Raskaaksi 2015

Mymmelistille ja Pepelle tsemppiä aamun testailuihin, jaiks! :)
Silv, missä ja minkälaista kipua sulla tuntuu? Oliko sulla nyt dpo4 meneillään?
Toivottavasti ois tosiaan sitä itteesä ja kyytiläinen tarrais kunnolla kii,ihanaa :)
Be, kyllä mä uskon että sä raskaana oot :) mikä lie viallinen testi ollu. En malta oottaa et teet digin!!

On; kaamee flunssa,Yhyy. Dpo6 ja ens viikko on jännä viikko. Muniksia on juilinu oviksesta asti,mut tänään alkanu helpottamaan. Saas nähä tuleeko ens viikolla mitään oireita vai saako tyytyä odottelemaan kiltisti tätiä vaan. We'll see :)
Meiän kuopus oli eilen ja viime yön kuumeessa,mut nyt ei enää tunnu lämpöseltä. Tiiä sit onko vaavil tätä samaa flunssaa kun esikoisella ja mulla,vai kuumeiliko hampaita. Yläetuhampaat on tullu ihan yllärinä läpi :)
 
Meen aamulla töihin 8. Joten joskus puol 8 ehkä :D

Kiitos kaikki tsempeistä mutta täällä tuntuu turhalta ees testata. Testaanpahan nyt niin saadaan kaappeja tyhjäksi :D
 
Nyytti: ensin särki ihan koko vatsaa, sit tuli sellainen viiltävä tai enemmänkin "repivä" kipu alavatsalle, kesti ehkä 10min.. Nyt semmosta jomottelua hieman enemmän vasemmalla puolen alavatsaa.. Ja oviksen tikutin tiistaina, eli eikö se sit ois dpo4? :o
 
Silv,jeps :) mulla oli ovis maanantaina. Tai ma-ti oli suurimmat kivut ja vielä ti oli tosi "moist" pupuillessa :D
Muistan aimmissa raskauksissa mun repäsykipujen tuntuneen yskiessä,aivastaessa tai äkkiliikkeissä. Mitään semmosta ei nyt oo. Esikoisesta tuli vähän kirkasta verta dpo7 ja kuopuksesta tuhruili useammassakin kohtaa. Mut jokainen kertahan voi olla erilainen,enkä mä tosiaan uskalla suuria toivoa kun vasta eka yk kuitenkin :)
 
Mymmelisti älä päästä sitä tätiä ovesta sisään! Plussatuulia huomiseen!! :) Ja ihana kun uskot ja annat toivoa. :) Pakko sen on olla viallinen. :P

Pepe voi kun niin toivon, että saisitte pian iloisia uutisia. :) Paljon plussaonnea huomiseen testaukseen! <3

Nennaa toivottavasti siellä on tärpännyt! :)

Dreamer88 uutta testiä vaan kehiin, pidän peukkuja!

Nyytti voi kiitos! :) Voimia ja pikaista paranemista koko perheelle! <3
 
Nyytti: mulla tuntuu pieni vihlaisu aivastaes mut niitä on ollu ennenkin, vaikkei mitään (lopullista) oo tapahtunutkaan.. Tiä sit vaiks yritystä vähän olisikin ollu. Mut tommosta oikein kipukohtausta taas en muista saaneeni.
 
Koska sä Silv ajattelitkaan testata? :)

Mä en ole vielä ikinä testannu ennenku menkat ollu oikeasti myöhässä useamman päivän. Ei mulla oo kun yks testi kaapissakaan,tai pari liuskaa tuli raskauskeijusta tilauksen kylkiäisenä kyllä viimeks. Minen niistä perusta :)
 
Nyytti: listaan merkattu 16.2. pitää varmaan aika hyvin paikkaansa, mut koska ovis siirty muutamalla päivällä ni se voi olla liian aikaista.. Tuskin kumminkaan jaksan ekaa testiä odotella 19.2. asti :DD dpo12 olis se 16.2...
 
Mymmelisti: Toivottavasti se täti ei nyt tulis sun luokse, kun se jo tänne kurvas, ei nimittäin senkään tarvitse joka paikkaan tunkea.. :) Itsekin olin eilen surkeana, vaikka tädin tulosta ei ollut silloin vielä merkkejä, mutta jotenki mä arvasin, että täti tulee tänään..
 
Mulla ois kuopuksen 1v päivänä eli 15pvä dpo13, tavallaan ois hauska testata sillon mut luulen et oottelen sinne 17-18pvä ellei täti sitä ennen tule. Katotaan ny miten mieli muuttuu matkalla :)
 
Mä oon niin huono odotteleen, varsinkin kun noita testejä on taas kertyny :D kai noi raskauskeijun lahjukset vois ainakin testailla ekana :D
 
Anskunen varmaan katsoin että sinä olet Aurinkoinen, voi ei sori, mut kuitenkin kohta suakin saa onnitella <3 :)
pepeXXL toisaalta ihan ok että nyt tiedetään mistä johtuu lapsettomuus, syökö miehesi foolihappoa?
 
Tsemppiä testailuihin pepe ja mymmelisti! Toivottavasti saadaan tänne pian plussauutisia. :)

Mä oon ostanu ihan tarkoituksella vaan yhden testin, niin se odottaa niin pitkään, että täti on oikeesti myöhässä. Nyt tosin testi joutuu odottamaan kuukauden ja ylikin..
 
Huhhuh.. No nyt se jomottelu mukavaksi muuttu... Ihan kun ois järkyttävä nälkä, sattuu koko vatsaan ihan helkkaristi. Ja oon siis syöny pitkin päivää pieniä annoksia, kun on jääny siitä laihiksesta päälle tää tahti. Millähän nää tilanteet muuttuu näin ihan hetkessä! Pkele.
 
Kiivimami miehellä nyt vaikka ja mitä käytössä. Esim foolihappo, gele royale, homeopaattisia. Eiköhän me näillä kaikilla rohdoilla saada laatu kuntoon. :)

Silv sulle nyt vaan peukut pystyyn että kaveri nappaa ja kunnolla kiinni! <3
 
Onneks on töissäkin vähän enemmän sunnuntaifiilikset, eikä mitään suurempaa oo tähän mennessä järkeilty :D ei haittaa vaikka hetken täs makoilis :D
 
Takaisin
Top