Raskaaksi 2015

Nougat: taidan odottaa sen tuomion tuolta labrasta :) ei sitä testit enää muuttele suuntaan eikä toiseen..
 
Meritähti: Ihanan rauhalliselta sä ainakin kuulostat, vaikka täti on myöhässä jo neljä päivää. Itse olisin varmaan jo testannut, kun oon välillä malttamaton.

Beislan oireet kuulostaa hyvältä! :)
 
Pakko tulla tänne valittamaan, kun en fb.ssa kehtaa. Huonot olot on tehnyt paluun pienen tauon jälkeen. Toissapäivänä tuli heikotus-ällötys saunassa ja suihkussa piti istua kun tuntui että jalat lähtee alta! Tänään ollu huono olo puolesta päivästä lähtien eikä ruokakaan maistu.
Epätoivoisena kysyn, että kestääkö rtestit pientä pakkasta? Mun liuskatestit oli jonkin aikaa postilaatikossa pelkässä muovissa.
 
Huhhuh naiset! Ootte ollu niin ahkeria kirjottajia, ett oon koko viikon yrittäny päästä mukaan, mutta aina jäänyt joku 5 sivua silti lukematta. Onneksi nyt vihdoin! :)

Silv, toivon todella ett se digi oli vaan viallinen, koska upeet viivat sait jo! Tsemppiä nyt testin vastauksien odotukseen :)

Murkku, tuntuu kummalliselta sen lääkärin toimet nyt kyllä :( ehkä voisit yrittää mennä jollekin toiselle lääkärille? Tsemppiä

Mariska, aivan kamala tilanne :( just selvisitte yhdestä pahasta, ja nyt lisää vaan tulee :( toivottavasti pieni ottaa mojovan spurtin siellä ❤

Ruusa, hahah kun ekoja kertoja tänne tolla profiilikuvalla kirjoitit, olin ett mitäääh, eihän nyt Larissa tollasta kirjottais, kunnes tajusin kattoo nimen :D sittemmin oon kyllä muistanu aina kattoo nimen, eikä väärinkäsityksiä oo tullu :)

Minttulakuko kyseli ett ketäs täältä nimimerkkejen takaa löytyy? Mie oon 20v ja mies 21 ja esikoista ollaan yritetty lähes vuosi :)

Tervetuloa uudet!! :) olkoon visiittinne lyhyt ja päättyköön onnellisesti! :)

Pahoittelut kaikille nagoista ja tädin kylään tuppaamisista :(

On; oon vähän taustaillut kun olen ollut yövuorossa, ni jotenki tuntuu ettei omaa aikaa juuri jää :D tänään kp25/~32-35 jee kohta pääsen jo jännäilemään! :)
Muutenkin nyt tuntuu jotenkin elämä olevan helppoa ja ihanaa :D varasin eilen meille kesäkuulle viikon matkan Budapestiin jajaja sain nukuttua tänään pitkään, joten ei jännitä ens yö töissä, eikä tartte nukkua "päikkäreitä" kahdeksalta illalla :D ja psiteenä i:n päälle, mies käy työmatkalla kaupassa, joten mä vaihdan pyjaman pois vasta töihin lähtiessä! :D :)
Sori kauhee romaani, pakko vaan päästä jakamaan tätä hetkellistä onnellisuuden tunnetta :)
 
Psykoenkeli: Kyllähän ne testit voi mennä huonoksi pakkasessa. Itsellä seisoi laatikossa kaksi päivää pakkasessa, ei miksikään mennyt. Osta kaupasta ja ota selvää! ;-)
 
Silvillä kyllä ihana terkka tosiaan, tuollaisia pitäisi olla kaikkien :) Pysy Silv positiivisen, vaikka hankalalta tuntuisi :) lähetän voima rutistuksen sulle!
 
Mitäs mieltä? Onko tää vaan niitä haamuja, mitä noi tikut tarjoilee aina? Just äskön tein, n. 3h pidätyksellä. Ei mun pitäny tänään ollenkaa testata, mut ne tikut huusi mulle laatikosta :D Dpo 10.

Muoks. pöhpah, tää kuva näyttää täällä ihan erilaiselta kuin tikku livenä tai edes mun puhelimessa...
 

Liitteet

  • 1424362278466.jpg
    1424362278466.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 186
Mitä ihmettä täällä on tänään tapahtunut??? :sad001

Silv, digissä on pakko olla vikaa, kun toinen testi näyttää tuplaviivoja! Onneksi huomenna saat asiaan selvyyden. Tsemppiä hirmuisesti tuloksen odotukseen ja toivottavasti saat huomenna sen oikean vastauksen mikä kuuluukin eli varmistuksen, että olet raskaana ❤️Ihana terkka sinulla!

Mariska, ei voi olla todellista! Vetää niin sanattomaksi... Olen niin pahoillani! Kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivon, että ensi viikon ultrassa on kaikki hyvin! :smiley-angelic001 Voimia tulevaan viikkoon ❤️

Muurahainen, voi hyvä tavaton mikä lääkäri sulla ollut! A) mistä ihmeestä hän repäisi tuon 4kg??? B) ystäväni on suunnilleen sinun pituisesi, mutta painaa 30kg enemmän ja raskautui kertalaakista ja C) miksi yhtäkkiä päättääkin lopettaa clomit vaikka juuri puhunut tuplauksesta? Jos mahdollista, kysy toisen lääkärin mielipide. Ja eikös sulla ole vasta 3 clomikiertoa takana? Tsemppiä kovasti sinullekin ❤️

Beisla, sullakin pitäis siis huonossa tapauksessa tädin saapua keskiviikkona? Mennään muuten lähes samoilla oireilla. Mulla vaan lämpöilyn tilalla kuume, paitsi tänään laski lämmöksi ja ärsyynnyn helposti ja saan itku- ja kiukkukohtauksia. Koitan kokoajan järkeillä oireisiin muut syyt. Ensi viikolla muuten taas edessä täydellinen romahdus.

Joku kyseli kierukan poiston jälkeisestä. Muistaakseni tyhjennysvuoto tuli suht nopeaan ja sen jälkeen 2 vuotta säännöllinen kierto, kunnes aloitettiin clomit ja niiden aikana kaksi kertaa ollut menkat myöhässä kolme ja neljä päivää.

Muoks. Azalea, jotain kyllä nään, mutten tiedä onko siinä väriä. Onneksi on vielä aikaa saada ne kunnon tuplat!
 
Azalea: jotain näen minäkin!

Täällä eilisen jälkeen rinnat tullu ihan älyttömän kipeäksi.. Ei ne näin kipeet oo ollu varmaan ikinä. Lämmöt pysyy koholla, 37,3 tos päivällä ihan kainalomittarilla about 2 aikaan. Ja vaginaalisesti 37,8??? Mut kipee en oo.
 
Silv, en ymmärrä! Pahoittelut :sad001 Ehkä hcg ei ole tarpeeksi vielä noussut? Niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy! Ihanaa tsemppausta ollut terkalla! :Heartpink Toivottavasti huomenna kuulet hyviä uutisia labrasta! Se digi on varmasti ollu joku paska kappale ja väärässä! :grin

Mariskalle ja murkulle myös isot halit! :sad010 Komppaan muita murkku, toi 4 kg kuulostaa vittuilulta! :mad: Ei sellaisella määrällä pitäisi olla suurta merkitystä, joku 10 kg liikaa luulisi jo vaikuttavan, mutta 4???

Ruusa, hieno sun kuva on! :wink Sulla on hyvä maku :grin Onko sun itse ottama vai netistä napattu? Omani otin viime keväänä pöydällä olleista ohikukkineista tulppaaneista :grin

Azalea, mulle näkyy sun testissä joku haamu :wink

Painosta ollut puhetta. Mulla on vähän toisenlainen ongelma, ei nimitäin paino tahdo pysyä yli 50 kilon. Kai se on vaan joku luonnollinen paino mulle, kun syön kumminkin tosi hyvin (ja herkkujakin menee viikonloppuna). Syön itse asiassa enemmän kuin mieheni, joka on noin 90kg/190 cm :laughing021 Liikun kyllä, mutta en ole mikään himoliikkuja :grin Oon kyllä myös lyhyt, joten painoindeksi on ihan normaali :)
 
Muokattu viimeksi:
Silv: Toivottavasti siellä ei olisi pelkkä kiinnittymis yritys ollut. Itse sillon plussasin ja siitä muutama päivä tuli KM ja KM aikaan ja jälkeen alkoi raskausoireet. Tsemppiä odotukseen <3
 
Nougat: kaikkia muita oireita on ollu melkein oviksesta asti mut tää tuli nyt vasta.

Kiitos tsempeistä, huomenna sen sit näkee oliko digi vai minä rikki :)
 
Siv! Äläpä vielä menetä toivoa! Olin suunilleen noilla viikoilla kun esikoista odotin ja negaa näytti! et me ollaan kaikki erilaisia ja hormoonit nousee erillälailla. Onko teidän TKssa nettipalvelua? Meillä täälä on nettirassi josta näkee itse labratulokset! Täällä ei oo sitä hirveenä mainostettu.
 
Muokattu viimeksi:
Siira: on täällä OmaKanta mihin ne PITÄIS tulla mut just katselin omaani, eikä siellä oo kyllä kun ihan muutamat tulokset merkattu... Et joo on muttei toimi.
 
Takaisin
Top