Raskaaksi 2015

Mukkis: Osaapas jotkut ihmiset olla kyllä typeriä, kun ovat tuollaisia sammakoita päästelleet suusta! Minun mielestä jokainen saa tehdä omassa elämässään niinkuin haluaa, eikä kenelläkään ole oikeus sanoa, miten kenenkin pitäisi elää tai toimia. Ikävää, että lähipiirissä teillä on tuollaisia ihmisiä. :( Mutta mun on pakko sanoa, että mä ihailen kyllä sua, sillä ei monesta äidistä olisi varmasti tuohon, että olisi noin paljon lapsia. Itse oon myös haaveillut neljästä lapsesta, mutta enhän mä voi tietää, että onko minusta siihen, kun tosiaan ei oo edes sitä ensimäistä lasta. :) Ja kuten sanoit, niin täällä saa jokainen kuumeilla oli lapsia tai ei. :)
 
http://www.taistelutarinat.fi

Siitä lueskeltavaa :) kun löysin ton sivun, tulin melkein vihaseks, miten maailma voi olla niin epäreilu, mut kun jokaisen jutun luki loppuun niin alko jo hymyilyttää kuinka vahvoja nuo pienet voikaan olla :)

Sellasta vapaapäivän viettoa, jotain järkevää vois tietty tää kotonakin tehdä mut jotenkin nää päivät menee aina tähän selailuun! :D
 
Mulle voi laittaa LA:ksi 20.10. Kiitos jos joku viittii päivittää, kännykällä on niin hankala.
Täällä odotellaan vielä 1.5vkoa et pääsis varhaisultraan ja sais selvyyden että kaikki on ok.

Paaaaljon plussatuulta puhaltelen kaikille :)
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuriyritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14 TESTAA 23.2.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 28.2. (kp31/18-35)
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 23.2.
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 26.2.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua? TESTAA 18.2.
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?


(74 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Silv yritystä 5/14 LA 24.10.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?

Siellä on :)
 
Silv, jee paljon onnea! Kylläpäs nyt olen ilonen! :)

Mukkis, ihan ihme kommentteja tullut teillä lähipiiristä, tosi ajattelemattomia :( onhan se tietty niinkin, ett harvoin nykypäivänä enää on noinkaan isoja perheitä, joten voihan se yllättää lähipiirin, jos tekee keskivertoa enemmän lapsia. Tosi ikävää käyttäytymistä toi silti on :( pidä lippu korkeella, ja toivotaan pikaista plussaa ja fiksumpia suhtautumisia ilouutisiin! Mun mielestä on vaan aivan ihanaa, kun sittenhän heillä on leikkiseuraa aina toisistaan! :)

Murkku, voi vitsit! Minkä sateenkaaren päästä oot sun miehes löytäny? :D siis ihan uskomatonta, miten ihana ja tsemppaava mies sulla on! :) toivotaan että toi lääkäri millä kävitte, oli ihan pilipali-lekuri, ja seuraava oikeesti paneutuu teidän asiaann ja kertoo hyvät faktat (eli että voitte raskautua!) :) toi edellinen kuullosti just siltä, ku sä oisit ollu vuoron (ja viikon) vika potilas ja äkkiä vaan eroo susta :(

Öh oliko muita.. En muista enää :( negan oli joku ainki vissii saanu, pahoittelut siitä :(

On; yövuoroista selvitty onnellisesti (vaikka edelleenkin vihaan mun työtä) ja nyt sais alkaa nauttia viikonlopusta.
Tekis kamalasti mieli kaikkee herkkuu. Kauppaan tosin melkein 10km ja ei oo ku miehen auto pihassa, jolla en yletä ajamaan :D eli herkut jääköön, onneksi on greippi jääkaapissa :)
Painosta vielä sen verran, että kun lopetin pillerit, ni ei oo paljoa tarvinnu enää kattoo mitä syö :o :)
 
Hei ja unohdin ihan kokonaan onnitella Silv:ä. Eli onnea kovasti! ❤

nennaa: Itsekin yövuoroja edellisessä työssä tehneenä voin kertoa, että se on ei oo kyllä kivaa hommaa se. Tai no yöt oli usein todella rauhallisia, että ei se työ itsessään ihan kamalaa ollut, mutta se valvominen oli aivan hirveetä välillä. Mutta hyvä juttu, että sulla non yövuorot nyt takanapäin ja pääset nauttimaan viikonlopusta! :)
 
Sohwia, joo lähinnä siis vaan jännäsin siks noita yövuoroja, ku toi on viel aika uus työpaikka mulle, alle 3 kk ollu ja just olin 3viikkoo saikulla, ni mitenhän ne ekat vuorot menee :) yövuorot sinällään on yleensä ihan jees, menee helpommin ku iltavuorot (tekis mieli olla kaikkialla muualla paitsi töissä, ku en siellä tippaakaan viihdy) :D
 
Pakko tulla kysäseen äkkiä. Onko teillä millaisia oireita oviksen aikaan?

Täällä puhkes eilen finni otsaan ja vatsaturvoksissa ja ovislimaa tulee oikeen kunnolla ja venyy ja paukkuu! Täytyy päästä hakemaan ovistestipaketti tänään! Ja tänään vasta kp11. Toimiiko mun kroppa ilman hormoneja? Tää on jo edistystä. Miten jaksan olla töissä kun pitäis päästä miehen luo :D
 
Mulla ovulaatioon liittyy akne, vahvastikin! Olen laskeskellut, että itsellä ovulaatio tapahtuu todnäk. 18-21.2.
Eilen pamahti poskeen ja otsaan sellaisekin möykyt, ettei taas meikillä peitellä! Ja ne ovat niin syvällä, ettei niitä voi lähteä puhkomaankaan. Söin pari vuotta sitten Roaccutan -kuurin ja pillerit olivat Diane novan rinnakkaislääkeet; Cypretyl. Akne pysyi niillä poissa, mutta migreeni tuli tilalle. Ihotautilääkäri lohdutteli, että ehkäpä raskaudet vievät tämän aikuisiän aknen mennessään.

Ovulaatiokipuja oli ainoastaan ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Silloin ei voinut edes reippaasti kävellä, kun tömähdykset juili munasarjoihin. Muistelen aikaa ennen pillereitä, niin silloin kierron puolivälissä oli kyllä kipuja.. Vähän kyllä huolettaa, ettei niitä kipuja enää ole.. Nyt KP21/32-33. Eilen tosin pää oli koko päivän ihan himskutin kipee..
 
Silv, aikanikuluksi vilkasin tota linkkiä, jonka laitoit. Ei hitsi mitä tarinoita! Itku kurkussa luin ja ajattelin ett mitä suurempia sankareita lapset onkaan. Ikinä en moista kohtaloa toivoisi omalle, tai tietenkään kenenkään muunkaan, kohdalle tulevan. Itken vieläkin.. Onneksi kaikissa joita luin, oli onnellinen loppu, tai ainki silloin kun noi on kirjotettu.
Pelkään ett kun nään miehen, alan itkee holtittomasti (koska yleensä niin käy, jos oon jtn surullista lukenu tai nähny) ja sit se kyselee ja mie vaan itken :D
Ähh pitäis kai kerää ittesä, ett pääsee kohta lähtee liikkeelle ku tunnin päästä tullaan hakemaan :)
 
Larissa nauti vapaapäivistä! :)

Muurahainen, olipas ihana reaktio mieheltä! :) Kiva kun on noin hyvä tuki. <3

SILV JEE, PALJON ONNEA!! <3 Oon todella iloinen sun puolesta. :)

Nuuhku onnea uuteen kiertoon! :)

Mukkis tsemppiä, äläkä välitä niistä typeristä ja inhottavista kommenteista! Tosi ärsyttävää, miksi muiden muka pitäisi siitä päättää montako lasta omaan perheeseen tahtoo!? Tärkeintä että itse olet miehesi kanssa onnellinen. <3

Perhoset kauppaa en suosittele minäkään! Lähettivät "kadonneen tilalle" uuden paketin vasta viikon kuluttua. Hidasta ja epäluotettavaa palvelua!

Beisla, sitä on välillä vain niin malttamaton! :p Hei sullahan ei enää ole pitkä aika testaamiseen, toivottavasti siellä on tärpännyt! :)

Unicorn tsemppiä jaksamiseen! Ja kyllä meillä kaikilla on niitä huonoja päiviä välillä. Voimia. :)

DarkMimosa onnea testaamiseen! :)

Pepe täällä ihan sama tilanne meneillään ja kp9 vasta. Mulle puhkes finni poskelle ja selkään kans sellanen kipeä ja kova. :( Ovislimaa täälläkin alko tänään tulla. Onnea petipuuhasteluihin ja oviksen hyödyntämiseen! ;)
 
Mukkis: Vauvakuume on käsittämätön asia. Mä en ole ikinä kuvitellutkaan että tältä voisi tuntua, että on olemassa asia mikä lamauttaa näin täydellisesti, valtaa ajatukset täysin ja kuluttaa yhtä paljon ja että haluan sen vauvan näin kovin. Ikinä en ole ollut mikään kauhea lapsifani, koska en tiedä mitä niiden kanssa tehdään ja niiden leikit on musta tylsiä ja vauvatkin on olleet mun mielestä aika oudon näköisiä (joo, musta tulee varmaan tosi hyvä äiti :grin) mutta päähäni olen kuitenkin saanut että veuvan haluan ja rakastan sitä jo kaikesta sydämestäni enemmän kuin mitään vaikka sitä ei ole vielä olemassa. Ja minä uskon vakaasti siihen että vauvakuume on yhtä valtaisa jokaisella naisella, olipa niitä aiempia 0 tai 7. joten kukaan ei ole mikään sanomaan ettet sinä saisi haluta ja saada lasta tai sanomaan muutenkaan tollasia kommentteja, eihän ne ole niitä synnyttämässä tai kantamassakaan, tai elättämässä. Joten, toivottavasti pian saat omasi, vaikka se olisi kuinka mones! :)

Ja Silville ihanaa onnea vielä kerran :)
 
Testasin Not Pregnant. Nyt odottelen sitte ainaki ens viikolle. Dpo 13-15(kivun mukaa jalkimmainen) et luulis et nakyis jo. Tietty km varmasti sekottaa kroppaa myos.
 
Toi Silvin laittama linkki pisti kyllä itkemään. Ja oikeesti noiden tekstien luettuani tuli taas mieleen ajatus, että itsellä on asiat hyvin, eikä pitäis aina valittaa jostain pikkuasioista. On varmasti ollut todella rankat ajat lapsilla ja vanhemmilla. Kiitos Silv linkityksestä ja suosittelen kyllä jokaiselle lukemaan nuo.
 
Darkmimosa, voi ei nega :( toivonmukaan kierto on vaan vähän sekasin tosiaan sen km:n jäljiltä ja kohta sitten plussaatkin :)

Ilpuri, melkeen ku mun näppikseltä! :D en lapsenakaan leikkiny oikeestaan koskaan, paitsi jtn pelejä yms. ja tykkäsin rakentaa legoilla, mut en leikkiny niillä sen enempää :) tiesin jo lapsena etten ikinä tuu hankkimaan lapsia, mut sit tilanne muuttui äkkiä kun tapasin nykyisen mieheni (vaikka aiemminkin oli ollut siihen ikään pitkähkö parisuhde takana).
Lapset oli vähän hassuja, enkä osannu yhtään vauva- tai lapsikieltä, eli ei mul ollu käryykään mitä ne sopersi, ellei puhunu jo aivan selkeesti, ilman suhisevia ässiä ja muita :D nyt kummipojan myötä oon oppinu nekin taidot ja vauvakuume on aivan uskomaton, eikä miksikään oo muuttunut pariin vuoteen :)
 
DarkMimosa, pahoittelut negasta. Toivottavasti saisit selvyyden tilanteeseen pian :)

Silv, ihan mahtavaa! :Heartred paljon tarrasukkia mukaan!

Murkku, kiva kun saitte miehen kanssa juteltua :) varmasti helpotti oloa.


Täällä kp 27/27. Eiköhän se täti sieltä saavu koska hyvänsä.

Plussatuulia :talk017:talk017
 
Anskunen, elä päästä tätiä :(

On; aattelin testata kp35 eli 1.3. jos täti ei sitä ennen tulla tupsahda :)
 
Takaisin
Top