Raskaaksi 2015

Täälläkin paistanut aurinko kunnolla, ensimmäinen kortisoni lääke otettu aamulla. Tein ovelat et valvoin myöhään, rupesin nukkumaan, laitin herätyksen aamu 8 ja puoli unessa nakkasin napit naamaan ja käänsin kylkeä saman tien ja kyllä tuli uni. Tosin en tiedä johtuko kortisoneista vai auringon kirkkaudesta etten nukkunut niin hyvin kun yleensä. Kortisonithan aiheuttaa sitä unettomuutta.. :/
 
No ni tulinpahan taas häiritteen tänne vaikka viimeks sanoinkin että me luovutettiin..
Onko kiivilintu nykyisin kiivimami? Ja päässyt plussanneisiin! Vau! Ja ONNEA!
Onko täällä ylipäätään enään ketään tuolta raskaaksi 2014 ryhmästä? (Toivottavasti ei ja ootte pääsy tuonne plussanneisiin!;)
Larissasta ois kiva kuulla kans missä siellä mennään?
Ja tietysti muistakin!

Ja plussatuulia kaikille täällä vielä kuumeileville! :)

Me ny ei sit luovutettukkaan ihan vielä... Isäntä kun nyt vielä haluaiskin yrittää sitä toista ennen niitä häitä.. :) joten siis ne saa (taas) siirtyä edemmäs tulevaisuuteen :)

Nyt on dpo1-2 luultavasti.. En oo tikuttanu.. Mutta oireitten perusteella näin. Kattellaan joo sieltä plussa jo meillekkin tulisi.. Tai sitten ei :shy:
 
Nuuhku ihana kuulla susta <3 ja vielä ihanampaa että jatkatte yritystä taas!

Hei te ketä flunssa on nyt kaatanut niin kertokaa onko teillä ollut tällaista. Viime viikon olin sairaslomalla ja torstai oli enää kuumetta. Pe-ma ihan terveet päivät ja äsken tulin töistä niin kuumetta taas 37.7 astetta??
 
Huu pepe sinäkin täällä. Nyt plussaa kehiin sinne! Ja toivotaan että lämmön nousu sitä merkkaisi tai ovista? Missä vaiheessa sulla kierto on? :)
 
Nuuhku täällä ollaan juu! Mulla menossa kp29 ja eilen tein testin mihin joku hailura viivanpaikka tuli. Mutta tuskin siitä johtuu. Kyllä se täti vielä tulee!

Me saatiin miehen testitulokset viime viikolla eikä ollut mitään kivaa luettavaa. 1% liikkuvia ja 8% kiemurtelevia ja 1% normaalin mallisia. Joten ei noilla prosenteilla ihan niin vaan tulla raskaaksi :D nyt odotetaan taas 2kk että päästään lääkärille joka päättää lapsettomuushoidoista. Mutta miehen testeissä oli että icsi:Tä suosittelee.
 
Pepe voi apua! Varmaan tuntunut pahalta kuulla tulokset. Mutta kyllähän noillakin prosenteilla voit raskaana olla. Täytyis aina muistaa vaan ajatella positiivisesti! Paljon tsemppiä sinne ja toivotaan että se kunnon plussa vaan sieltä kuitenkin ilmestyisi :)
 
Nennaa onnittelut hyvistä testituloksista! :)

Mymmelisti pakkohan sen on olla viallinen, niinkuin minunkin testi haha! :P Ja ei se täti uskalla tulla kun sä plussaat pian! :)

Pepe odotan niin innolla sun uutta testiä! :) Plussatuuuulia!!

Beisla voimia sinnekin kipujen kanssa, on kyllä ärsyttävä vaiva! Ja kiitos, toivon niin sitä plussaa huomiseksi varsinkin kun tätikin on pysynyt niin kiltisti poissa! ;)

Unicorn81 koska se testaat? Sulla on ihan selvät raskausoireet! ;)

Taikatuuli74 pistetään huomenna plussa-aalto käyntiin! :) Onnea testaukseen!

Azaela tsemppiä odotukseen!

Ilpuri talon rakentaminen on niin iso urakka, että on ihan normaalia että kaikenlaisia ajatuksia pyörii mielessä. Ja olette ihan varmasti loman ansainneet, mutta yksi asia kerrallaan ja eiköhän kaikki järjesty! :) Tsemppiä jaksamiseen ja pikaista plussaa teille! :)

Nuuhku tervetuloa takaisin ja kiva kun ette ole luovuttaneet! Onnea yritykseen ja toivottavasti teillä tärppää pian! :)
 
Tänne kurvas täti! Joten turha herätellä toiveita. Ja kuume vaan nousee?
 
Hienoa nuuhku kuulla sinusta :) täällä siis vielä ollaan!

Pepe: mulla on ollu nyt joka toinen päivä kuumetta ja joka toinen ei :D tiedä sit mistä johtuu..

Hmm muutakin piti vielä mut mitä :o kerron ku muistan :D
 
Äh, olin just kirjoittamassa, että pepe olis kyllä plussan ansainnut :sad001

Toivottavasti be:lle ja unicornille ilmestyy ne tuplaviivat, ja muillekin testaajille.

Lauruskaah, toivottavasti se kortisoni auttaa.
 
Ilpuri, meillä vähän sama tilanne tuon talon kanssa. Pikkuhiljaa vaan ja me kyllä ollaan onneksi saatu mahdollisuus käydä reissaamassakin muutamia kertoja :) kesällä tarkoitus taas lähteä vähän pidemmälle ku vaan etelänaapuriin, jossa tullutkin useamman kerran vuodessa käytyä :) aika pitkälti se on valinnoista kiinni! Ja mun porukat kyllä reissas paljonkin ku oltiin broidin kanssa pieniä ja me oltiin lähestulkoon aina mukana, eli ei sekään mahdotonta ole :) mulla on vähän sellanen ote tästä elämästä, ett kaikki mitä tulee, myös menee aivan taatusti, sama se mihin ne käyttää, joten me rakennetaan taloa ja matkustellaan pääasiassa vielä kun ei vauvaa ole näkynyt :) plussaonnea sinne, jos niin päätätte! :) ❤
 
Pepe, voi olisin myös niin toivonut plussaa sinne jo, vaikuttikin niin lupaavalta hetken :( tsemppiä uuteen kiertoon! :)
 
Voi itku, anteeksi pelkkä omanapailu, mutta tän päivän googlailujen tulos on se, että mun pää pyörittää pelkkiä kauhukuvia lapsettomuudesta :sad001

Mulla puhkesi jo esimurkkuikäisenä paha akne, jota hoidettiin kymmenillä lääkkeillä kaiken maailman voiteista ja antibiooteista aina Roaccutaaniin asti. Vasta Roaccutan auttoi sen verran, että finnit lähtivät kokonaan selästä ja käsivarsista ja kasvojen iho rauhottui niin ettei niihin tullut kuin satunnaisia mustapäitä. Sen kuurin jälkeen iho pysyi siinä kunnossa reilun vuoden, kunnes näppyjä alkoi taas tulemaan. Ihotautilääkäri ehdotti uutta kuuria Roaccutania, mutten halunnut, koska se on niin vahva lääke enkä olisi jaksanut niitä maksa-arvojen kontrolleja yms., joten lääkäri vaihtoi mun e-pillerit Melianesta Diane Novaan, jonka minä vaihdoin apteekissa Cypretyliksi, joka piti pahimmat näpyt ihan kohtalaisen hyvin poissa useamman vuoden.

Noh, nyt syyskuun jälkeen kun lopetin pillerit mulla on alkanut iho taas kukkia... Noita perkeleitä on leuka ja posket vääränään, ja kun yhdestä pääsee eroon niin tilalle on popsahtanut kaksi. Inhottavimmat on nuo isot finnit yläselässä :sad001

Reippaana tyttönä kävin googlettelemaan asiaa (lähinnä onko tässä yritysvaiheessa aknelle mitään tehtävissä, kun e-pillereitä ei voi syödä enkä antibiooteista tiedä miten ne vaikuttaa kiinnittymiseen/hedelmöittymiseen etc.) Se mitä mä tuolta netin syövereistä löysin oli lähinnä:

- estrogeeni ja progesteroni ei ole tasapainossa ->keltarauhashormonia liian vähän
- kohonnut testosteronitaso
- pccos/pcos
- endometrioosi

"Kyse ei ole vain aknesta, vaikka se on todella vaikea sairaus. Akne hedelmällisessä iässä olevalla post-pubertiteetti-ikäisellä naisella on aina merkki jonkinlaisesta hormonaalisesta häiriöstä. Ja näihin häiriöihin liittyy AINA muitakin terveysriskejä."

Tämä ei kyllä kauhesti mieltä ylentänyt. Kai se on heti ensi kiertoon lampsittava gynelle selvittämään asiaa. :sorry:
 
Takaisin
Top