Raskaaksi 2015

Lumikello meillä vähän sama homma, jos mä en yhtään seurais omaa kiertoani ja enemmän painostais miestä vällyjen väliin oviksen tienoilla, niin saatais mekin odottaa plussaa varmasti useita vuosia. Meillä on ihan liian vähän seksiä. Välillä mietin olenko mä oikeasti miehestä niin ällöittävän näköinen läskeineni, ettei se oikeasti halua mua tai onko sillä joku toinen seksikumppani ja siksi ei halua, tai sitten että onko se masentunut, onko sillä jotain testosteroni/joku muu hormoni vajausta, vai onko vaan sen oma lihavuus ettei se pysty/jaksa sellasta suoritusta... ..joskus oon jopa miettinyt että onkohan se homo... Kaikki se kiistää, etenkin sen että musta johtuis tai siitä että olis joku päivä toinen...
Hups, tulipahan avauduttua... :D

Beisla kiitos taas sulle! Sun kommentit saa aina hyvälle tuulelle. Oot kyllä niin ihana! <3 Kiva että sulla oli noin mukava gyne ja että sait vielä neuvojakin. :)

Ja olikos se Haiidi jolla oli synttärit? Onnea onnea! :)

Ja minäkin nään jasmilla haalean viivan. Toivottavasti se vahvistuu siitä. :)

Tädin kohdanneille ja negan saaneille tsemppiä ja jaksuja!

Piinailijoille pitkää pinnaa ja voimia piinailuun.

Pikainen omanapailu: kp 3 ja täti melkeinpä jo pakannut kamansa, illalla ei oikeastaan ole enää yhtään vuotanut. Eli viimeistään huomenna on vaan vika vuotopäivä. Sit vaan ootellaan taas ovista. Ajattelin taas greippimehua ruveta litkimää, josko siitä olis vähän apua. :)

Tyttotiikeri mulla on nykyinen mies ensimmainen, joka sen alkuhuumankin jalkeen jaksaa heilutella peittoja mun makuun riittavasti. :grin Kaikkien muiden kanssa ollu aina ongelmana et saa suunnilleen polvillaan rukoilla ja toinen vaan kaantaa kylkea, ja sit oon jaany ihmettelemaan, et missa ne miehet on, jotka muka aina valittaa, etta vaimo ei anna, kun oma tilanne on ollu just painvastoin.. :shifty: Muutenkaan meilla ei kumpikaan kieltaydy kuin ihan aniharvoin, tosin taytyy myontaa etta talla hetkella mun ei ihan hirveasti tee mieli, mika on mulle kylla todella epatyypillista. Mut en ma silti sano ei, kun mies tekee aloitteen, vaatii vaan vahan enemman lammittelya. Alkuraskaudesta kylla teki mieli ihan.koko.ajan. :wideyed:

Tyttötiikeri :kaikkea sitä omasta miehestään ajattelee. MULLA ollu jotenki samanmoisia ajatuksia.homoksi vaan en vielä ole ajatellut mutta ihan hyvät mahikset ukolla olis uusi kaunis hotelli virkailija pongata työreissultaan mutta onneks ukko on niin mehtä miehen näköinen. Yks kerta vaan ku miehen sisko paljasti että ukko käyttää farkkuja töissä ku avauduin sille ettei mun seurassa koskaan pidä farkkuja jalassa ku kuulemma painaa ja puristaa ni kyllä siinä mustasukkaisuus nousi pintaan ku vuorokauden jos farkut jalassa rekkaa ajelee...pakko siihen olla joku muu syy miks ne farkut on vetäissy jalkaan. Yleensä siis aina samat tuulipuvun housut jalassa. No....

ImageUploadedByVau Foorumi1428466093.659809.jpg
huomenta!

Tuuleeko muualla kovin?

Jasmi, keltarauhasen toiminta voi värjätä vv hieman kellertäväksi, mulla aina sama juttu oviksen jälkeen.
Maaritmarianne, täälläkin meinasi lähteä koira sekä omistaja tuulen mukana kun pihalla oltiin.
Pidän peukut pystyssä täällä teille kaikille :)

Tyttötiikeri oon huomannut saman ilmiön, että ensin syyllistää itseään miehen haluttomuudesta jos on tullut vaikka jokunen kilo lisää painoa, mutta oon kyllä huomannut, että se on turhaa. Ja meillä ainakin stressi on iso tekijä.

Meillä on omana vitsinä se, että mies kyselee aina, että koskas ne "pakkoseksipäivät" on... :D Täytyy kyllä itsekin myöntää, että nautin seksistä enemmän silloin, kun sitä tekee huvikseen eikä tositarkoituksella. :) Ja Junibea sama homma, että ovispaineet eivät ainakaan auta miestä.

Mimmu, en osaa sanoa, kun tää kierto oli sellainen etten tarkkaillu mitään asioita itsestäni, niin en oikein tiedä :D
Hei mitä emättimen tasapainottavia tuotteita (emätinpuikko/kapseli/geeli) voi käyttää raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana? Mulla varmaan ph-arvot heittäny häränpyllyä, vv tuoksahtaa pahalta.

Onnea Mariska vakkarityöstä! :)

Somalle paljon onnea! Siellä päästään häitä suunnittelemaan :joyful:

Lumikello, jeeeeee pääsette pian taas tositoimiin! :)

Maaritmarianne, täällä Savossa tuulee ainakin!

Isot tsempit kaikille kierron/raskauden vaiheesta riippumatta! :)

Kuukuppi muuten myös treenaa vähän salaa lantiopohjan lihaksia :wink Jatkan tätä mun kuppipropagandaa täällä :grin

Hehee, tänään taas greippejä ja greippimehua ostamaan :grin

Larissa ko 9/27-31, tjot-k 10

tää tuli ny taas napaileen mutta toi yö.. Huoh heräsin joskus puoli 3 aikaan enkä millän saanu unta.. Valvoin siis ainakin parituntia puoli 5 katoin viimeks kelloo... Noh sit kun sain nukuttua niin ei tää herräs jo ennen likkaa.. Vähän väsyttää mut ois kaikkee mielekästä tekemistä tänään niin ei haittaa :) eilen sain kans jonkun puuskan kun rupesin oikein urakalla siivoon..pesin vielä kaikki ikkunatkin :)

Soma, ihanaa kun pääsette pian sunnittelemaan ihania häitä, onnea!❤ :)

Meillä ei kans mies tahdo tietää oviksista tai muista. Mies ei myöskään tee lähes koskaan aloitetta makkarin puolella. Paitsi silloin kun on täti paikalla! Meillä kai luonto mennyt sekasin oviksen ja menkkojen kanssa suhteessa viehättävyyteen ja haluttavuuteen? :D

Lucky, itekin huomasin joskus saman asian miehessä. Kotona (tai muuallakaan, jos en käske erikseen laittamaan farkkui) never-ever farkut jalassa, mut jossain vaiheessa mies rupes tulemaan kotiin vasta miun jälkeen ja aina farkut jalassa.. Sano "opettelevansa" käyttämään niitä, ja kaikki uskoo? :D
Farkut kertoo yllättävän paljon meillä ainki miehestä.. Ainiin ja täällä sama syy, puristaa ja kiristää ja kaikkea :D enää ei käytä farkkuja ku vaan harvoin.

Yritin oikein katsella ett tuuleeko täällä, mut tuo 30m korkea kuusi ei hievahtanutkaan. Sit yks-kaks se kumarsikin maata. Eli tuulee täälläkin :D

Kp 4 ja kylläpä oikeesti tulee verta ihan tolkuttomasti... luulis jo vähenevän mut ehei. Yleensä noi pahimmat vuotopäivät on vaan ehkä sen pari päivää ja sit alkaa tasoittumaan. Nyt vaan hulahtelee runsaasti.... Välil tuntuu että oisin just tullu synnäriltä ja ois jälkivuotoa :D

Mulla on farkkuja käyttävä mies ja kyllä sillä berberillä käyttäisin itekki :D oviksen ajakohdan tietää myös ja testiäkin välillä kattoo jos näytän. Eilen tuli taas puolentoista vrk negasuhmuroiden jälkeen isoja kidemuodostelmia ja ne nähtyään mies toted et pitäiskö sitä rysäyttää illalla vielä :D
Tyttö valvo meiän kans yhteentoista,joten ei tarvinu. ;)
Täällä siis kp18/29-33 ja dpo3 oletan. Maha tuli eilen illalla tosi kipeeks muniksien seudulta ja tänään ollu kans,otin ihan särkylääkkeen.
Ois pitäny lopettaa testailu ekaan negaan,mut taas sitä tulee seurailtua.. Taitaa mulla vaan hormonipitoisuus nousta pian oviksen jälkeen taas?

Myrskyinen aamu ollut täälläkin. Aamulenkillä tuntui, et tukka irtoo päästä, kun niin kovin puuskissa tuuli. :wideyed:

Tuosta miesten halukkuudesta/haluttomuudesta olitte jutelleet. Meillä kyllä tämä innokkuus vaihtelee joskus paljonkin, mutta nyt kevään edetessä tuntuu, että hormoonit hyrrää aivan eri tavalla. :rolleyes: Meillä molemmat tekee kyllä aloitteen, mut miehen raskas työ varmasti jonkin verran verottaa haluja. Eilen miehelle tuumasin, että nyt loppuviikosta täytyy sitten heilutella peittoja, koska ovulaatio tuloillaan, niin se vaan tokas, et laitetaan rojut ränniin vaikka joka päivä. :laughing021
Aiemmin en oo maininnu asiasta ja nyt halusin testata, kuinka se asia otti vastaan, mut ilmeisen hyvin siis. :hilarious:

Larissa ihan hyvä, että olet tuota kuppipropagandaa täällä harrastanut, sillä mää ainakin olen harkinnut kovastikin sen hankkimista. :thumright

nuuhku tuo on kyllä jotain niin ärsyttävää heräillä kesken unien. Voisko lisääntyneen valonmäärä vaikuttaa? Mulla ainakin sillä on melko suuri vaikutus ja siks meijän makkarissa on kunnon pimennysverhot. Niistä on kyllä ollu apua. Kannattaa koittaa. :)

ON: Ovistestissä viiva on tummumaanpäin ja peittoja heiluteltu ahkeraan. Hyvä fiilis kaikinpuolin tällä hetkellä. :p

enu kp13/31

Maaritmarianne pohjois-karjalassa tuulee kovasti. Tuntuu, että katto lähtee irti talosta.

Larissa ja nennaa nyt alkaa häiden suunnittelu ja jos se toivottu plussa tulis, kun ei ajattele itseasiaa :) Vinkkejä saa antaa häiden suunnitteluun, kaikki ideat otetaan vastaan ;)

Soma, teillä päin karjalassa onkin niin ihania kartanoita ja muita siellä hyvät mahdollisuudet niissä juhlia häitä, aivan ihanaa! :)
Toivottavasti häiden suunnittelu vie ajatukset pois vauvapuuhista, jos vaikka tärppäis ;)

Soma täällä kans on tota häiden suunnittelua tosin jäi ny vähän taka alalle kun kuitenkin ajateltiin että jos saataiskin se toinen viel ennen häitä :)

Takaisin