Raskaaksi 2015

Meillä alkaa tää lapsenteko olla siinä vaiheessa, että mies haluaa ehdottomasti tietää mitä ovistestit näyttää ja milloin on pakko tallettaa. Jopa siinä vaiheessa, kun se oli sairastunut influenssaan ja alko oleen pelistä pois, se teki parhaansa, kun oli just oikea päivä :grin Tää homma alkaa 1,5 vuoden jälkeen oleen jo aika surkuhupaisaa :grin

Jepulis tervetuloa! Täällä yritystä 7/14, plussa 10/14, kkm rv 15 jola todettiin tammikuussa rakenneultrassa rv 20.

Beislalla ollut hyvä gynekäynti jee! Niin minäkin olen ymmärtänyt että dpo -3 -2 ja -1 tuottaa enemmän tulosta kun dpo 0 / 1 :)

Mymmelisti, toiv lääkärikäynti tulee olemaan hyödyllinen !

Jasmille vahvistumista!!

Carnagan voimia teille ♡

Meillä myös miehellä ovis tuottaa paljon stressiä eikä aina sen takia kykene... ja tuo mun mies on vie sellanen että se stressaa kaikki asiat kymmenenkertasena normaaliin verrattuna.. en tie pitäiskö ens kierros kokeilla olla kertomatta tai jotain.. kyllä sitki veetuttaa jos ei oo seksiä oikeina päivinä.. Onnea teille joiden mies on valmiina vaikka joka päivä! :)

Soma: Oih ihanaa. Häät on parasta ja muistelen omiani niin lämmöllä ja kaiholla :)

Meillä mies jaksaisi joka päivä vaikka kaksi kertaa, mutta mun pakko rajoittaa se kertaan tai joka toiseen päivään :D Voisi asiat huonomminkin olla! Täällä edelleen rinnat turvonneet entisestään, verisuonet pullottaa ihan pinnassa :D Menkka jomoja tosiaan ollut viimeisen viikon mutta ei näy menkkoja ja myös tuota munasarjaa jomottaa edelleen ihan kunnolla. Tää ummetus on kyllä kummallinen"oire" mulla :D Pitäisiköhän tässä alkaa jo lääkäri aikaa soittelemaan, aloittaa uusi Tero kuuri tai soittaa omalle sairaanhoitajalle se varmaan osaa kertoa miten kannattaa tehdä nyt. Jos ei huomiseen mennessä ala, niin huomenna aamulla tikulle pissimään! :D

Susannne: Meillä mies osaa kanssa viedä ton stressaamisen ihan järjettömiin svääreihin. Se on välillä aika raskasta, kun toinen ressaa niin kovin :DVielä se ei ole pupuiluun vaikuttanut. :D

Olen täällä ollut nyt aika ulkona ja puhelin reistailee sen verran että en pysty hyppäämään sivuja taaksepäin lukemaan teijän tekstejä mutta onnittelut plussista jos sellasia on tullut ♡ ja tsemppiä kaikille joilla on tullut huonoja uutisia ja täti kylään ♥

On. Aamulla mies oli ollut niin ihana että oli käynyt testejä ostamassa sillä aikaa kun nukuin että saan testata aamupissasta varmemman tuloksen :D ♡ mutta siitä ei ihan sellanen tullu kun toivoin.. puhdas negahan sieltä pärähti :( ei näy tätiä vieläkään ja oireet jatkuu kp. 39/30... noh, pitää nauttia siitä että ei oo menkkoja ja mahakipuja ainakaan vielä :D

Häiden suunnittelu oli ihanaa <3 tylsistyim vähä häiden jälkee ku ei oikeen ollukaa mitää tekemistä :D

Meillä miehellä haluja riittäis yllin kyllin, itelle riittäis vähempiki :D vuorotyöt toki sekoittaa vähä pakkaa ettei aina pääse pupuilee hyvään aikaan :/
Ovulaatiosta en oo ite ottanu stressiä, nyt ekaa kertaa testailen ja pohdin sitä puolta. Mies ei halua tietää, ei hakuu et pelkästäön sillon "pakosta" pupuillaan. Mut eipä tuo vastaankaan ikinä laita ni helppo hyödyntää jos ovis tulis....

Täällä etelässäkin hirmuinen tuuli. Ei kovin kauaa huvittanu hiekkalaatikolla istuskella :D

Jasmi, joko teit uuden testin? Täällä ollaan malttamattomia! :smiley-bounce012

Jepulis80, tervetuloa mukaan! Pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti seuraavalla kerralla papu pysyy mukana.

Nuuhku, toivottavasti oli kiinnittymistä! :) Ja tulispa mullekin tollanen siivouspuuska.

Soffie, voimia teille. :hug013 Joskus tekee varmasti hyvää unohtaa yrittämällä yritys ja antaa vähän hermojen levätä. Mut toivottavasti plussaat jo nyt, odotan sun huomista testiä! :grin

mindiS, muistelenkohan oikein että lantionpohjan lihaksia voi treenata myös ilman apuvälineitä, jos pissatessa välillä "pysäyttää". Välineitä en oo hankkinut mutta sitä joskus teen.

Nennaa, vauva-aiheiset unet ei kyllä helpota yhtään. Toivon sulle unia vaikka kissanpennuista sen sijaan. :grin (Tai mistä eläinlapsista nyt tykkääkin.)

Pepitallakin piinapäivät käsillä, plussatuulia! :wav

Soma, onnea tulevista häistä! Mä sain hääfoorumilta paljon vinkkejä. Hirveästi siellä tuli uusiakin asioita, että "pitääkö mun tämäkin ottaa huomioon?" Mutta keskittyy siihen mikä on itselle tärkeää, ei kaikkea tartte tunkea mukaan jos ei tunnu omalta jutulta. Esim. vaikka me haluttiin alkoholia häihin, ite ja kaverit tykkää enemmän viinistä, niin jätettiin suosiolla sidukat ja kaljat ostamatta ja panostettiin viiniin ja kahvin aveceihin. Muuten kaks vinkkiä antaisin, mistä erityisesti tykkäsin: 1) palkatkaa valokuvaaja. Meillä on kavereissa paljon harrastajakuvaajia, mutta jos kuvaa häissä ei kunnolla ehdi olla vieraana. Ei sen ole pakko olla ammattilainen jos ei budjettiin sovi, mutta kuitenkin erikseen tehtävään hommattu/palkattu. Kun foorumilla luki "mitä olisin tehnyt toisin" -ketjua, niin valokuvat nousi kyllä korkealle listassa. 2) Tää ei ehkä sovi kaikille, mutta vietiin kaverin häistä idea, että hääparin pöydän edessä on muutama vapaa tuoli. Siihen voi sitten vieraat tulla vapaasti juttelemaan. Ehtii paremmin vaihtaa kuulumisia eri ihmisten kanssa, eikä tarvitse istua kahdestaan koko aikaa. Puolison kanssa ehtii jutella muutenkin. :)

Lumikello, hienoa että hcg on laskenut ja pääsette taas yrittämään!

Tyttötiikeri, kiitos ihanista sanoista. :) Mietin tota sun miehen haluttomuutta. Voihan olla, että se johtuu jostain mitä mainitsit, mutta voi myös olla että sillä vaan on vähemmän haluja. Niin kuin seksuaalisen suuntautumisen, myös halujen skaala on laaja. On vain myytti, että mies olis aina halukkaampi. Eri ihmisillä vain seksin tarve ja halujen määrä vaihtelee. On tosi kiimaisia ihmisiä ja on aseksuaaleja, jotka ei halua ollenkaan seksiä (ja kaikkea siltä väliltä). Jotkut aseksuaalit haluavat elää yksikseen, mutta monet myös haluavat vakituisen elinkumppanin. Halujen määrä voi muuttua elämän aikana, mutta niin kuin suuntautumista, sitä on vaikea muuttamalla muuttaa. Eikä vähemmän halukas välttämättä koe, että omissa haluissa olis mitään korjattavaa. Ainakaan siinä tapauksessa "vika" ei ole puolisossa.
Sori, en tiedä tuliko liikaa väännettyä rautalangasta, mutta vaikea välillä tietää mihin ihmiset on perehtyneet. Ite on oman suuntautumisen takia tullut lukeneeksi vähän sitä sun tätä seksuaalisuuden eri muodoista.

Maaritmarianne, kappas puu tiellä! Joo täälläkin tuulee tosi paljon.

Lucky, outoa sun miehen farkkujuttu. Onko se sit sanonu miksi käyttää niitä töissä?

Larissa, jes kuppipropagandalle! :grin

Enu, toivottavasti tulee pian ovisplussa! Ainakin tallettelut teillä tuntuu olevan kunnossa. :)

Elyssei_, harmi kun sun kierto tuntuu venyvän. Tulis nyt täti niin pääsisitte uuteen yritykseen.

Somalle onnea! :happy: Häät on kyllä ihania. Omiakin aina välillä kaiholla muistelee. Vaikka onhan niissä suunnittelemista mut teillä on onneks hyvin aikaa. Me suunniteltiin meiän häitä noin 4kk ja silti kaikki onnistui hienosti. Beislaa komppaan kyllä tossa valokuvausjutussa. Meillä oli palkattu valokuvaaja ja oli kyllä hintansa arvoinen. Ei tarvinnu kenenkään vieraan stressata valokuvauksesta ja sai itse vaan nauttia juhlista eikä tarvinnu miettiä että otetaanko niitä kuvia tarpeeksi.. Ja ammattilainen osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja olla silti aika huomaamaton. :)

Nennaa, tuli mieleen että ootteko jotain lääkäriaikaa varannu jos teillä on nyt vuosi yrittämistä takana..? Voi olla et on menny multa ohikin..

Jepulis, tervetuloa joukkoon ja plussatuulia sinne! :welcome

Elysseille pahoittelut negasta! :Heartpink Toivottavasti nyt sentään pääsis kierto alkuun, jos ei sitten ovulaatio oo ollu tosi myöhään...

Mä oon nyt nauttinu siitä että nyt ovulaation aikana huomaa että halut nousee kun pillereiden aikaan oli aika tasaista. Vuorotyöt meilläkin vähän sekoittaa pakkaa mutta muuten menee halut kyllä aika hyvin tasan, ei valittamista siis...:wink Nyt tuli vaan vähän huonoja uutisia kun mies lähtee kuukaudeksi työreissulle niin jää ensi kuun ovis hyödyntämättä. Eikä kyllä ikinä olla noin pitkään oltu erossa niin saa nähdä miten siitä selviää..:nailbiting:

Kp 12/30?

jasmi täälläkin odotellaan sun uutta testiä.. Testaa jo! :wink

Somalle piti toivottaa onnea tulevista häistä! Toivotaan, että kun suuntaat ajatukset niihin, niin pääsee plussa yllättämään teijät. :happy:

Mä testasin aamulla mutta eipä tuo viiva oo ainakaa viel vahvistunut -.- tänään on ollut palakurkussa koko aamun mutta ei onneks silleen kunnolla okseta. Ällövaroitus : mun vv haisee iha siltä ku menkat ois just loppunut semmoselta imelältä, en kuitenkaa usko että mikään tulehdus on. Rinnat on entistä kipeemmät mutta ei onneks pahasti, turvonneet ovat kyllä.
Pakko käydä varmaan loppu viikosta semmonen apteekin oma testi kun luin että joillakin noi halppis testit näyttää haaleeta kun muut jo hyvää plussaa. Paitsi jos täti tulee sitä ennen niin sit en osta. Voi olla että jatkossa jää nää nettipaikkojen testit ostamatta jos noi mun hailurat on viivanpaikkoja :smiley-angry019 meinasin että voisin tehä sen digin mutta en raaski sitä kyl tuhlata, ja noi apteekin omat on kyl ollu hyviä.
Muoks, neljättä järkyt ilmavaivat, jää moni mies kakkoseks jos lähtis pierukilpailuun :laughing021:smiley-ashamed008

Muokattu viimeksi:
Mariska86 ihan huippua!! Tämmösillä ajoilla (lama,firmat kaatuu) ni on ihan täydellistä jos löytää vakkari työn! Mahtavaa! Oon tosi onnellinen sun puolesta! :)

Carnagan vielä kerran isot pahoittelut, mutta onneksi teillä on tosissaan siellä jo rakkaita mussukoita jotka taatusti helpottaa edes vähän noita pettymyksiä <3

Beisla tosi ihana gyne on teille sattunu! Mullakin tiputtelua yleensä kaks päivää ennen ku menkat kunnolla alkaa, se on tosi inhottavaa! Mutta hyvä kun sä selvitit asian munkin puolesta eli ei vaikuta hedelmöittymiseen :) tosi hyvä että siellä myös luovuttaja on täysillä mukana elämäntavoilla ja kaikilla mahdollisilla keinoilla millä vain pystyy :)

Jepulis80 tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon ja pikaista plussausta :)

Pepita_ ihana kun miehen kanssa saitte käsiteltyä km:n ja päätitte yhdessä tuumin jatkaa yritystä :) toivottavasti ensi kerralla pikkuinen pysyy liimattuna loppuun asti!

Nennaa olen ihan samaa mieltä että tämä foorumi ja naiset täällä on ihan mahtavia! Tätä tuen ja tsemppauksen määrää ei voi etes uskoa todeksi! Ootte ihania ihan jokainen :) <3

Soma kiitos vinkistä, koska pitäähän tässä saaha tosissaan muukin kroppa kesäkuntoon niin pepputreeni samalla, jei! :) ja hurjasti onnea!! Aivan ihanaa! Nyt teillä on tosissaan muutakin ajateltavaa ja suunniteltavaa tämän vauvvaprojektin lisäksi! :) hurjasti onnea!!! :)

Tyttötiikeri onpas inhottavaa, mutta jospa tämä kevät ja kesä saisi sun miehen hormonit hyrräämään ja innostuisi taas heiluttelemaan peittoa urakalla. Joskushan tuo pimeä vuodenaika ja kevätväsymys voi vaikuttaa haluihin. En jaksa uskoa että sinussa olisi ainakaan yhtään mitään vikaa :)
Ja mulla ekaa kiertoa käytössä verigreippimehu ja verigreipit, niin eipä tarvii etes baari illan jälkeen miettiä liukasteita :D yleensä jos juon vähänkään alkoholia niin aamulla on koko kroppa ihan rutikuiva myöskin emätin mutta nyt greippien ansiosta oon ollut kaikkialta muualta ihan sahara paitsi sieltä alhaalta ;)

Maaritmanne oikein ihanaa huomenta :) täällä p-savossa ei kyllä pahemmin tuule. Aamulenkillä vähän tuli jotain töhnää taivaalta mutta muuten oikein ihana ulkoiluilma :) ja meillä ihan sama meininki mun miehen halujen suhteen! Koko aika sais olla pupuilemassa jos siltä kysyttäis ;) mut en tosissaan ymmärrä että miksei sponttaanisti vois jossain muuallakin harrastaa kuin vaan aina sängyssä! Pari kertaa olen saanu sen sohvalla kellistettyä ja talonyhtiön saunatilassa omalla saunavuorolla, mutta ihanaa ois semmone pieni kiinnijäämisen tuoma jännitys ;)

Lumikello2015 meillä tosissaan heilutellaan peittoa ilman kalenteria (päivittäin tosin) ja vitsillä joskus saattaa mies kysyä että tänäänkö on se päivä kun supersiittiöt pitää tuikata oikein syvälle että se vauvveli saatais alulle :DD mutta eipä kummemin muuten olla stressiä siitä peiton heiluttelusta, koska oon huomannu saman että seksistä nauttii enemmän myös itse kun tekee sitä huvikseen ;)

Nuuhku siellä taitaakin olla kevätsiivouskärpänen purrut ;) oi kumpa ittellekkin iskis semmonen. :)

Beisla joo, sitä mä oonki nyt koettanu harrastaa siis pissisuihkun katkaisua :D

Ja täällä tais olla monta kenellä nyt jännät paikat menossa ;D

Somalle tuleviin häihin paljon onnea :Heartred
Mullekin hääjutut nyt aika ajankohtaisia kun ystävä menee naimisiin ja olen kaasona. :Heartpink
Onkin ensimmäinen kerta kun on kaasoksi päässyt.

Meillä perheen pienin jatkaa sairastelua.. en oo viime viikolla enkä nyt tällä viikolla päässyt kouluun ollenkaan. :sad001Jään hirvittävästi jälkeen kaikessa. Eilen piristi mieltä kun olin päässyt yhden kurssin läpi jonka olen jo 2 kertaa käynyt istumassa.. on niin vaikee ollut mulle, olin varma että en nytkään päässyt läpi, mutta meni se.. rimaa hipoen kylläkin, mutta pääasia että läpi pääsin. :rolleyes:

Harmi Elyssei kun kierto pitkittnyt. Sun kuulumisia oon odotellutkin. :happy: Toivottavasti kp koittaa pian.

Lissu, ei olla käyty tutkimuksissa eikä aiota hoitoihin mennä. Korkeintaan tutkimuksiin, jotta varmistuu ett joko meissä ei mitään vikaa ole, tai ettei koskaan tulla saamaankaan lapsia.. Mutta katsotaan nyt, huomenna pitäisi taas neuvolasta tulla puhelua ton tauko-ehkäsyn osalta, mut vähän jäi viimepuhelusta sellanen fiilis ettei sieltä suunnalta apua tule, koska miulla aurallinen migreeni ja tädin kokeilu minipillereistä; puolen vuoden menkat, viikko taukoa ja taas sama rundi uusiksi..

Beisla, vastoin kaikkia odotuksia (koska meillä on nyt tämä kissapappa) olen kuitenkin itse koiraihmisiä, mies tykkää kissoista :) porukoiden koirasta (jonka pentuajan mie vielä asuin porukoilla) näen pentu-unia aina silloin tällöin ja huomattavasti kivempia ne on ku vauvaunet, kun aamulla ei tarvitse pettyä! :)

Junibea, paranemisia sinne kovasti toivottelen! Ja hienoa kun vihdoin pääsit toisella yrittämällä kurssin läpi :) toivottavasti muut kurssit ovat helpompia :)

Täällä mennyt pariin otteeseen jo sähköt, porukoilla muutaman kilsan päässä ei. Ja vasta iltapäivällä pitäisi tuulla kunnolla?! :D saas nähdä miten töissä käy ;)

Elysseille pahoittelut negasta!

Mariskalle onnea vakipaikasta!!! Ovat kyllä kiven alla nykypäivänä...

Maaritmarianne täällä tuulee jonkinverran (etelä-lappi) mutta silmiinpistävä ero on se että lunta täällä on hirveästi vielä, pihan kinokset ovat varmaan kolmemetrisiä.... Sulaakohan edes juhannukseks? :) Muuten viime kesänä juhannuksen aikoihin täällä satoi lunta... :wink

Tosta miehen halukkuudesta... Ollaan oltu nyt 10v. yhdessä ja tuntuu, että halut sillä vaan kasvaa. Onhan se ihanaa että mies mua haluaa, mutta välillä on tosi kurjaa olla aina se joka kieltäytyy, kun en vain itse tarvitse seksiä niin paljon kuin hän. Ollaan paljon asiasta puhuttu, ja mennään näin. En halua, että mieskään pihtaa omia halujaan mutta on sovittu ettei kumpikaan saa loukkaantua,haluttaa tai ei.

Täällä odotellaan ovista, tai oikeastaan tää yrittäminen on muuttunut tjottailuksi, tulee jos tulee o_O Välillä tossa kävi mielessä, että onkohan tarkotettu niin, ettei meille tule enää lapsia.... Kaikki edelliset raskaudet ovat tärpänneet heti ja kuopuksesta tärppäs yhdestä ainoasta kerrasta. Mutta tosiaan ikää on jo se 37v. (kuullostaa kauheen paljolta kun ajattelen itteäni jonain 25vuotiaana...)

Mukkis yk 4 kp 12/25-26

mäkin oon odottellut elyssein tuloksia, harmi että negaa näytti ja kiertokin venyy, toivottavasti pian alkaisi sitten menkat nii pääsette yrittämään tammivauvaa :)

Täällä turun suunnalla oon aamusta asti tullut tosi kovaa, saa nähä yltyykö vielä.

Somalle onnea tuleviin häihin! pohjois- suomessa löytyy kyllä ihania paikkoja juhlia häitä, itsekkin haluan ne siellä viettää sitten joskus, kun oon kotosin sieltä päin :)

:sleep002 vitsi että tekis mieli ottaa päikkärit johan tässä hereillä on oltukin (4h) mutta ei viitti kun mies tulee kohta kotiin ja pitäis siivotakkin. vihaan siivoomista :sad015

Piti vielä lisätä nyt kun kerrankin kerkiää kirjotteleen... Noista masennuksista, kun muutamat on niistä kirjoitelleet. Kannattaa kysyä apua vaikka terveyskeskuksesta jos vähänkään tuntuu siltä, ettei masennus helpota. Monesti sitä aliarvioi masennuksen vaikutusta ja sanotaan vain että "ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy" mutta ei se aina niin mene. Mä olen sairastanut keskivaikeaa toistuvaa masennusta jo lukioajoista lähtien, ja liian monta vuotta meni ennenkuin hain apua. Mulla on ollut lääkitys, jota en kuitenkaan ole raskauksien aikana uskaltanut syödä ja nyt vähän jännittää alkaako taas kun lopetin lääkityksen vuodenvaihteessa toiveena vauva... Mulla on aina masennukset toistuneet 2 kertaa vuodessa ja kestäneet vaihtelevan ajan, lääkitys on pitänyt masennukset poissa tai ainakin kurissa. Mutta viime talvena kävin oikein hyvällä terapeutilla ja nyt tuntuu siltä, että mulla on ehkä oikeat työkalut käytössä masennuksen ehkäisyyn.
En halua loppuelämääni mitään lääkettä syödä jos ei ole pakko, joten katotaan nyt miten käy :nailbiting: Mutta ihan hyvältä näyttää, sillä mennään jo huhtikuuta eikä masennus ole vielä ainakaan uusiutunut stressistä huolimatta :)

Voimia todella paljon varsinkin keskenmenon kohdanneille :Heartred Ja hakekaa ihmeessä apua jos tuntuu, ettei yksin jaksa (tai puolison kanssakaan) käsitellä asiaa ja toipua!

Mukkis, todella hyvä infopaketti tuli siinä masennuksesta! Ite sanoisin saman kyllä, masennuksen ja siitä johtuneen anoreksian sairastamana, ett jos jatkuu yli 2vk masentuneisuus (lääkäri sanoi miulle tämän ajan, mutta varmasti vaihtelee yksilöittäin) niin kannattaa ottaa yhteyttä terkkaan :)

Justhan sanoin ett huomenna pitäisi tulla puhelua sieltä neuvolasta, niin nyt soitettiin :D joudun menemään lääkärille, koska lääkäri ei keksinyt yhtään ehkäsyä miulle, niinkuin epäilinkin :( noh, ehkä jos siellä saisi sitten avattua suunsa tuosta lapsettomuudestakin samalla :D ajan sain kolmen viikon päähän, eli näinköhän on just täti silloin kylässä ja pää aivan jumissa kun siellä olen.. :D
Noh, nyt röihin! :)

Pakko sanoa, että olen kyllä niin menkoissa. Mielialat vaihtelee miten sattuu, mutta itse kuukautisia ei vaan ole. Masis kohtaus meni menojaan, kun miehen kanssa puhuttiin asioista. Huomasin, että mua ehkä eniten ressasi se, että yritän miettiä asioita omassa pikku päässäni. Nyt kun asiat on jauhettu auki, niin alkoi heti helpottamaan. Beisla: huomisen testin tuloksissa tuskin mitään negasta poikkeavaa on. Mutta ehkä hyvä tehdä se, niin voi sitten lääkärille puhelimessa sanoa, että tehty on. Ettei vastaus ole ”tee rtesti palataan sitten asiaan” :D Oon tässä tekemässä uutta vitamiinitilausta ja päätin ettei siitä nyt haittaakaan ole jos sen vehnänalkioöljyn ja geleet tilaa. Onko kokemusta tälläisestä kun NEO-E öljy? Onko tilaamisen arvoista?

Soffie 32/28

Muokattu viimeksi:
Hei !!

Mä luen illalla teidän viestit ja vatailen , nyt nopsasti omaa napaa töistä.
Lääkäri soitti, kaikki arvot kuulemma ok t4v 14 ja tsh 1.
Tämä tk lääkäri olikin aika huippu, kun kilppari ym arvot ei selvittänyt syitä km , laittoi uudet labrat missä selvitellään hormooni yms juttuja että saatais syy näille km:lle :happy:
Kerrankin terveyskeskus toimii !! Ja tutkimuksiin pääsyä ei tarvinnutkaan viikkoja / kuukausia odotella :happy:

Tsemppiä tuuliseen päivään !!!

Mariska kkm jälkeen kp14/28-30

Meillä oli viime kesänä hääjuhla, vaikka naimsiiin mentiin jo maaliskuun alussa. Meillä oli tosi pienen budjetin häät mutta saatiin silti nätit ja hyvät häät ja ilman isompaa stressiä :) Mun täti ja äiti teki ruuat, jotka kyllä näytti sille että oli pitopalvelusta tilattu ja äitini teki myös mun hääpuvun :Heartred Kallein juttu oli kukat joihin meni 600€ hääpaikka 300€ juomat 300€ Hääpuvun materiaalit oli myös 300€. Kampauksen ja meikin sain lahjaksi ja kuvaajina oli 2 mun serkkua jotka harrastaa valokuvausta. :) Polttareissa mut laitettiin laulaan finlandersin kappale oikeesti ( liittyy mun ja miehen suhteen alkuvaiheisiin ) studiolla äänitettiin toi biisi ja se sit toimi meidän häätanssibiisinä :Heartred Voi että tuli taas muistot pintaan, oli kyllä niin ihana päivä ja yö:love7 aamu ei sitten ollutkaan niin ihana :grin Voiskohan häät pitää uudestaan tietyin väliajoin? :grin

Takaisin