MindiS, sinähän se olitkin tosiaan :) Mutta mulla piinailua vielä reilu pari viikkoa, viime kierto oli 33pvää..
soffie, älä nyt nainen hyvä lannistu ja luovuta♥
Kyllä te oman lapsen saatte, miksi ette sais :) Nyt vaan vitamiiniasiat kuntoon molemmille,kenties vehnistä ja oviksia hyödyntämään vaan :)
Hampaaton, pahoittelut tädistä,mutta peukut pidentyneestä lutiksesta,jei! :)
ninukki, symppistä että siellä on mies noin huolissaan asiasta :)
Täälläkin on mies 100% mukana, eka kierron jälkeen ilmotti et hän alkaa nyt huolehtimaan vitamiineista oikein ajatuksella ja ottaa vehnistä myös yms. Meillä tosin on jo yksi yhteinenkin ennestään ja pysyvä plussa tuolloin saatiin yk 6, jota ennen yksi kkm ja yksi varhainen km,jota en kerennyt edes plussaamaan. Mutta epäilystä ei silti ole,kun jouduin lääkärissäkin käymään kuin toiseen tissiin kasvo aikamoista pahkuraa ja ultraava lekuri sano heti et raskaudesta johtuvaa rauhaskudoksen kasvua.
Mymmelistille iso halaus♥ En mä oikein osaa kuvailla miltä tuntuu olla raskaana..Jännittävää, epäuskoista, ihanaa,odottavaa. Oksettavaa, väsyttävää, turvottavaa ja särkevää. Tunteita ja oloja on lukemattomia ja ne vaihtelee raskauden vaiheiden mukaan. Mua välillä ahisti enkä malttanu odottaa et lapsi vihdoin syntyis ja välillä raskaana oli ihan kiva olla. Pääsääntöisesti mä olen kai niitä,jotka ei itse raskaanaolosta kauhiasti nauti, oon ollu niin raihnanen.. Mut lopussa kiitos seisoo ja kyllä sen kaiken vaan jaksais uudestaankin :)
Onneks teillä on se lekuri tulossa ja paree olla perumatta, ois ihan kohtuutonta!
Anskunen, tsemppiä sinne odotteluun, varmasti hermoja raastavaa! Toivotaan et kaikki on loistavasti :)
Mariskalle onnet vakkaripaikasta!
Beisla, just sanoin miehelle kun tatskasta puhuttiin, et tää on vähän win win situation! :)
Kiva että sait hyviä vinkkejä gynen luona! Jännä kun monasti sanotaan et ovispäivä ja sen jälkeinenkin kannattaa hyödyntää, mutta gynesi mukaan ois jo myöhästä. Eli ajoissa hommiin naiset! :)
Jasmi, jotain hyvin haaleaa minäkin näen, mutta onko siinä väriä? Toivotaan että vahvistuu!! :)