Mymmelisti
Kommentoinnin ninja
Tädin piti saapuu tänne tänä aamuna, koska meen iltavuoroon, mut missä on täti? :O ei se yleensä näin ilkeile, et tuleekin illalla vaikka aamusta sovittiin. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onneksi burana auttoi. Nyt peukut pystyssä huomiselle testille! 

Ja lisäksi on jotenkin tullut sellainen pelkokin että jos sen vauvan joskus saa niin miten sitten? Me ollaan rakennettu mun miehen kanssa taloa ja nyt se alkaa olla valmis mutta kaikki rahat siihen ollaan saatu aika tehokkaasti uppoamaan ja mun tekis mieli nyt maailmalle. Ei pikkuvauvan kanssa voi lähteä mihinkään. Toisaalta ois hyvä matkustaa nyt, kun sigtä vauvaa ei vielä ole. mutta tosiaan talo vei kaiken mikä on tuotu. Valintoja valintoja. Jotenkin outoa kun sydämestäni toivon vauvaa enemmän kuin mitään mutta silti jotenkin pelottaa. Kaipa se on normaalia. ehkäpä nää mun "vauvan vastaiset" ajatukset johtuu siitä että kun on jo kauan sitä yritetty ja toivottu niin sit jotenkin mieli alkaa hyväksymään että ei me sitä saada. Vaikka järjellä tiedän että varmastikkin saadaan.