Nyytti
Asioista perillä oleva
Mariskalle jättimäiset voimahalit!! Toivotaan että pieni kasvaa kunnolla ja viikon päästä ois hyviä uutisia.
Silv,uskomaton digitulos,paska testi.com
Huomista jännityksellä odotetaan sun kanssa :)
Muurahainen,älä nyt toivoas menetä!! Tottakai laihtuminen vois auttaa ja kannaattaa ehdottomasti,mut onko se nyt sit ainoa syy. Käy toisella lääkärillä ihmeessä ja nyt kunnon dieetti päälle hyvän asian puolesta! :)
Unicorn,mä kyllä kummastelen sun kirjoituksia kovastikkin,kuitenkin vauvakuumeilupalstalla ollaan. Mutta ei siitä nyt sen enempää.
Beisla,hyvänkuuloisia oireita,jänskäääää! :)
On;kp3. Aamupalaks tonninen panadol ja Burana 800,illalla riittää vaan toinen. Eiköhän tää tästä taas :)
Pieni edelleen kuumeessa,viime yönä valvottiin taas,toivottavasti nyt nukutaan. Kainalossa tuhisee <3
Silv,uskomaton digitulos,paska testi.com
Huomista jännityksellä odotetaan sun kanssa :)
Muurahainen,älä nyt toivoas menetä!! Tottakai laihtuminen vois auttaa ja kannaattaa ehdottomasti,mut onko se nyt sit ainoa syy. Käy toisella lääkärillä ihmeessä ja nyt kunnon dieetti päälle hyvän asian puolesta! :)
Unicorn,mä kyllä kummastelen sun kirjoituksia kovastikkin,kuitenkin vauvakuumeilupalstalla ollaan. Mutta ei siitä nyt sen enempää.
Beisla,hyvänkuuloisia oireita,jänskäääää! :)
On;kp3. Aamupalaks tonninen panadol ja Burana 800,illalla riittää vaan toinen. Eiköhän tää tästä taas :)
Pieni edelleen kuumeessa,viime yönä valvottiin taas,toivottavasti nyt nukutaan. Kainalossa tuhisee <3
Mutta sun suunnitelma kuulostaa hyvältä! Ja ihanan tsemppaava mies sulla!
Mutta älä nyt saunomalla lähde sitä neljää kiloa pudottamaan, silloin se lähtee vaan nesteenä
En tiedä mitä mun kierrossa nyt tapahtuu, kp 21 ja edelleen tulee ovislimoja