Huhhuh naiset! Ootte ollu niin ahkeria kirjottajia, ett oon koko viikon yrittäny päästä mukaan, mutta aina jäänyt joku 5 sivua silti lukematta. Onneksi nyt vihdoin! :)
Silv, toivon todella ett se digi oli vaan viallinen, koska upeet viivat sait jo! Tsemppiä nyt testin vastauksien odotukseen :)
Murkku, tuntuu kummalliselta sen lääkärin toimet nyt kyllä
ehkä voisit yrittää mennä jollekin toiselle lääkärille? Tsemppiä
Mariska, aivan kamala tilanne
just selvisitte yhdestä pahasta, ja nyt lisää vaan tulee
toivottavasti pieni ottaa mojovan spurtin siellä ❤
Ruusa, hahah kun ekoja kertoja tänne tolla profiilikuvalla kirjoitit, olin ett mitäääh, eihän nyt Larissa tollasta kirjottais, kunnes tajusin kattoo nimen :D sittemmin oon kyllä muistanu aina kattoo nimen, eikä väärinkäsityksiä oo tullu :)
Minttulakuko kyseli ett ketäs täältä nimimerkkejen takaa löytyy? Mie oon 20v ja mies 21 ja esikoista ollaan yritetty lähes vuosi :)
Tervetuloa uudet!! :) olkoon visiittinne lyhyt ja päättyköön onnellisesti! :)
Pahoittelut kaikille nagoista ja tädin kylään tuppaamisista
On; oon vähän taustaillut kun olen ollut yövuorossa, ni jotenki tuntuu ettei omaa aikaa juuri jää :D tänään kp25/~32-35 jee kohta pääsen jo jännäilemään! :)
Muutenkin nyt tuntuu jotenkin elämä olevan helppoa ja ihanaa :D varasin eilen meille kesäkuulle viikon matkan Budapestiin jajaja sain nukuttua tänään pitkään, joten ei jännitä ens yö töissä, eikä tartte nukkua "päikkäreitä" kahdeksalta illalla :D ja psiteenä i:n päälle, mies käy työmatkalla kaupassa, joten mä vaihdan pyjaman pois vasta töihin lähtiessä! :D :)
Sori kauhee romaani, pakko vaan päästä jakamaan tätä hetkellistä onnellisuuden tunnetta :)