! Odotukset tosin ei kovin korkealla, kun ei sitä ovisplussaa ole vielä koskaan tullut (tosin testauskertojakaan ei ole monta takana). Ehkä laitan tänne kuvia, jos kokeneemmat tulkitsevat niitä paremmin. :)

Koska mun olis järkevintä testailla? Ens sunnuntai pitäis olla kp1 eli kp28/28 olis lauantaina 2.5.

Lucky, joo mies täälläkin -83 ja se on kyllä paremmin kärryillä omasta iästään ja siitä sitten laskee minkä ikänen mä oon. :D toivotaan et tää on tää ikä kun vauva saa alkunsa ;)
Sulla oli huomenna se lääkäri niin tsemppiä sinne ja tuo hyviä uutisia<3

Onnea Mymmelisti!! Eipä sillä iällä oo niin väliä, kuhan jotain suuntaa-antavaa osaa sanoa :D

Miilia, mitä kisuja! Awww toi vasemmanpuoleinen!

Luckylle tsemppiä huomiseen! Täällä odotellaan :)

Lauruskaah, ehkä su ois "fiksua", mutta ehkä sitä vois jo vähän aikaisemminkin :P

Enu, jännäillään tässä kierrossa sit yhdessä, kun jäi molemmilla jännäilyt viime kierrossa väliin. Täälläkin jo kp 3 ja Luget tähän kiertoon lyhyttä luteaalivaihetta tasaamaan. Fiilis vaihtelee toiveikkuudesta toivottomuuteen, nyt onneks vähän positiivisempi olo.

Hyvää yötä ja plussarikasta ens viikkoa!!

Muoks. Millos Beisla tulee reissusta?

Takaisin