Raskaaksi 2015

Kiivi mites meillä. Miehen tulokset tosi huonot :( ja nyt odotetaan TAAS 2kk että päästään lääkärille joka päättää lapsettomuushoidoista. Miehen testin tutkinut suositteli icsitä. Kiva kuulla sunkin kuulumisia. Tuu kertomaan ultrakuulumisia myös :)

Loora kiva kuulla susta taas. Ja nauti tästä raskaudesta <3

Lauruskaah toivottavasti kaikki menee hyvin! Tsempit sinne.

Tyttötiikeri tsempit kiertoon ja toivottavasti kumit jää laatikkoon ;)

Be toivottavasti keskiviikkona plussa pärähtää :)

Mymmelisti ootko sä testaamassa huomenna?
 
Hei vaan kaikille! Pahoittelut negoista ja tädeistä. Toivon teille kaikille plussatuulia ja että kenenkään vauvahaaveita ei vähäteltäisi nuoren iän takia vaan apua sais kaikki ketkä sitä tarvii!! Tsemppihaleja ihan kaikille! Kyllä se pieni tavalla tai toisella suodaan! Oon taas puhelimella niin vaikea vastailla kaikille. Mutta koitan huomenna hypätä koneen ääreen jotta helpompi teille jutustaa.

Olen täällä hiukan taustallut ja pohtinut omia ajatuksia. Pahin piikki vauvakuumeessa hellitti niin että vaikka asia onkin jatkuvasti mielessä, ei siitä tarvi puhua kokoajan. Kyllä musta varmasti huokuu kaikilla ympärillä oleville sanomattakin että pieni ois tervetullut. Mies ilmeisesti väsyneenä viime vkl tokas tympeät sanat mulle jotka sai mut itkemään. Mutta kyllä tuosta ukkokullasta huomaa että on lämpenemään päin :) kaikki ajan kanssa. Vaikka haluaisikin kaikki heti nyt. Pillerit tosiaan jätin ja on nyt ollu miehen harteilla tuo ehkäisyasia. Ei se kumeja oo hakenu. Keskeytetyllä menty, tuskin mentäisiin jos vauva ois miehelle ehdoton ei? Eihän tuo sinällään mikään ehkäisykeino ole. Onko täällä ketään keskeytetyllä raskautuneita?

Työrintamalla helpottaa viimeistään huhtikuussa. Ainakin nii lupailtiin.
 
Tänään "taas" pupuiltu ♥ vkl-tapaamisissa se on kyllä kiellettyä, kun niissä on lapsi/lapset läsnä. Meidän pieni rääpäle on kuitenkin keskittynyt yleensä omiin leikkeihinsä, niin isi saa helliä äitiä ;)
Paitsi tänään.. meni kummaltakin pasmat sekaisin, kun poika kesken kaiken hyökkäsi esittelemään pikkuautoja! :D saatiin kuitenkin homma hoidettua. Tai mies sai.
 
Höh! Millä tää ei taaskaan ilmota uusista viesteistä, eikä edes näytä niitä vaikka kuinka päivittelis! Luulin jo et koko foorumi on rikki kunnei kukaan kirjoittele :)

Kyl se taitaa kiinnittyminen tapahtua, kun kivutkin siirtyi oikeaan kohtaan :) tarrais nyt vaan kovasti kiinni tällä kertaa!
 
Silv toivotaan että siellä nappaa pieni kiinni eikä päästä irti <3
 
Pepe toivotaan niin! :) Mitäs teille kuuluu? :)

Minjelmiina toivottavasti miehesi lämpenee pian ajatukselle ja voitte alkaa tosissaan yrittämään. :)

Silv mä huomasin saman ongelman tossa päivällä kun tää koko foorumi ei päivittynyt kunnolla eikä ilmoittanut viesteistä, ajattelin et onko nettiyhteydessä vikaa..
Toivotaan, että kyytiläinen tarraa tiukasti kiinni! :)
 
SannaMiia, voi tyttöparkaa. Toivottavasti voi pian paremmin.

Silv, kiukutelkoon rauhassa, jos kerran ei halunnut ensin kyytiä. Nukkumassa mikä nukkumassa. Mä ite nukun känny kiinni tai äänettömällä, ellei oo polttavaa syytä pitää sitä äänet päällä. Mun uni on tärkeempää mulle kun tulla herätetyksi keskellä yötä.
Ja jes, hyvä että kivut viittaa nyt kiinnittymiseen!

Minjelmiina, kumpa sun mies lämpiäis pian lapsiasialle. Nyt en muista, oliko teillä ennestään lapsia? Musta tuntuu kyllä vähän samalta kuin sä sanoit, että ympärille huokuu että pieni olis tervetullut. En oo kovin monelle kertonut, mutta enpä varsinaisesti peitellytkään. Esim. kun kaverin piti käydä lastenvaateliikkeessä, huokailin siellä pienten potkupukujen perään... :biggrin

On. Ovisplussaa odotellessa...
 
Beisla esikoinen ois toiveissa :) Joo enpä minäkään varsinaisesti ole vauvakuumetta mainostanut. Mutta kun vaan pienet on niin ihania ja vauvan vaatteet. Ei voi ku huokailla.

Musta kyllä tuntuu että tuo mies mainostaa mun vauvakuumetta enemmän ku mikä ite. Muutamalle tutulle pariskunnalle sanonu että täällä puhutaan vaan vauvoista. Aika mielenkiintoista kyllä hänen suusta :)
 
Mulla sovellus kirjautui ulos ja en saanut kirjauduttua takas sisään. Kunnes tajusin että piti laittaa tää nickki ja vielä oikein että d on isolla:D hajamielinen kun oon niin ei muista miten olen kirjoittanut sen kun liityin 2010 tänne.
 
Pepe, testaan jos ei täti tule aamulla. Tänään ollu jo muutamia kramppeja, et eiköhän se täti tuu.. :/

Viikonlopun oon ollu töissä ja nukkunukkin niin huonosti tai liian vähän, oma moka.

Puhelimella taas selaillu ja siksi vastailu vähän huonoa.
Lauruskah, pelottavaa tommonen kasvohermohalvaus, mistä tullut tai miten hoidetaan? :(

Be, uskon edelleen et olet raskaana. Viime testi oli vaan viallinen! :D
Mun kierrossa 4päivää myöhässä on jo paljon kun aina säännöllinen kierto. :)

Silv, pidetään peukkuja että joku kyydissä ottaa kiinni ja kovaa :) <3

Nyt kp 28/28 ja huomenna uskon herääväni siihen et vessaan juoksen siteen kanssa.. Näinhän se aina on mennyt.
Niin hölmö olo kun jo valmiiksi surkeena huomisesta. Mulla on sentäs vapaa! :)
 
Minjelmiina: mulla vähän samat tuntemukset ton miehen kanssa, kun ite puhunu vain siskolle ja yhdelle ystävälle niin tuntuu et mies on kertomassa yrityksestä joka tilanteessa ja aivan kaikille.. Ite en välttämättä haluis puhuu _varsinkaan_ puolitutuille yhtään mitään :D
 
Be täti ei vielä oo tullut. Tarkoitus olisi testata huomenna jos aamulla ei oo tullut. Tosin tärppiin ei oo oikein uskomista, kun miehen tulos oli niin huono. Mutta aina voi toivoa :D
 
Jos eilen ne kipuilut tosiaan oli oviksesta, ni se taitaa sit olla missattu :( ei eilen miehellä ollut fiilistä vaikka ite olin just siinä tilassa ett "pakko saada" :D toivottavasti toissapäivänen pupuilu riittäis.. :) nyt eikun sitten toivomaan ja jännittämään! En kyllä edes tiedä mitä päivää pitäis odottaa, kun on niin kovin eripituset kierrot ollu :D kuun loppua odotellessa❤
 
Beisla, mä aluksi olin kertomatta yrityksestä, mut nyt kun aikaa menny niin paljon ja joka kuu hirvee pettyminen ni oon jotenki kokenu sen helpottavana puhua asiasta ystäville ja kavereille ja vielä jos joku kysyy nii vastaan kun välillä kysymys sattuukin paljon.
 
Niin ja ehkei kukaan sitte samallalailla niin niin odota ja jännitä et joko jo raskaana kun sanoo et johan tässä menny yli 2,5v ja ei mitää.
 
Takaisin
Top