Raskaaksi 2015

Mymmelisti mulla on kans yleensä niin että täti tulee aamulla ja päivät menee inhottavasti kokoajan miettien joko se tulee. Toivottavasti ei veny pitkälle kierto, tosin plussan sulle toivoisin mieluiten :)
 
Plussaa miekin mymmelistille toivon suuresti, tai että täti edes tulisi pian :)

Onko muuten kellään kokemusta tosta greippimehusta? Kun mie en mehuista tykkää, niin mieluummin syön greippiä (joka tapauksessa syön siis sitä) ja nyt kaupassa ei ollut tavisgreippiä ollenkaan ni ostin verigreippiä. Toimiiko samalla tavalla? :D
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Näillä on hyvä jatkaa piinapäiviin. :wav

Mymmelisti, onhan meillä erilainen järjestely, mutta luulen että jos yritys pitkittyy, kaikesta tulee jossain vaiheessa arkipäivää. :rolleyes: Mutta toivotaan että sulla olis mieluummin viallinen testi kuin viallinen täti! :wink

Taikatuuli, tsemppiä viimeisiin piinapäiviin! (Toivottavasti viimeisiin tältä erää, eikä tässä kierrossa.) :signs003
Uunin lämmitykseen? Onko teillä oikein leivinuuni?

Be, mulla sama vaiva, alkaselkää vihloo usein. Ei oo kivaa. :hug013 Onneksi burana auttoi. Nyt peukut pystyssä huomiselle testille! :smiley-bounce012

Larissa, kiitos taas tuosta taulukosta. Jospa nyt jopa tallentaisin sen... :smiley-ashamed008

Verigreippi ja greippi toimii samalla lailla, ja hedelmiä mäkin mieluummin syön.
 
Taidanpa miekin katsastaa tuon Raskauskeijun annin joku päivä, ni ei tartte mein pikkukylän apteekkiin mennä ostoksille :) täällä kun kaikki tuntee toisensa ja joku kun näkee, niin kaikki tietävät hetkessä ja uteliaina katsovat tai kyselevät.. :/
Hyvä tietää tuo greippijuttukin! Nyt voi iloisin mielin jatkaa noiden -ahh niin ihanien- verigreippien popsimista, vaikkei tavisgreippiä kaupasta löytyisikään :)
 
Ainiin ja ainakin täällä on aivan ihana keli! Aurinko paistaa todella lämmittävästi koko taivaalta ja kevään tuoksu ilmassa! Rakastan asua maalla :) tekisi mieli heittää vaan toppaliivi päälle ja lähteä lenkille, vaan muut kotihommat odottavat.. Ehkä siirryn ulkosalle sitten kun pannussa on tulet sammunut ;)
 
Kävimpäs luontaistuotekaupassa hakemassa lisää monivitamiinia (edellinen purkki popsittu, auts, näinkö kauan on jo yritetty...) eikä ollu sitä mitä etsin niin tarjos tuota mivitotalia! Kuulemma tykätty tuote, sopii myös raskaanaoleville ja imettäville a-vitasta huolimatta (kuulemma niin pieni määrä sitä..) Eli koekaniinina koitan nestemäisenä tuon, imeytyiskö vähä paremmin vitskutkin :)
 
Beisla: Kiitos tsempeistä. :) Niitä kyl tarvitaan ku aamul alko menkkamaiset jomotukset ja vähän väliä on pitäny käyvä varmuudeksi wc:n puolella tarkastamassa, ettei vaan vuoto oo alkanu. :eek:Jos ei myöhempään illalla ei oo alkanu viel, ni sitten ehkä on viel toivoa. Jospa nää ois muuta kipuilua...ja testin sais tehä huomis aamuna.
Juu on meil leivinuuni, sopivasti talon keskellä, ni lämpö jakautuu laajalle alueelle. Meil on vaan makkareissa patterit päällä, lattialämmitys keittiössä ja pesutiloissa. Tulee helpotusta sähkölaskuun.:) Sillon ku lämmittää uunia , ni tullee tehtyy ruokaa tai paistettua leivonnaisia. Mausta huomaa, et parempaa tulee ku tekkee leivinuunis.:)
 
Larissa: Täti tuli vierailee sunnuntaina ja on edelleen, mikäli vanhat pitää paikkansa, niin täti lähtee viimeistään perjantaina. :) Olihan se tädin ilmestyminen pettymys, mutta kyllä siitä on pikkuhiljaa selvitty. :) Hyvältä kuulostaa tuo sun työviikkosi! :)
 
Tsemppiä taikatuuli, josko se täti ei tulis ollenkaan ja nuo jomotukset johtui jostakin muusta. :)

Mymmelisti: Toivottavasti täti ei tulis sinunkaan luokse vierailulle ja sä saisit plussan! :)

Pihalla on kyllä tosiaan aivan ihana keli! :)
 
Okei, nyt on ovis takana ja nyt vaan ootellaan. Tänään töissä ollut kummallista kun joku ihme flunssa-aalto pyyhkinyt mun tän päivän asiakkaiden yli niin pisimmät ajat peruuntuivat niin oon roikkunu täällä foorumilla lukemassa koko päivän. Ois pitäny vähän paperihommia tehdä mutta näköjään en tehnyt :hilarious:
Mua masentaa. Ei pitäs lukea kenenkään vauvoista tai synnytyksistä mitään. Iskee jotenkin hallitsematon alakulo :sorry: Ja lisäksi on jotenkin tullut sellainen pelkokin että jos sen vauvan joskus saa niin miten sitten? Me ollaan rakennettu mun miehen kanssa taloa ja nyt se alkaa olla valmis mutta kaikki rahat siihen ollaan saatu aika tehokkaasti uppoamaan ja mun tekis mieli nyt maailmalle. Ei pikkuvauvan kanssa voi lähteä mihinkään. Toisaalta ois hyvä matkustaa nyt, kun sigtä vauvaa ei vielä ole. mutta tosiaan talo vei kaiken mikä on tuotu. Valintoja valintoja. Jotenkin outoa kun sydämestäni toivon vauvaa enemmän kuin mitään mutta silti jotenkin pelottaa. Kaipa se on normaalia. ehkäpä nää mun "vauvan vastaiset" ajatukset johtuu siitä että kun on jo kauan sitä yritetty ja toivottu niin sit jotenkin mieli alkaa hyväksymään että ei me sitä saada. Vaikka järjellä tiedän että varmastikkin saadaan.

Oon jo niin kauan sitä ikävöinyt :smiley-ashamed008
Anteeksi negatiivisuuteni!
 
Takaisin
Top