Tyttötiikeri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Lumikello meillä vähän sama homma, jos mä en yhtään seurais omaa kiertoani ja enemmän painostais miestä vällyjen väliin oviksen tienoilla, niin saatais mekin odottaa plussaa varmasti useita vuosia. Meillä on ihan liian vähän seksiä. Välillä mietin olenko mä oikeasti miehestä niin ällöittävän näköinen läskeineni, ettei se oikeasti halua mua tai onko sillä joku toinen seksikumppani ja siksi ei halua, tai sitten että onko se masentunut, onko sillä jotain testosteroni/joku muu hormoni vajausta, vai onko vaan sen oma lihavuus ettei se pysty/jaksa sellasta suoritusta... ..joskus oon jopa miettinyt että onkohan se homo... Kaikki se kiistää, etenkin sen että musta johtuis tai siitä että olis joku päivä toinen...
Hups, tulipahan avauduttua... :D
Beisla kiitos taas sulle! Sun kommentit saa aina hyvälle tuulelle. Oot kyllä niin ihana! <3 Kiva että sulla oli noin mukava gyne ja että sait vielä neuvojakin. :)
Ja olikos se Haiidi jolla oli synttärit? Onnea onnea! :)
Ja minäkin nään jasmilla haalean viivan. Toivottavasti se vahvistuu siitä. :)
Tädin kohdanneille ja negan saaneille tsemppiä ja jaksuja!
Piinailijoille pitkää pinnaa ja voimia piinailuun.
Pikainen omanapailu: kp 3 ja täti melkeinpä jo pakannut kamansa, illalla ei oikeastaan ole enää yhtään vuotanut. Eli viimeistään huomenna on vaan vika vuotopäivä. Sit vaan ootellaan taas ovista. Ajattelin taas greippimehua ruveta litkimää, josko siitä olis vähän apua. :)
Hups, tulipahan avauduttua... :D
Beisla kiitos taas sulle! Sun kommentit saa aina hyvälle tuulelle. Oot kyllä niin ihana! <3 Kiva että sulla oli noin mukava gyne ja että sait vielä neuvojakin. :)
Ja olikos se Haiidi jolla oli synttärit? Onnea onnea! :)
Ja minäkin nään jasmilla haalean viivan. Toivottavasti se vahvistuu siitä. :)
Tädin kohdanneille ja negan saaneille tsemppiä ja jaksuja!
Piinailijoille pitkää pinnaa ja voimia piinailuun.
Pikainen omanapailu: kp 3 ja täti melkeinpä jo pakannut kamansa, illalla ei oikeastaan ole enää yhtään vuotanut. Eli viimeistään huomenna on vaan vika vuotopäivä. Sit vaan ootellaan taas ovista. Ajattelin taas greippimehua ruveta litkimää, josko siitä olis vähän apua. :)
Muutenkaan meilla ei kumpikaan kieltaydy kuin ihan aniharvoin, tosin taytyy myontaa etta talla hetkella mun ei ihan hirveasti tee mieli, mika on mulle kylla todella epatyypillista. Mut en ma silti sano ei, kun mies tekee aloitteen, vaatii vaan vahan enemman lammittelya. Alkuraskaudesta kylla teki mieli ihan.koko.ajan.