Raskaaksi 2015

´muurahainen´ meillä menee kierto sit melkein samaa tahtia, mää tulen vaan päivän sun perässä. :happy: Koska oot ajatellu testiä tehä? Muistanko oikein, että sulla on clomit käytössä? Onko ne toiminu sulla miten? Toivon todella, että plussaat tästä kierrosta, teilläkin jo pitkä yritys takana. :joyful:
Niin taitaa mennä :)
Testin aattelin tehdä 20.02, mut aloin laskeskella, et kyllähän vois ehkä muutaman päivän aiemminkin jo kokeilla varovasti, ni ei sit pety niin pahasti.
Clomeja on nyt kolmas kierto menossa. Aloin epäilemään, ettei tuo annostus kuitenkaan riitä. Käyn verikokeissa katsomassa onko ovis tapahtunut. Kertaakaan testiviiva ei ole ollut kontrollia vahvempi.
Hirvittävän pahoinvoinnin tähän kiertoon olen clomeista saanut, melkein ekasta nappulasta lähtien on ollut tosi huono olo joka päivä ja varsinkin jos jää joku ateria väliin.
Mut eiköhän tämä tästä. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: enu
Dreamer no kyllä me sitten varmasti ollaan tavattu hänen kanssa! :) Meillä kun on niin vaihtuvat työkaverit joka lennolla..

En ole siihen ohjelmaan lähtenyt mukaan. :P
 
Onnea beisla ovisplussasta! Tuokin ois jo niin mahtavaa, ja nyt voit hyvin laskea päiviä, milloin voit jo sitten varsinaisesti testata. :)

Pepen haamulle vahvistumista! Sinänsä hyvä merkkihän jo tuo on.

Mulla on tänään kp 37/33-42. Ei mitään merkittävää oireilua. Välillä vihloo, mikä voi johtua oviksen puuttumisesta tai lähestyvistä menkoista. Oon varaamassa kevääksi reissua ja ostan pian ultimate unelmalaukkuni eli chanelin, niin saa ainaki vähän muuta ajateltavaa kevääksi.
 
´muurahainen´ inhottavaa tollanen pahoinvointi, mut mitäpä myö naiset ei tehtäis tulevan vauvan eteen. :p Toivotaan siis, että verikokeet osoittas ovulaation sulla tapahtuneen ja saat sitten vajaan parin viikon päästä plussan testiin. Eikös clomeilla onnistuminen parane kiertojen edetessä, näin olen ainakin kuullut. :grin

Pepe vautsi vau!! Nytkö sä siis teet sen ylläriplussan ihan oikeesti. Toivotaan, että saat sitten ihan testiajalla kunnon plussan parin päivän päästä. Sormet ja varpaat ristissä täällä teijän onnistumisen puolesta!:smiley-bounce012

Beisla komee oli sun ovistikun viiva. Päästään jännäämään sit suakin parin viikon päähän. Toivottavasti saatte luovuttajan kanssa aikataulut natsaamaan hyvin. :hello2

Pitäiskös meijän yhteistuumin aloittaa kunnon plussahyökyaalto täällä, jotta päästään kaikki siirtymään tuonne raskautuneiden puolelle? Ketkä kaikki on mukana? Mää ainaki. :wav

Niin ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Vaikka kevät ei ihan vielä ole varsinaisesti täällä, mutta nautitaan keväisistä keleistä, joita tälle viikkoa on luvattu! :flower
 
Muokattu viimeksi:
Hei naiset tuskin se mitään plussaa enteilee :D siinä on vaan ilmestynyt vähän vahvempi viivan paikka! On se vähän vahvempi kuin normaalisti pcn viivanpaikat. Emmä ees sitä kuvaa saa.. Pölytki näkyy paremmin :D
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1423510951.421471.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1423510951.421471.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 202
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top