Raskaaksi 2015

Kiitos tsempeistä!

Beisla tosi kivan olonen gyne kun neuvoi ja kiva että ultrasi! Toivon niin et mäkin saan kunnon tutkimukset ja kivan lääkärin / gynen kun lääkäriin pääsen ettei tarvii jäädä miettii mitä jos niin tai näin ja mitähän toi meinas :D

Mymmelisti, Kurjaa tuollainen masistelu joka tulee säännöllisesti :( Mutta nyt ajattelet positiivisesti, että jos ei tässä kierrossa tärpännyt niin se lääkäri on ainakin sit jonkun ajan päästä ja vie taas varmasti asiaa eteenpäin. Ja kysymykseen miltä tuntuu olla raskaana.. Toi lienee tosi yksilöllistä, koska tiedän ihmisiä jotka nauttivat siitä, mutta itse en ole vielä kummastakaan raskaudesta pystynyt nauttimaan. Raskaudet ovat olleet minulle vaikeita (jotain kertonee sekin, että viimeisimmän raskauden aikana olin töissä pari viikkoa ennen kesälomaa ja kolme yötä kesäloman jälkeen kun kesäloma ajoittui jonnekin rv 16-20 tienoille ja muun ajan olin sairauslomilla). Raskaana ollessa suurimman osan ajasta maha häiritsee ja on tiellä, mutta jostain syystä sitä kuitenkin sitten kaipaa uudestaan. Hullua! Mutta tosiaan, omilla kokemuksillani jättäisin mieluiten raskauden jonkun muun kontolle jos se olisi mahdollista ja itse sitten vaan synnyttäisin ja imettäisin jne ;)

Anskunen, Kiva, että haluavat tuolta kautta ultrata ja siten seurata raskautta. On muuten kumma asia miten raskaana ollessa aika kuluu tosi hitaasti siihen ensimmäiseen ultraan asti ainakin ja sit hidastuu uudelleen taas kun alkaa olla viimeiset kuukaudet käsillä..

Mariska, Onnea vakipaikasta!

Jasmi, Mä näen tuossa sun testissä hyvin hyvin haalean, mutta kuitenkin punertavan viivan!

Beisla, Kuulostipas mukavalta tuo sinun gyne kun antoi hyviä vinkkejäkin teille! Nyt vaan seuraavaan kiertoon sitten vinkkien mukaan inssejä niin nähdään lopputulos :)

MindiS, sinähän se olitkin tosiaan :) Mutta mulla piinailua vielä reilu pari viikkoa, viime kierto oli 33pvää..

soffie, älä nyt nainen hyvä lannistu ja luovuta♥
Kyllä te oman lapsen saatte, miksi ette sais :) Nyt vaan vitamiiniasiat kuntoon molemmille,kenties vehnistä ja oviksia hyödyntämään vaan :)

Hampaaton, pahoittelut tädistä,mutta peukut pidentyneestä lutiksesta,jei! :)

ninukki, symppistä että siellä on mies noin huolissaan asiasta :)
Täälläkin on mies 100% mukana, eka kierron jälkeen ilmotti et hän alkaa nyt huolehtimaan vitamiineista oikein ajatuksella ja ottaa vehnistä myös yms. Meillä tosin on jo yksi yhteinenkin ennestään ja pysyvä plussa tuolloin saatiin yk 6, jota ennen yksi kkm ja yksi varhainen km,jota en kerennyt edes plussaamaan. Mutta epäilystä ei silti ole,kun jouduin lääkärissäkin käymään kuin toiseen tissiin kasvo aikamoista pahkuraa ja ultraava lekuri sano heti et raskaudesta johtuvaa rauhaskudoksen kasvua.

Mymmelistille iso halaus♥ En mä oikein osaa kuvailla miltä tuntuu olla raskaana..Jännittävää, epäuskoista, ihanaa,odottavaa. Oksettavaa, väsyttävää, turvottavaa ja särkevää. Tunteita ja oloja on lukemattomia ja ne vaihtelee raskauden vaiheiden mukaan. Mua välillä ahisti enkä malttanu odottaa et lapsi vihdoin syntyis ja välillä raskaana oli ihan kiva olla. Pääsääntöisesti mä olen kai niitä,jotka ei itse raskaanaolosta kauhiasti nauti, oon ollu niin raihnanen.. Mut lopussa kiitos seisoo ja kyllä sen kaiken vaan jaksais uudestaankin :)
Onneks teillä on se lekuri tulossa ja paree olla perumatta, ois ihan kohtuutonta!

Anskunen, tsemppiä sinne odotteluun, varmasti hermoja raastavaa! Toivotaan et kaikki on loistavasti :)

Mariskalle onnet vakkaripaikasta!

Beisla, just sanoin miehelle kun tatskasta puhuttiin, et tää on vähän win win situation! :)
Kiva että sait hyviä vinkkejä gynen luona! Jännä kun monasti sanotaan et ovispäivä ja sen jälkeinenkin kannattaa hyödyntää, mutta gynesi mukaan ois jo myöhästä. Eli ajoissa hommiin naiset! :)

Jasmi, jotain hyvin haaleaa minäkin näen, mutta onko siinä väriä? Toivotaan että vahvistuu!! :)

Jasmi, mää nään kans tuossa haaaalean viivan, mutta viiva kuitenki!

Kiitos onnitteluista! Tänään tuli yhtäkkiä ihan älyttömän huono olo, ihan rupes oksettaan.. Menin pötköttään, ja meni hetken päästä ohi. Lisäks ihan tajuton väsy ollu koko päivän! En vaan silti jotenki jaksa taas uskoa, että olis tärpänny, vaikka oli se mahollinen kiinnittymisvuotoki dpo5 mitä ei oo ennen ollu:) ei vaan haluais oottaa ja innostua liikaa, ettei taas pety

Jasmille varovaiset onnittelut! Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan :)

Carnaganille iso hali <3 raskasta teillä varmasti ollut :(

Beisla, ihana et on ollu hyödyllinen gyne-käynti!

Meritähti kp18/30-65. Tjot yk6/7?

Beisla olipa mukavan kuuloinen lääkärikäynti sulla. Kivasti anto neuvoja ja hyvä juttu, jos se loppukierron tiputtelu ei vaikuta hedelmöittymiseen. Nyt vaan vinkit sit käyttöön seuraavaan kiertoon. :happy:

jasmi jotain hailuraa sinne testiin on piirtynyt. Vahvistumista siis sille. :joyful:

Mariska onnea vakkarityöstä. Sellaista ei nykypäivänä helpolla saa. Nythän voit sitten jäädä hyvillä mielin äippälomalle, kun on työ mihin palata. :wink

Mymmelisti välillä sitä vaan täytyy purkaa huonoa fiilistä, se auttaa. Ja tää paikka on just sitä varten, joten anna tulla vaan. Tuosta lääkärikäynnistä sen verran, että hyvähän se on kuitenkin osata varautua kaikkeen ja itekin oon vähän samanlainen, että kaikki tarttis ottaa huomioon mitä voi tulla vastaan. Jos ootte julkiselle puolelle menossa, niin kannattaa toki varautua siihen, että painoon kiinnitetään aika helposti huomiota. Ovat julkisella puolella paljon tarkempia bmi:stä kuin yksityisellä.

Carnagan voimia teille. :Heartred

enu kp12/31

Hei! :)

Mahtuisiko joukkoon yksi kuumeilija lisää??
Täällä yritystä 03/2014 lähtien, matkalla kkm rv 15+ ja nyt niin toivottaisiin uutta plussaa, ja että pysyisi syliin asti matkassa!!

Kotosalla on kolmikko vuosimalleja -03, -04 ja -08, nyt olisi ensimmäinen yhteinen haaveissa..:Heartred
Kierto nyt 16/30-33, joten aikalailla nyt odottelua vaihteeksi edessä...:wideyed:

Beisla, onpas sattunut ihana gyne :) noilla ohjeille teille plussa pärähtää!

Mymmelisti, iso hali sinne! Uskon, että saat apuja sieltä lääkäriltä ja pääset ihmettelemään niitä raskauden oloja ja iloja :) allekirjoitan kyllä noi sun tunteet ja ajatukset..

Jasmi, kyllä siellä 2 viivaa näkyy!

Anskuselle tsempit ja peukut pystyyn ultraan!

Tervetuloa kaikki uudet!

Larissa kp 8/27-31, tjot-k 10

Kommentoin pikaisesti. Oon iltavuorossa. Kohtpuolin lähen kotia kohti. :)

Lukutoukka: Pahoittelut negasta.:sad001

Carnagan: Voimia teille molemmille ja hyvää jatkoa!:hug013Ois kiva kuulla siun kuulumisia jatkossakin!:)

Hampaaton: Pahoittelut menkoista.:sad001

Mariska: Onnea vakkaripaikasta!:)

Beisla: Kiva kuulla, et sait hyviä uutisia gyneltä ja neuvoja, milloin inssi kannattaa ajoittaa.:)

:welcome Jepulis!

Ja jasmin testissä nään jotain hyvin haaleaa! Toivotaan että vahvistuu! :)
Tervetuloa jepulis! Toivotaan että vierailu jää lyhyeks :)

On. Täällä särkee taas päätä.. Huono olokin yllätti mutta meni jo ohikin.. Jos en tietäis että dpo:t on korkeintaan 6 niin voisin jo kuvitelakki jotain :D mutta hirvee vihlasu tai kesti kyl aika kauankin tuol alakerran suunas.. Oi josko ois kiinnittymistä :)

Pahoittelut negoista, tädeistä ja masiksista. Kaikille kovasti voimia! :3some

Kp 20/28(29) ja dpo 5.
Olo on niiiiin tavallinen kun vaan voi olla. Ei mitään normaalista poikkeavaa fiilistä. (Tarkotus olikin panosta ensi kiertoon.) Hassua, kun Viime kierrossa kun oli vaikka mitä oireita. Nyt vois panostaa ressin eliminointiin...

Nyytti: Kiitos tsempistä. Täällä käytössä melkein kaikki muu mahdollinen paitsi vehnis ja geleet. Ja muuta ei tehdäkään kun oviksia hyödynnetä. Eiköhän tää meidän "yrittäminen" ollu tässä. Tulee sitten jos tullakseen. Ei ole energiaa nyt tähän kierron pelleilyyn. Täällä rinnat kipeytyy joka minuutti lisää, niin turvoksissa , että kainaloita särkee ja" rinnat leviää sivuille" miehen sanojen mukaan :D Nää rinnat on aivan äärirajoillaan. Tää on tosi inhottavaa. Nyt eilisestä illasta säännöllisesti tähän iltaa saakka vihlonut aika kipeästikin oikeaa munasarjaa ja viiltelyä kohdun kohdalla. Kohdulla myös sellaista jännää kutitusta, mutta mites sisältä raavit. Oon niin herkillä, että kokoajan voisi itkua vääntää. Naiseus <3

Täälläkin pääkipu.. Kaikki muut "oireet" on hävinny paitsi VAROITUS alapää valuttelee koko ajan limaa/vaaleeta. En oikein tiedä onko valkovuotoa. Halut on kauheet mitä ei oo ennen näin kauhiasti ollut, närästystä on ja toinen nänni arkana.Vatsakipu on onneksi helpottanut, mutta suottaapi olla noista maitohappobakteereista johtuvaa helpotusta :) Torstaista kolme päivää eteenpäin meinasin kuolla siihen vatsakipuun ja turvotukseen. Turvotus jatkuu edelleen. Nenä vuosi vielä hetki sitte ku vettä olis yhtäkkiä tippunut. Nyt aivan kuiva ja verta tulee kun niistää.

Hiukan kiva herätä aina siihen todellisuuteen kun tekee testiä........... Jouluvauva olisi tulossa jos on tullakseen :)

Takaisin