Raskaaksi 2015

Olitte kirjoittaneet 450 viestiä sillä välin, kun olin poissa foorumilta. Pahoittelut siis, etten nyt muuta kuin toivottelu uudet tervetulleiksi - toivottavasti piipahdus jää lyhyeksi - ja pahoittelut negan testanneille ja niille, joilla kierto muuttunut kp 1:ksi.

Mariskalle, muurahaiselle ja Silville
lisäksi henkilökohtaiset pahoittelut pettymyksistä! Mariskan puolesta tekee erityisen pahaa. On teillä ollut epätietoisuudessa kestämistä jo liikaa tähän lyhyeen raskauteen. Toivottavasti ensi viikolla pikkuinen on kirinyt kehityksessä kiinni sen, minkä oli nyt jäljessä. Muurahaiselle toivon voimia! Käsittämättömiä kommentteja lääkäriltä. Silville toivon iloisia uutisia huomisaamuna labrasta epäselvistä testeistä huolimatta!
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Larissa, täällä vähän sama, paitsi että mulla paino ei tipu alle 50 ellen lopeta syömistä kokonaan :D paino heiluu kokoaika 50-53kg ja se on ihan jees mun mielestä, näytän sopusuhtaselta :) oon kans tällänen alle 160cm paatintappi :D joskus jostain (miun mielestä) hölynpöly -laskurista katsoin, ni mun "ihannepaino" olisi 51kg tai 51,5kg... Aikalailla tässä sitä mennäänkin :)
Yläasteella paino nous ihan ykskaks, vaikka pituutta ei enää tullut ku muutama sentti. Painoin n. 59kg ja sit sairastin amiksessa anoreksian, paino tippu jonnekin 43kg ja tässä sitä taas ollaan, syön niin paljon herkkujaki ettei mitään rajaa, samoin ihan ruokaakin eikä paino hirveesti muutu vaikka mitä tekisin :)

Tsemppiä kaikille painonpudotukseen ja tupakoinnin lopettamiseen (jälkimmäinen tsemppaus oli vähän myös itelle...) :)

Tunnin päästä joutais taas töihin lähtöä ruveta suunnittelemaan. Onneks enää ensyö ja sit alkaa viikonloppu :)
 
Toivon kyllä todella, että Mariskalle tulee hyviä kuulumisia ultrasta! <3 ja toivottavasti Silv toi sun testi on vaan maanantai-kappale ja hormonit nousee hitaasti. Kyll kaikki on ihan mahdollista edelleen.

Mä en kyllä vaihtais mun unelmalaukkua ja laihuutta plussaan, joten te ihanat naiset ansaitsette plussanne kyllä mua paremmin. :D
 
Azalea: Minäkin olin näkevinäni jotain sinun testissä sellasen tosi haalean viivan. Toivon vahvistumisia viivalle! :)
 
Sinne Kantaan ne tulee kuulemma vaan tutkimuksia koskevien lääkärikäyntien jälkeen...ihan turha palvelu siis sikäli.
 
Azalea mie en erottanut kyllä viivaa. Mut miehelle sit näytin niin hän sano samantien että onhan tuossa haalea viiva. Ehkä miun pitäs ostaa uudet viivalasit :) toivotaan et vahvistuu

Joku kyseli näistä pakkaseen jääneistä testeistä. Itelläkon kävi et testit jäi postilaatikkoon ja hain vasta iltavuoron jälkeen. Toivottavasti eivät oo menneet piloille.
 
Azalea, kyllä ne mun eiliset labrat on alkaneet ilmestyä tonne omakantaan vaikka lekuri on vasta ens viikolla o_O Eilen tuli suurin osa tuloksista, tänään oli tullu yks lisää eli ehkä ne kaikki ehtii sinne ennen lääkäriaikaa.

Nennaa, mie olen myös 160 cm pitkä. Painoa on nyt noin 48 kg. Enimmillään olen painanut 55 kg ja se oli kovan punttitreenin ja syömisen tulos, mutta eihän se pysynyt :grin Olen ihan tyytyväinen tähän olomuotooni, mutta hitaasti yritän saada painoa nousemaan lihaksena tekemällä punttitreeniä ja syömällä hyvin :) Kai nämä asiat on geeneissä, sillä äitini on myös pieni ja siro.

Unicorn, olen samaa mieltä sun kanssa! Mie kans soisin sen plussan kaikille teille muille ennen itsenäni! Monet on jo niin pitään odottaneet ja vastoinkäymisiä kokeneet! Toki me lasta toivotaan, mutta kiire ei ole. Olisin myös sinut sen asian kanssa, että en ikinä lasta saisi, kun elämä on hyvää muutekin. Oma pieni olisi vain piste iin päälle :Heartpink
 
Larissa, aijjaa :O Mun äiti tossa pari viikkoa sitte soitti omista tuloksistaan, kun olis halunnu mennä niiden kanssa yksityiselle ja niitä ei vielä näkyny Kannassa ja sieltä hoitaja sano, että tulevat vasta kun on lääkärissä käyty :O
 
Larissa: Oon saman pituinen, kun sinä mutta painan sen 54 kg. Tosin ite käyn salilla ja on mulla vähän lihaksia, mutten mä mikään lihaskimppu kyllä ole. :D Oma äiti on myös ollut aina hoikka, että kyllä se mulla geeneissä kulkee. Itse nuorempana en juuri liikkunut ja söin epäterveellisesti, mutta kiloja ei vaan tullut, nyt asia on tosin ihan erilainen ja tuleepahan syötyä nykyään suht terveellisesti. Itse oon aina näitten painojuttujen kanssa päässyt todella helpolla.

Tsemppiä kovasti teille ketä yritätte pudottaa painoa! :)
 
Ääkk, hirvee nivusten vihlominen ja painon tunne mahalla :O Vähän kuin lievää menkkajomoa mahalla ja selässä...noinkohan se täti sieltä kuitenkin vaan on tulossa ja turhia olemattomia haamuja oon tiiraillut...
 
Kyllä mulla Kantaan tulee kaikki labrat sekä myös neuvolaterkan käyntien tekstit.
 
No onkohan ollu sitten joku ihan ummikko hoitaja vastaamassa puhelimeen...mä ihmettelinkin, että mitä järkeä koko palvelussa on jos ne sitte vasta näkyy :D
 
Mitäs mieltä? Onko tää vaan niitä haamuja, mitä noi tikut tarjoilee aina? Just äskön tein, n. 3h pidätyksellä. Ei mun pitäny tänään ollenkaa testata, mut ne tikut huusi mulle laatikosta :D Dpo 10.

Muoks. pöhpah, tää kuva näyttää täällä ihan erilaiselta kuin tikku livenä tai edes mun puhelimessa...
 
Ihana Larissa. Kyllä se raskaus teillekin vielä tulee, mutta tärkeää on myös miettiä muita hyviä asioita elämässä. Elämä on niin moninaista. <3 Enkä todellakaan väheksy kenenkään lapsen kaipuuta. <3
 
Voi kumpa munkin geeneissä olis jotain pientä ja siroa :D :D Vaan ei...jos ei KOKO ajan muista varoa mitä suuhunsa laittaa, siirtyy ne ruuat suoraan makkaroiksi kroppaan... Multa kyllä lähteekin kilot suht helposti, jos vaan oon ihan hirmu tarkka ja rääkkään itteäni tunnollisesti. Mutta kun ei semmosta elämää tahdo jatkuvasti jaksaa...ja sitte kun yhtenä viikonloppuna herkuttelee ja vaaka näyttää heti 2kg enemmän, tuntuu että kaikki on ollut turhaa ja että ei vaan jaksa koko ajan miettiä ja tsempata. Haluaisin pystyä tulemaan vielä normaalipainoiseksi ja myös pysyä siinä tilassa ilman, että sitä pitää miettiä joka helekutin päivä!
 
Unicorn hyvä kun jaksat pitää silti lipun korkealla. :)

Silv, miten ihana terkkari! :Heartred Eiköhän sillä tosiaan ole kokemusta eri merkkisistä raskaustesteistä vielä enemmän kuin meillä täällä, joten luottaisin sen sanaan.
Nennaa jes, ei sullakaan kauaa enää piinailua! :smiley-bounce012 Pitkä tie sulla on takana painon kanssa, hienoa että oot selättänyt anoreksian.

Azalea, mulla ei oo viivalaseja, mutta sulla on vielä kovin aikainen dpo niin kyllä varmaan pian tulee jotain mitä minäkin näen!

Myy, joo, keskiviikkona pitäis tädin tulla. Minä päivänä sä meinasit testata? Mä yritän odottaa torstaihin, saa nähdä. Toivottavasti sunkin oireet pitäis paikkansa. Kyllä lämmittää flunssaisen mieltä, jos senkin voi kuvitella raskausoireeksi. :wink Mut pelkään kyllä että mäkin tuun tippumaan korkealta ja kovaa. Mihin jäi taas ne järkevät, maltilliset ajatukset jotka mulla oli viikko sitten?

Tietokannoista, sikäli jossain tapauksissa ymmärrän, että halutaan että lääkäri selittää tulokset ensin, etteivät ihmiset tee vahingossa omia vääriä tulkintoja. Ihan kaikki testit eivät välttämättä ole yksiselitteisiä, ja sitten on vedetty raja että kaikki samalla tavalla. Ja jos ne ovat omassa tietokannassa, voihan niitä jälkeenpäin tarkastaa jos ei muista miten jokin asia meni. Tai no, tämä vaan mun arvailua syistä. Voi ne olla jotain huonojakin syitä oikeasti.

On. Tänään ja eilenillalla oon saanut vielä kunnon vilukohtauksen. Eilen menin saunan jälkilämpöön kylpytakki päällä (ainakaan tässä kämpässä en oo koskaan tehnyt niin aiemmin) ja tänään illalla kun katottiin telkkaria, oli pitkähihasen päällä villapaita ja vielä kaks vilttiä kaulaan asti. Yleensä riittää yks viltti sylin päällä. Mittaan lämmön, jotain 37,1. Vaimo sanoo että kuume varmaan nousemassa, kun on noin vilu. Mittaan vajaan tunnin päästä uudestaan, 37,2. Se siitä kuumeen noususta. Eikä enää edes palele. :confused:
 
Takaisin
Top