Raskaaksi 2015

Niihän sitä sanotaan että nuha lähtee nussimalla :) pitää vissii paikkaansa kun täs tuli pupuiltua ja flunssan alkavat oireet väheni.
 
Minjelmiina, jos sun mies puhuu niin, niin luulis että hölmömpikin tajuaa mistä tuulee. Kunhan sua ei haittaa miehen puheet. :)
Mymmelisti, hali. Ehkä elämä yllättää tällä kertaa! :smiley-bounce012
Pepelle myös, plussatuulia! :smiley-bounce012

Silv, ei toikaan oo kivaa että toinen hölöttää vauvahaaveista kaikille. Ootteko puhuneet, kenelle kerrotte ja ylipäätään sun tunteista kertomisesta?

Mymmelistin ja Silvin puheita jatkaen, me keskusteltiin tänään puolison kanssa lisää siitä, kenelle ja milloin kerrotaan vauvahaaveista/raskaudesta. Ensin oltiin sovittu, että kerrotaan vain siskoille ja yhdelle kaverille, mutta sitten kerroin töissä pomolle (sovittu puolison kanssa). En olis kertonut todellakaan yritysvaiheessa, mutta kun olen lähdössä, ajattelin että kiva kertoa, jos vaikka joskus pääsen sinne näyttämään vauvaa. Pomo on tosi hyvä tyyppi, vanhempi naishenkilö, ja oli heti kiinnostuneena kyselemässä millä menetelmällä ollaan vauvaa hankkimassa (tietää että mulla on vaimo) ja käski tulla sitten käymään jos onnistaa. Sit kerroin vielä eräälle kaverille joka on muuttamassa maasta, tätä en ollut sopinut etukäteen mutta puoliso vakuutti ettei pahastunut. Tunsin itseni silti vähän lörppäsuuksi, varsinkin kun eilen taas teki mieli kertoa kaverille, kun se sanoi että ne on yrittämässä toista. No, en sentään kaikille halua kertoa, mutta olis kiva jännäillä jonkun kanssa. Siitä kyllä puhuttiin, että jos yritys pitkittyy, kerrotaan ainakin vanhemmille, ehkä joillekin muillekin. Ymmärrän Mymmelisti että muiden kyselyt sattuu siinä vaiheessa, ja luulen että olisin itsekin sillä kannalla että suoraan kertominen on parempi.
 
Nyytti, sinäpä tosiaan oot kovahermoinen, jos oot aina jaksanut odottaa että menkat on myöhässä. Mulla on suuret suunnitelmat yrittää samaa tällä kertaa. Viimeksi testasin menkkojen alkamispäivänä, nyt ajattelin odottaa seuraavaan päivään. Mutta ei kyllä yhtään pidempään, jos edes sinne asti pääsen! No, mutta ainakin sulla on hyvä syy testata jos "sorrut" silloin kuopuksen synttäripäivänä, olishan se hauska lahja sullekin.

Sohwia kans, meillä nyt kaks testiä kaapissa, mut edellisillä kerroilla ollut vaan yks kerralla. Ehkä olis pitänyt pitäytyä siinä yhdessä, voi olla että mun suunnitelma kaatuu siksi, että testejä on useampi... :p
 
Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12 TESTAA 9.2.
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13 TESTAA 9.2.
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15 TESTAA 9.2.
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Tintuska tjottailua/yritystä 1/15 TESTAA 14.2.
late- yritystä 1/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(69 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Tähtityär yritystä 1/15 LA?

kp 1.
poistin itseltäni testipäivän
 
Muokattu viimeksi:
Tuosta listasta on pudonnut jossain vaiheessa se Testaajat otsikko, mutta en puhelimella jaksa ruveta säätämään. :)
 
Hei eikö minua voi laittaa tuohon listaan :( katon kännykällä tätä enkä osaa itse lisätä :( :( :(

Yritystä on siis 1/15

Tsemppiä testailuihin huomenna niille ketkä pääsee jännäämään ♡ +++++++
Ja keillä ovis lähettyvillä niin peitot heilumaan!!

On: viimeiset lomapäivät ennen töihinpaluuta ja ovis jo häämöttää (hope so) ens viikonlopussa :) :) :)
 
Mymmelisti, ei mitään tietoa mistä olisi tämmönen halvaus tullut. Toki voi olla mahdollisuus veritulppaan tai verenvuotoon aivoissa, mut eivät epäilleet sitä koska silmät meni kiinni, suupieli ei roiku ja kulmat nousee.. huomenna aamusta olis korvalääkäri ja siellä varmaan pyydän niitä vielä kuvauttamaan mun pään. Noihin hermojen tutkimiseen ilmeisesti tarvitaan korvalääkäriä eikä neurokirurgiaan erikoistunutta.. mutta samapa se. Kunhan nyt hoituu. Hoitona kuulemma kylmän viiman välttäminen koko loppuelämän, voi uusiutua.. ja kortisoni pillerit.. 95% halvauksen saaneista palautuu täysin. Eli naama toimii jatkossakin. Toivon vaan niin suuresti ettei olisi mitään yllätystulppaa.. pelkään niin kuollakseni..

Ja sitten te muut kenellä jo yksi tai useampi raskaus takana, millaista on kiinnittymisvuoto, koska mulla taisi täti tulla kylään ellei ihmettä oo tapahtunut..

Eli kp 1/29 menossa...
 
Mullakin womanlogissa ma-su.. muuten en pysy kärryllä :D

Onko muuten teillä kokemusta nuista cb digi ovistesteistä? :) aattelin niillä testata nyt tulevaa ovista ekaa kertaa :) Onko miten herkkiä, että onko käyny niin että muihin tikkuihin on tullu viivat mut ei hymynaamaa? :/

& sabetti KIITOS ♡
 
Sabetti, jaksaisitko ottaa vielä multa testipäivän pois?

Tsemppiä aamun testailuihin!!! Lähen huomenna reissuun ja kentällä pitää olla jo kuudelta, mutta enköhän jostain wifin löydä ni pääsen onnittelemaan ;)

Toivottavasti Silv kipu on kiinnittymistä!!
 
Liisun testipäivä poistettu. :)

Mä pidän kans womanlogissa ma-su asetusta päällä, muuten menis ihan sekasin. :P

Voi Kumpa Silv lopultakin plussaisit! ♥
 
Takaisin
Top