Minjelmiina, jos sun mies puhuu niin, niin luulis että hölmömpikin tajuaa mistä tuulee. Kunhan sua ei haittaa miehen puheet. :)
Mymmelisti, hali. Ehkä elämä yllättää tällä kertaa!

Pepelle myös, plussatuulia!
Silv, ei toikaan oo kivaa että toinen hölöttää vauvahaaveista kaikille. Ootteko puhuneet, kenelle kerrotte ja ylipäätään sun tunteista kertomisesta?
Mymmelistin ja Silvin puheita jatkaen, me keskusteltiin tänään puolison kanssa lisää siitä, kenelle ja milloin kerrotaan vauvahaaveista/raskaudesta. Ensin oltiin sovittu, että kerrotaan vain siskoille ja yhdelle kaverille, mutta sitten kerroin töissä pomolle (sovittu puolison kanssa). En olis kertonut todellakaan yritysvaiheessa, mutta kun olen lähdössä, ajattelin että kiva kertoa, jos vaikka joskus pääsen sinne näyttämään vauvaa. Pomo on tosi hyvä tyyppi, vanhempi naishenkilö, ja oli heti kiinnostuneena kyselemässä millä menetelmällä ollaan vauvaa hankkimassa (tietää että mulla on vaimo) ja käski tulla sitten käymään jos onnistaa. Sit kerroin vielä eräälle kaverille joka on muuttamassa maasta, tätä en ollut sopinut etukäteen mutta puoliso vakuutti ettei pahastunut. Tunsin itseni silti vähän lörppäsuuksi, varsinkin kun eilen taas teki mieli kertoa kaverille, kun se sanoi että ne on yrittämässä toista. No, en sentään kaikille halua kertoa, mutta olis kiva jännäillä jonkun kanssa. Siitä kyllä puhuttiin, että jos yritys pitkittyy, kerrotaan ainakin vanhemmille, ehkä joillekin muillekin. Ymmärrän Mymmelisti että muiden kyselyt sattuu siinä vaiheessa, ja luulen että olisin itsekin sillä kannalla että suoraan kertominen on parempi.