Milttis
Vauhtiin päässyt keskustelija
Hampaaton, No alkaa kaikenkaikkiaan tuntua siltä tuon hiljaisuuden ja tän jälkeen että se tauko ja uudelleen mietintä ja mahdollinen uuden luovuttajan etsintä tai hoitoihin meno alkais olla varsin houkutteleva vaihtoehto.
Tuon kaltainen kysely ja sillä seksiin viittaaminen on tullut äärimmäisen tutuksi tässä luovuttajaa etsiessä. Enemmänki ollu sääntö ku poikkeus että jossain vaiheessa mies alkaa vihjailla seksistä. Välillä todella suoraankin vaikka oon jokaiselle heti kättelyssä sanonut että en anna seksiä.
Voi Beisla, voi ku mullekki olis sattunu yhtä hyvä luovuttaja ku teille.
Toivottavasti oon tässä kierrossa huomaamatta ovuloinut ja raskautunut niin pääsee koko hommasta eroon. Tuskinpa kuitenkaan.
Tuon kaltainen kysely ja sillä seksiin viittaaminen on tullut äärimmäisen tutuksi tässä luovuttajaa etsiessä. Enemmänki ollu sääntö ku poikkeus että jossain vaiheessa mies alkaa vihjailla seksistä. Välillä todella suoraankin vaikka oon jokaiselle heti kättelyssä sanonut että en anna seksiä.
Voi Beisla, voi ku mullekki olis sattunu yhtä hyvä luovuttaja ku teille.
Toivottavasti oon tässä kierrossa huomaamatta ovuloinut ja raskautunut niin pääsee koko hommasta eroon. Tuskinpa kuitenkaan.
No olen tullut siihen tulokseen, että hyvä se on jos pystyy nollaamaan pään ja yrittäjän ikuisen stressin pelaamalla, ettei tartte esim.litkiä kaljaa rentoutuakseen...

Mä haluaisin jo toisaalta vaikka heti tuon kierukan poies tuolta jalkovälistä mutta koitan nyt järellä mennä sen verta kun töihin palasin juuri vanhempainvapaalta ja lomilta, että oisin nyt töissäkin pienen hetken... Huomasin sitäkin kaipaavani kovin äitiyslomalla ollessani, johtuen kyllä täysin siitä, että tällä paikkakunnalla ei juuri oikeita ystäviä ole kerennyt ilmaantumaan ja se sosiaalinen kanssakäyminen mammalomalle jäädessäni pieneni aikalailla...
Onneksi se kevät ja kesä sieltä pian koittaa! Paljon jaksuja teille kaikille 

Uteliaana heti kyselen, että mitä oireita sulla on ollut? :)