Raskaaksi 2015

Mariskalle jättimäiset voimahalit!! Toivotaan että pieni kasvaa kunnolla ja viikon päästä ois hyviä uutisia.

Silv,uskomaton digitulos,paska testi.com ;)
Huomista jännityksellä odotetaan sun kanssa :)

Muurahainen,älä nyt toivoas menetä!! Tottakai laihtuminen vois auttaa ja kannaattaa ehdottomasti,mut onko se nyt sit ainoa syy. Käy toisella lääkärillä ihmeessä ja nyt kunnon dieetti päälle hyvän asian puolesta! :)

Unicorn,mä kyllä kummastelen sun kirjoituksia kovastikkin,kuitenkin vauvakuumeilupalstalla ollaan. Mutta ei siitä nyt sen enempää.

Beisla,hyvänkuuloisia oireita,jänskäääää! :)

On;kp3. Aamupalaks tonninen panadol ja Burana 800,illalla riittää vaan toinen. Eiköhän tää tästä taas :)
Pieni edelleen kuumeessa,viime yönä valvottiin taas,toivottavasti nyt nukutaan. Kainalossa tuhisee <3
 
muurahainen: mulle sanottu että se 2 kg painon pudotus voi olla ratkaiseva että kyllä täälläkin ihan ihmeissäni olen tän paino asian kanssa. Tsemppiä!
Mariska: voimia!
Silv: onnea odottelun! Jospa sä labrasta saisit positiivisen tuloksen jos kerta vain yks testi näyttänyt nega ja muut plussaa :D

52 sivua luettavaa... Tervetuloa uudet ja onnea piinailuihin ja onnea oviksen pongaukseen ja valtavan iso voima halaus ikäviin asioihin kaikille ja niihinkin menkkojen alkamisiin. Kaikilla meillä on se toive saada plussa testiin joka kans pysyy sen 9 kk. kamala pettymys se on. Mutta pikaista plussaa teille kaikille!

On. Itsellä teki kyl hiton pahaa kun kaikkia ovis tuntemuksia ym. Oon tässä nyt tuntenut Ja tilanne tällainen. Kierrosta en nyt nii perillä oo... ehkä jotai Kp 20? Mutta eipä tuolla oo niin väliäkään. Tilanne edelleen se että ukko ei puhu mulle k ihan välttämättömimmän enkä kyllä minäkään sille. Jotenkin toivoisin että saataisiin tää asia puhuttua ja tietäisin mitä sen päässä liikkuu... ym. Haluaisin kertoo sille omat ajatukset. Joku jo mainitsikin pariterapeutIn. Oon harkinnut sitä kyllä. Ei tätä muuten saa avattua ja vaikka sinne mentäiski ni pelkään että asia menee plörinäks jo eka käynnillä..no jos ei yritä ni ei nää sitten sitä... Toivoisin niin että ukkoki oppisi puhumaan asioista niistäkin henk. Koht asioista mulle. Avais menneisyyttään vaikkei sillä väliä nyky hetkeen olisikaan mutta arvot ym. miten se on tähän pisteeseen tullu ja miten se lähtis itse tätä korjaamaan. Nyt ei ainakaan mitenkään. Syytöksiä satelee niskaan sek tiedän jo nyt mutta otan ne nöyränä vastaan kun olenhan minäkin tähän tilanteeseen syyllinen. HuOh! Sori. Aika rankkaa tää on...
 
Muurahaiselle tsemppiä ja kuten muutkin jo sanoi, keskustele vielä jonkun toisen lääkärin kanssa. Tietysti painonpudotus voi auttaa, mutta ei se mikään este ole. Varsinkin 4kg!?

Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja voimia omien tavoitteiden kanssa ja niihin pääsemiseksi! :) Itse yritän kovasti saada painoni nousemaan kun imetys vain vei minulta silloin enemmän kuin tarpeeksi niitä kiloja, mutta nyt ollaan jo menossa parempaan suuntaan. :)

Unicorn hyvä kun et asiasta stressaa. Pakko vain sanoa, että kun sen raskauden ja äidiksi tulemisen itse kokee ei sitä vaihtaisi enää koskaan mihinkään. Sitä vaan ei voi käsittää, ennen kun pidät omaa lastasi sylissä.

Ei sitä painonnousua raskausaikana tarvitse pelätä, se vain tukee lapsen hyvää kasvua ja kehitystä. Ja kyllä sitä jos ei imettämällä niin ainakin treenaamalla säännöllisesti pudottaa.

Tsemppiä ja toivottavasti teillä pian tärppäisi! :)

Nyytti toivottavasti saatte tämän yön levättyä. Pikkuiselle myös pikaista paranemista. <3

Lucky toivottavasti saatte puhuttua ja välit selvitettyä. On harmillista jos ei toiselle pysty kertomaan omia ajatuksia eikä myöskään pohtimaan ja selvittämään asioita yhdessä. Tsemppiä!

On. Täällä ei ihmeempiä, kp 9 ja sais aika mennä nopeemmin. Viime viikon yövuorot sekoitti kokonaan mun unirytmiä ja nyt ei vaan nukuta mutta pakko se on yrittää kun kellokin on jo noin paljon. Toivottavasti täällä on huomenna parempia uutisia kuin tänään. :) Öitä kaikille. <3
 
Kp 1, enpähän tippunut korkealta, kun tiesi mitä odottaa. Listalta voi ottaa testipäivän pois.

Alankin pohtimaan tota yksityisellä käymistä. Laihduttaa tosin olen jo yrittänyt vaikka millä keinoin, jopa vanhan tutun nuttrilet kuurin vedin tuossa, yhtään ei tippunut. Paino nousi clomien aloituksesta sen kaks kiloa... Katotaan josko nyt lähtis poiskin niiden lopetuksen takia. Liikun paljon enemmän mitä ennen askelia tulee työpäivinä n.15000, aktiivisuusrannekkeen tavoite aktiivisuus joka toinen päivä täynnä. Olen opetellut puuroa syömään aamuisin. Herkut jättänyt vain yhdelle max kahdelle päivälle viikossa. Tupakoinnin lopetin kesän lopulla. Et on tätä ihmetellut neuvolan tätikin miksi ei mun paino tipu vaikka mitä ollaan yhdessä yritetty?
Kiitos teille kaikille ihanista, lohduttavista ja kannustavista sanoista! Jahka tää pettymys vähän häviää, niin katsotaan sitten saisko sitä voimaa alkaa taistelemaan asian kanssa.
Ai niin se pahin mitä pelkäsin, eli miehelle kertominen meni sitten näin:
Laitettiin miehen kanssa ruokaa yhdessä, olin aika vaisu ja ajatuksissani, no mietin siis miten kertoisin. Mies sitten kysyi, että mitä muru pohtii? Vastasin, että pohdin tässä miten kerron sinulle, etten voi tulla raskaaksi ja liikakilot on lääkärin mielestä syy. Että lääkäri käski lopettaa hormoonihoidot, kun niistä ei apua ole ja tiputtamaan neljä kiloa painoa...
Mies katsoi, suoraan silmiini ja suuteli minua. Sen jälkeen sanoi, että jos ei tule niin ei ole tarkoitus sitten tulla meille. Ja ihmetteli itsekkin tota neljän kilon tiputusta, senhän saa ihan sillä kun menee saunomaan. Hän on siis paininut ennen niin tietää miten ennen kisoja saa painoa tiputettua nopeasti. Mutta mikä minusta oli parasta, hän ei syyttänyt minua, eikä kuulostanut pettyneeltä ja piti minua lähellään... <3
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tsemppiä testailijoille! Ja hus, tädit pysykööt muilta pois! :)
 
Muokattu viimeksi:
Muurahaiselle ♥ mä en noista hormonihoidoista tiedä mitään, mutta ehkä sun paino lähtee laskemaan jos ne lopettaa? Mulla nousi paino kierukan laiton jälkeen 4kg enkä saanu millään laskemaan. Lääkärin mielestä oli mahdotonta, että johtuis kierukasta. Kierukka lähti vuoden alussa ja nyt -6kg. Toki mä nyt syön vähän terveellisemmin, mutta kierukan kanssa ei voinu laittaa mitään ylimääräistä suuhunsa kun heti näkyi vaa'an lukemissa!

Mulla näyttää testit negaa, viluttaa(ei lämmöt koholla) ja huono olo.
 
LUCKY87: Ootko ajattelut, että miehen on vaikea siis puhua. Oisko hänen helpompi esimerkiksi kirjoittaa omia ajatuksiaan paperille. Mun mies kirjoittaa mulle spostia , kun meillä joku asia. Sanoo, ettei yksinkertaisesti ole niin sanavalmis kuin minä ja ajatukset puuroutuu päässä kun tivaan vastauksia ja sitten alkaa ahdistamaan ja alkaa kamala riita. Saadaan tosi ihanasti asiat selvitettyä mitkä vaivaa tällä tavalla meillä. Oiskohan mitään apua? Miehiä ei pidä laittaa ahtaaseen nurkkaan, ne on vähän semmosia perässä vedettäviä :D
 
Silv, missä viivyt verikokeen tuloksen kanssa? :grin

Beislaa komppaan siinä, että ehkä ne hoitajat sanoo juuri siksikin, että testitulokset ei ole vielä siellä omakannassa, että ihmiset (kuten minä) ei niitä omin päin vilkuilisi ja tekisi johtopäätöksiä ennen lääkärikäyntiä :grin

Murkku, pahoittelut menkoista :sorry: Mutta sun suunnitelma kuulostaa hyvältä! Ja ihanan tsemppaava mies sulla! :happy: Mutta älä nyt saunomalla lähde sitä neljää kiloa pudottamaan, silloin se lähtee vaan nesteenä :wink Sama juttu esim. karppaamisen kanssa eli nestettä lähtee nopeastikin, mutta jos ei varoen palaa normaaliin ruokavalioon niin kaikki ja ylimääräistäkin tulee takaisin. Mutta kumma ettei toi vähäkalorinen ole nyt sulle auttanut! o_O Toivottavasti tippuu painoa jo sillä, että ne clomit jäi pois.

Lucky, iso halaus sinne. En osaa oikein mitään sanoa, muuta kuin että pahaa tekee seurata kuinka kärsit :sorry:

NAPAA:Tää nainen lähtis nyt töihin. Sitten koittaa 3 päivän vapaa!!! :joyful: En tiedä mitä mun kierrossa nyt tapahtuu, kp 21 ja edelleen tulee ovislimoja o_O Tissit on alkaneet kipeytyä ja aamulämmöt on lähteneet hitaaseen nousuun niin ehkä se ovis on kuitenkin ollut. Jaa-a ota tästäkin kropasta selvää :grin Onneksi on se lääkäriaika pian.
 
Larissa, juu en meinannutkaan saunomalla tiputtaa, mut mies tarkoittikin sitä et mitä muka neljän kilon tiputtaminen vaikuttaa mihinkään, kun sen saa noinkin helpolla tiputettua. :)
 
Silv, missä olet???

Ihana mies, Murkku! Kyllä se varmasti tekee tosta helpompaa kun toinen tukee ja ymmärtää! Eiköhän se tsemppi painonpudotukseenkin vielä löydy! (:

Luckyn tilanne kuulostaa hankalalta. Kumpikin on tehnyt väärin, mutta sinä ainakin yrität sopia! Kysy suoraan ukoltasi mitä hän haluaa, eihän toi noin voi jatkua. <3
 
Mariskalle lämpöiset voimahalit täältäkin!

Muurahaiselle pahoittelut kp1:stä, lisäksi kyllä sulla on ihan mahti mies rinnallasi :)

Larissa, olisikin mun ottama kuva, mutta ei, netistä napattu. Pidän valtavasti kukista, mutta meille ei voi mitään vihreää tuoda kun on tuholaiskissa tappamassa ja raatelemassa ne :shifty:

Beislan oireet kuullostaa hyvältä, ja jollain muullakin mutten nyt muista kenen :)

Psykoenkeli, en tiedä mistä johtuu mutta mullakin on ollut tädin poistuttua hirveen huono olo monta päivää, ja en varmasti voi olla raskaanakaan, joten omalla kohdallani päättelen sen johtuvan jollain tapaa ovikseen tulosta :/ tiedä näistä sit..

Täälläkin odotellaan Silvin labroja peukut pystyssä :)
 
Muurahainen, tosi kurja sun tilantees, mutta onneksi sun miehes on noin ihana. Pitäkää toisistanne hyvää huolta :Heartred

Itse koko ikäni ylipainon kanssa taistelleena täytyy myöntää, että koen välillä katkeruutta, kun hoikat ystäväni valittelevat, kun eivät pienen painonsa takia pääse esim. luovuttamaan verta. Meillä on vielä kotona ruokavalion kanssa sellainen ikävä tilanne, että minun pitäisi pudottaa kymmenisen kiloa (mieluummin 15), mutta mies tarvitsisi 10-20 kg lisäpainoa. Olen välillä vitsillä heittänyt, että sitten menee hyvin, kun me painetaan saman verran (kumpikin olisi puolivälissä tavoitettaan). Lieneekö sitten pillereiden poisjättämisen sotkeman hormonitoiminnan syytä tai jotain muuta mystistä, mutta mullakin on ankaralla liikunnalla, syömisen tarkkailemisella ja herkkujen poisjättämisellä lähtenyt kahdessa kuukaudessa vaan 1kg :banghead:

Lucky, :Heartred mä niin toivon, että saatte puhuttua asiat auki, tapahtuipa se sitten kotikeittiössä, pariterapiassa, tai niin kuin Nougat ehdotti, kirjoittamalla. Voimahali.

Ruusa, kokeile kasvien kasvatusta "terraariossa" (=isossa lasipurkissa, jonka saa kiinni). Esim. juoru ja rönsylilja viintyy hyvin kosteessa lasipurkissa, eikä tuholaiskissa pääse käsiksi. Ikeasta saa kätevän minikasvihuoneen, joka mahtuu johonkin sivupöydälle. Terv. tuholaiskissoja omistava viherkasvien ystävä.

Tuli mieleeni, kun Nyytti puhui menkkakivuista, että onko täällä kukaan kuullut menkkakipujen lievittämisestä MN8:lla? Pohdiskelin tuolla esikoista suunnittelevien ketjussa, kuinka vanha kunnon magneetti alusvaatteissa on auttanut selviämään ekoista menkkapäivistä käytännössä kivuttomasti, mutta ilmeisesti kukaan muu ei ollut kuullut asiasta.
 
Liliina: tota magneettiasiaa on pohdittu töissä tällä viikolla paljon, me jopa teipattiin magneetit TAn ranteisiin, ja kyllä ne jotain tekee (magneettikenttä ja sähkö pitäs jollakin lailla vaikuttaa raajojen toimivuuteen, sähkö ei auta kun sen pienen hetken mut toi magneettijuttu tuntu kuulemma hyvältä!) että mä ainakin uskon sen toimivuuteen :)
 
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Taulukon mukaan ollaan vielä kartalla!
 
Ihanaa Silv!!! Buu digi!
Nyt on toinen epätietoisuus tiedossa, vielä Mariskalle hyviä uutisia niin eilisaamu oli väärä hälytys <3
 
Silv: Mahtavaa :) Onnea! Tässä tuli taas todistettua, että on mahdollista, että testit näyttää negaa silloin kun järjen mukaan pitäisi plussaa, koska jokaisella nousee tasot omaan tahtiin :)
 
Huh mä silv oon jännäny sun tilannetta täällä onneks kaikki kääntyi parhain päin! Ja tää on varmaan se syy miks aina sanotaan että testata saa vasta kun menkat viikon myöhäs. Mut jippii siellä on kyytiläinen!

Tää oli tällänen pika että lueskelin toisella silmällä. Mutta plussia kaikille!
Ja kiitos tsempeistä! :)
Täti rupee (jo) pakkaan kamojaan...
 
Takaisin
Top