Silv, jee paljon onnea! Kylläpäs nyt olen ilonen! :)
Mukkis, ihan ihme kommentteja tullut teillä lähipiiristä, tosi ajattelemattomia
onhan se tietty niinkin, ett harvoin nykypäivänä enää on noinkaan isoja perheitä, joten voihan se yllättää lähipiirin, jos tekee keskivertoa enemmän lapsia. Tosi ikävää käyttäytymistä toi silti on
pidä lippu korkeella, ja toivotaan pikaista plussaa ja fiksumpia suhtautumisia ilouutisiin! Mun mielestä on vaan aivan ihanaa, kun sittenhän heillä on leikkiseuraa aina toisistaan! :)
Murkku, voi vitsit! Minkä sateenkaaren päästä oot sun miehes löytäny? :D siis ihan uskomatonta, miten ihana ja tsemppaava mies sulla on! :) toivotaan että toi lääkäri millä kävitte, oli ihan pilipali-lekuri, ja seuraava oikeesti paneutuu teidän asiaann ja kertoo hyvät faktat (eli että voitte raskautua!) :) toi edellinen kuullosti just siltä, ku sä oisit ollu vuoron (ja viikon) vika potilas ja äkkiä vaan eroo susta
Öh oliko muita.. En muista enää
negan oli joku ainki vissii saanu, pahoittelut siitä
On; yövuoroista selvitty onnellisesti (vaikka edelleenkin vihaan mun työtä) ja nyt sais alkaa nauttia viikonlopusta.
Tekis kamalasti mieli kaikkee herkkuu. Kauppaan tosin melkein 10km ja ei oo ku miehen auto pihassa, jolla en yletä ajamaan :D eli herkut jääköön, onneksi on greippi jääkaapissa :)
Painosta vielä sen verran, että kun lopetin pillerit, ni ei oo paljoa tarvinnu enää kattoo mitä syö
:)