Raskaaksi 2015

Sohwia, mulla on nyt kp 29 meneillään. Ovis oli kp 13, joten oletin, että kierto olisi n. 26 päivää. Ennen pillereiden aloitusta mun kierto heitteli 21-36 päivän välillä, muistaakseni keskiarvoksi laskin joskus 24 päivää. Luultavasti pillereiden lopettaminen on vaan sekottanut mun kropan.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1423462613.129640.jpg

Ei olis puhtaampaa testiä tulla.. Tätiki kiusaa, ei siis saapunut vielä, mut eiköhän tuu nauraen kun poistun kotoota.
 
Onko jotain suosituksia lapsettomuusklinikoista?? Ite oon kattonu väestöliiton lapsettomuusklinikkaa, mut en tiedä onko edes halvin tai hyvä?
 
:( pahoittelut liliaanalle, pepelle ja mymmelistille negoista! :(
Pahoin pelkään että oma tulos on sama, kun sen aika on. :(
Tulis sitten teidän tädit jo, ettei tartte kiusata tolleen!
 
Muokattu viimeksi:
Taas kun itellä on dpo-vaihe meneillään, kävin vähän tutkiskelemassa taas noita munasolun kiinnittymiskuvia, toisen kuvan mukaan munasolu kiinnittyy dpo 9 ja noiden kahden muun mukaan dpo 6. Kumpaakaan uskoisi?
ImageUploadedByVau Foorumi1423464450.844704.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1423464468.594713.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1423464495.334456.jpg
 
Tänään kp 24/24-28 ja ihan ku tosa joku haamujen haamu näkyis vai näänkö omiani tai onko viivanpaikka? (Pahoittelut huonosta kuvasta) no ellei täti kurvaa kylää ni jos tekis loppuviikosta digin..
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    387.1 KB · Katsottu: 194
Tintuska, mun kännykällä ei valitettavasti näy mitään, vahvistumisia siis! :)
Dreamer, toivotaan ettei kauaa ole kovin kipeä :/
 
Tintuska, otan sanat takaisin! Päätin katsoa vielä kerran ja nyt kännykkää heilutellessa erottui jotain! :) jokatapauksessa vahvistumisia sinne! :)
 
Tintuska mä näin ainakin hailuran ! :) vahvistumisia sinne!

Omanapailua. Mä oon taas tyksissä. On se korvalääkäri. Jos sais lääkkeet tohon naamaan..
 
Tintuska mieki nään hailuran :) vahvistumisia sinne.
Ja mie oon täällä sohvan syövereissä ja alkaa pikkuhiljaa helpottaa masukipu. Miul on ollut esikoisen jäljiltä näitä erikoisia mahakipuja että ei oo uutta :D
 
Pahoittelut negoista liliina, Pepe ja Mymmelisti :sad001

Tintuska, sun testissä näen jotain haamun poikasta! :woot:

Murkku, eikös se kiinnittymisen vaihteluväli ole noin 6-9 pv, mutta on tuolla raskaaksi 2014-ketjussa ollut tapauksia, jossa on kiinnittynyt jo dpo 4! Aika tapauskohtaista taitaa olla.

Tää akka taustailee hieman. En pysy millään jutuissa mukana, kun työt häiritsee palstailua :grin
 
Hyvä etten oo ainoa ketä näkee siin jotain.. :) piti käydä ennen töihin menoo näyttääs kuvaa kaverillekki joka myös erotti jonkin sortin hailuran.. :)
 
liliina, Pepe ja Mymmelisti pahoittelut negoista! :( :( Toivottavasti se voisi vielä muuttua plussaksi..

Tintuska minäkin näen jotain ja toivottavasti viiva vahvistuu! :)

On. Pikaisesti kirjottelen täältä töistä ja kohta lähetään lennolle. Hyvää maanantaita kaikille! :)
 
Iiliina, Pepe ja Mymmelisti, pahoittelut negoista! ❤️

Tintuskan testissä näen jotain. Vahvistumisia! ❤️

Tsemppiä dreamer ja Lauruskaah! ❤️

Uhmasin lääkäriä ja tein kaappiin jääneen viimeisen ovistestin. Eipä tarvi enää miettiä mikä olot tekee :) Mut täs on sekin hyvä puoli, et nyt oon kaikki oirehdinnat merkannut womanlogiin ja pystyn jatkossa ilman testiä tutkailemaan kehoa :wink Ton testin jälkeen minusta olisi melko ihme, jos ei ovulaatioo tapahdukaan :p
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    657.8 KB · Katsottu: 174
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top