Raskaaksi 2015

Tyhmä kysymys, mutta treenaatteko miten usein lantionpohjanlihaksia? Ja onko teillä kokemusta mistä saa parhaat apuvälineet siihen treeniin? Mietin että alkais varmaan olla ajankohtaista treenailla :)

Soffie: elähän nyt vallan masennu sinne, pidät hieman hengähdys tauko siitä vakavasta yrittämisestä ni ei tuu stressiä liiaks. Oireita sulla ainaki on pilvin pimein.

Mimdis: mulla ei varmaan auta mikää enää lantionpohjan lihaksiin... yrittänyt olen jumppailla ja vatsa lihas työtä muutenki teen lähes koko aika ku tää röllykkä on ni joutuu napa selkärangassa liikkuu kaiken aikaa jottei olis nii tossa eessä kaikki...

Koko aika sellanen ällö olo vaikka äsken söin, tekis mieli vaan röyhtäillä koko aika ja jos röyhtäsen ni hapot nousee suuhun. Ois tehny mieli syödä vaikka kokonainen feta juusto oli se niin hyvää. Häiritsee ihan unen saantia. Ketutus alkanu vähä jo painaa pää nuppia. ..liekkö kohta menkat tulossa sittenkin. Saas nähdä.... mutta en tahdo valittaa enempää.... hyvää yötä...

Mulla on tullut hieman keltaista vv välillä :/.. oikee tissi on inhottava kipee, siihen on tullu tosi näkyviin verisuonet, vasemmassa ei nii paljoo :D mielenkiintoisen näköset. Mulla vuoti aamuna nenästä verta ja hampaita pestessä alkanu vuotaa verta. Kumpa sais pian varmuuden tähän oli vastaus mikä hyvänsä :) maha turvottaa ja niin varma olo että menkat alkaa, mahassa siis.

Jasmi, mulla esikoista oottaessa enne ku tiesin oottavani alko ikenet vuotaa harjatessa ja eka epäilin jotain katastrofaalista ientulehdusta ja harjasin kahta tarmokkaammin ;)

Jasmi93: valkkari on täälläkin keltaista ja tahmaista. :D mutta niin on ollu muistaakseni ennenkin. ..

Jepulis, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Mymmeli, miekin mietin samoja asioita toisinaan. Vaikka eihän täällä olekaan kun vasta vuosi yritystä takana, mutta silti.
Tsemppiä kamalan paljon siulle❤ onneksi kohta on lääkäri :)

Beisla, olipas siulla ihana gyne! Kyllähän noilla vinkeillä jo plussa tulee ;) ja hyvä ett kaikki oli kunnossa, eikä tiputtelusta pitäisi olla haittaa :)

Jasmi, ihan ku oisin haaleen haaleen värillisen viivan nähnyt testissäsi :o toivottavasti vahvistuu tai sitten täti tulisi, eikä turhaan venyttäisi kiertoa! :)

Anskunen, iiiks toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin! Tsemppiä ultran odotteluun❤ :)

Väsyttää kamalasti, mut alkaa itkettämään heti kun laittaa silmät kiinni. En halua nähdä enää yhtä ainuttakaan vauva-aiheista unta, koska tahtoisin vaan nukkua sitten, todellisuus tuntuu vaan liian karulta aamulla :D
Onneks täältä saa niin paljon tsemppiä ja jaksamista, joten joka aamu tää on ensimmäinen osoite jonne suuntaan, kiitos ihanat naiset❤
Hyvää yötä kaikki! :)

Pahoitteluni Carnagan :(
Plussatuulia kaikille piakkoin testaaville :smiley-bounce013
Ja onnea kaikille plussanneille :happy:
Toivottavasti pääsisi itsekkin testaamaan parinviikon päästä, tosin en odota plussaavani koska ei päästy hyödyntämään ovista täysin mutta saahan sitä toivossa elää :)

On tää vauvakuume niin kummajuttu.. Vielä ennen meille sattunutta vahinkoa en ollut koskaan potenut minkäänmoista vauvakuumeilua, en edes voinut kuvitella että olisin joskus jonkun äiti! Mutta kun plussa sitten tammikuun alussa pärähti, niin ensishokin jne jälkeen sitä alkoi jo olla iloinen asiasta ja suunnitella varovasti tulevaa. Ja kun raskaus menikin kesken rv 10+4, tuntui kun matto ois vedetty jalkojen alta, ja se katkeruuden ja surun määrä oli aivan valtava. Kun km oli sitten jotakuinkin pääkopassa käsitelty, niin meille oli samointein selvää että yritetään heti uudelleen :sign19

Mies ottaa tän asian tyylillä et tulee sit kun on tullakseen, ei hätäillä asian suhteen ja intoilla liikaa mutta mä taas mietin ja luen vauvajuttuja lähes koko hereilläoloaikani :think005

MindiS parhain apuväline lantionpohjan lihaksille olet sinä itse. Kun on löytänyt lihakset, niin säännöllistä jumppaa. Voi vaikkapa autolla ajaessa jumpata, kun tunnistaa lihaksien olemassaolon :) Toinen on lantionnosto ja käy pakaratreenistä samalla :)

Pahoittelut Carnagan! Voimia kevääseen ja toivon kaikkea hyvää perheellesi :)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan testanneet. Seuraava kierto on aina uusi mahdollisuus :)

On. Kp7 vatsakivut taas alkanut (endon pirulainen ). Jos saisi tuleviin kiertoihin muuta ajateltavaa, miehen kanssa päätimme että vuoden päästä sanomme toisillemme tahdon ♡

Mä en muista että olisi ollut keltaista aiemmin mut voi olla ku sidettä oon käyttänyt nii huomaa paremmin. Viimeksi mulla vuoti kanssa ikenet ja olin kanssa varma et joku kauhee ientulehdus tulee ku lähti yhestä kohtaa vähä sitä ihooki :D

Jepulis tervetuloa joukkoon ja pikaista jatkoa odottajien puolella! :)

Mariskalle onnea vakipaikasta! Mahtavaa!

Pepita muakin ihmetytti km:n jälkeen tuo, että miten se pää toimii noin, että vaikkei kauan ehtinyt raskaana olla, niin mielessä tuntui niin kuin olisi ollut jo melkein äiti ja se vietiin noin vain pois. Ja vaikka maailma meni ylösalaisin, niin kohta oli jo valmis seuraavaan yritykseen! Tietty toipuminen on yksilöllistä ja monelle asian prosessoinnissa menee paljon pidempään...

Monella taitaa olla tuo tilanne, että mies tjottailee ja itse yrittää. Oon miettinyt, että ehkä se on parempikin niin, ettei tule miehelle suorituspaineita. :) Meillä mies haluaa tasan tarkkaan tietää oviksen ajankohdan ja muut, ollaan sen verran laiskempia lakanoiden välissä, että tjottaillen saisi kyllä plussaa odotella pitkään... Tulikohan avauduttua turhan paljon..? :smiley-angelic006:)

Beisla kuulostipa unelma-gynekäynniltä! Pidä kiinni, kun oot löytänyt noin hyvän! :)

Tänään hcg alle 5. Jippii!!! Eikun uuteen nousuun viimeistään ensi kierrossa! :)

Pysyviä plussia kaikille! :)

Mun ei ainakaan kärsi sanoa miehelle mitään ovulaatioon viittaavaa :grin ottaa niin iso paineet ettei onnistu mitenkään.. :rolleyes: olen siis oppinut pitämään suuni kiinni.. mutta kyllähän siinä paha mieli sit tulee jos mies ei lämpene sopivalla hetkellä eikä voi sanoa miks just sillä tietyllä hetkellä ois tärkeää.

tänään VASTA dpo1.. kiduttavan pitkä aika odottaa.

Täällä alkaa hajota pää.. Munasarjalla kamalaa tämä kipu ja heti kun vähänkin jotain syö alkaa etomaan. Anteeksi tämä ruikutus, mutta nyt menee hermot. Panadolia tankattu ...

Lumikello2015: Meillä kyllä heilutellaan peittoja aina kun vaan mahdollista ja silleenkin pitäs oviksen sattua kohdalle mutta meillä on kyllä se pikkunen ongelma ettei asuta VIELÄ samankatonalla vaikkakin ei olla erossa kuitenkaan kun ihan muutamiapäiviä putkeen. Tässä tilanteessa kyllä mainittava millon mahdollinen tärppiviikko ettei ainekaan sillon lähde kotonaan käväsemään :excited001

Takaisin